+36 70 417 4596 birds@brandbirds.hu

A vállalkozó szabadsága – és mi köze ennek a márkához?

ápr 14
Csak az utóbbi pár évben jöttem rá, hogy igazából a szabadságot élvezem a legjobban a vállalkozásban. Persze ennek vannak fokozatai, és nem voltam mindig szabad, és még van hova fejlődni… de ezt szeretem benne nagyon. És lelövöm a poént: amit elértem, a #brandizmusnak köszönhetem. 🙂 t De mi is a

Márkaépítés: így kezdd el

ápr 13
Az alábbi cikk látszólag azoknak szól, akik most kezdenek vállalkozásba, de ha Te már rutinos vállalkozó vagy, akkor is érdemes elolvasnod, és a cikk végén Neked külön is írok. Titkos recept: végy egy kiló stabil márkahátteret, öntsd egy szép tálba amely passzol hozzád (márka látványvilág). Adagolj folyamatosan őszinte márkakommunikációt és

Zöldséges bolt és márkaépítés? Lehetetlen! Vagy mégsem?

ápr 09
Imádom ezt a sztorit. Gyakran mutattam már be előadásaimban Esztert, a BrandBirds Club klubtalálkozóján is megismerhettétek, és az idei Magyar Marketing Fesztiválon is sokáig a standunk vendége volt. Eszter egy végtelenül szerény, csendes, vidám, intelligens és borzasztóan szorgalmas hölgy. Elképesztő sokat tanultam és tanulok tőle, és ezzel Te is így

Erre számíthatsz a következő hetekben

ápr 09
Áprilisban sok-sok hasznos anyagot készítünk arról, hogyan tudod a saját márkád építeni: megismerhetsz #brandes vállalkozókat, akiknek már rövid távon is sikert (és több bevételt) hozott a márkaépítés; ötleteket adok, hogy hogyan kezdj bele te magad a márkaépítésbe; beszélgetünk arról, hogy hogyan lehetsz valóban szabad vállalkozóként; megtudhatod, hogy hogyan építettem fel

Beharangozó

ápr 05
Óriási dologra készülök! Ilyen még nem volt! z   Ezt a cikket azért írom, mert már egyszerűen nem tudom magamban tartani, annyira fel vagyok tőle pörögve. Az elmúlt napokban, hetekben brutális munkában vagyok egy nagyjából 5-6 főt számláló szakmai gárdával, #brandes gladiátorokkal. Gyakorlatilag 0-24 órában a hét minden napján gyártunk

Csak akkor tudsz erős márkát építeni, ha erős vagy belül

ápr 01
Egyszerűen imádom, hogy ilyen nagyszerű emberekkel dolgozhatok együtt valami #brandkívülin. 🙂 Szabados Andi a Brandezvény egyik kiemelkedő előadója lesz.  Aki olvasta a könyvem, olvashatott már Andiról. Egy nagyon tapasztalt coach (1500 óra…), hihetetlen intelligens és jó fej hölgy. Nemrég összehozta a TEDxLibertyBridgeWomen rendezvényt, óriási sikerrel. Én rengeteget köszönhetek neki, hogy

A 3 legnagyobb tévhit a márkaépítéssel kapcsolatban, melyek már megdőltek

Már 30
Mikor elkezdtem a márkaépítésről beszélni kisvállalkozók körében, kicsit furcsán néztek rám. 2015-ben még épp kezdett elterjedni a személyes márkaépítés, vagy más néven énmárka, amit a legtöbben inkább “celebkedésnek” gondoltak vagy az influencerek (véleményvezérek, akik alapvetően nem vállalkozók) jutottak eszükbe. Amiről én beszéltem, arról pedig a multik, hiszen a multik eszköze

Ezért kell erős márkát építened: a 3 legnagyobb márkaelőny, ami fellendíti a bizniszed

Már 29
#Brandes vállalkozóként tudod, hogy nem a szlogenedbe kell írnod azt, hogy “minőség és megbízhatóság”, hanem a “márkanevedbe”. A márkád fogja ezt garantálni a leendő vásárlóidnak, ügyfeleidnek. De ehhez erős márkára van szükséged. Ezt a posztot már jó ideje elkezdtem írni, összeszedni az előnyöket, de publikálás előtt néhány nappal (mikor, ugye?

Vállalkozás + gamification = márkahűség +ügyfélélmény = több bevétel

Már 26
? Ismerd meg Pusztai Ádámot. Miért? Mert őt érdemes megismerni. Sok mindent tudsz tanulni tőle, amit a saját vállalkozásodban, a márkád építésénél is tudsz alkalmazni. (Nyisd meg ezt a cikket későbbi olvasásra: ITT ) És ismerd meg a gamification szemléletét, eszközeit is, mert érdemes, mert hasznos. Ez egy itthon még

Tanulságos beszélgetés márkanévről, védjegyekről, logókról

Már 23
Ebben a cikkben erről lesz szó: Hogy találjunk ki olyan márkanevet, amiből erős védjegy lesz? Logók, védjegyek, márkaépítés – és hogyan kapcsolódnak Mit kell tudnia egy grafikusnak ill. egy grafikus ügyfelének a logó felhasználásáról? Mit kell tudni a védjegyoltalomról? Mennyit ér egy márka? Kié legyen a védjegy: a tiéd vagy