+36 70 417 4596 birds@brandbirds.hu

Hogyan hozz ki a legtöbbet a Marketing Fesztiválból, vagy bármely rendezvényből?

jan 14
Ez a poszt elsősorban azoknak szól, akik eljönnek 2018. január 25-én (és találkozunk), illetve azoknak is, akik még hezitálnak. Ha valamiért semmiképp nem tudsz jönni, akkor is hasznos lehet más rendezvényen. Az elmúlt 10 évben sok-sok rendezvényen jártam résztvevőként, és az utóbbi 2 évben több tucat alkalommal mint előadó is.

Önbizalom nélkül nincs se profit, se márka (egy márkaépítő tanácsadás tanulságai)

dec 11
Múlt héten egy izgalmas és sorsdöntő tanácsadásunk volt új ügyfelünkkel. Ebben a posztban betekintést nyerhetsz a márkaépítő tanácsadás kulisszatitkaiba és egy vállalkozó belső harcába. Lehet, hogy pont Te is küzdesz hasonló gondokkal.   Ez az, ami kell nekem. A magabiztosság. A tőke és a likviditás is fontos, de még ezeknél

#blackfriday #márkarombolás

nov 22
Már tavaly is motoszkáltak bennem “ellenséges” gondolatok a BF-el kapcsolatban, de akkor nem írtam róla. Aztán eszembe jutott: mégis írtam, csak nem publikáltam sehol. Nem akarom megspórolni, hogy írjak “friss” véleményt, de úgy érzem érdemes megosztanom ezt, mert ma sem gondolom másképp. Ezt írtam tavaly: Cikk, ami részben inspirált tavaly:

Ne legyél brandetlen! – 5 hiba, amit kerülj el, ha márkát építesz!

okt 11
Eljött a brandépítés ideje – nincs kétségünk. Téged is arra buzdítunk, dolgozz a márkádon, tedd magadévá a BrandBirds 5 alappillér szemléletét, és minden nap tegyél valami az ügyben. De mielőtt nekikezdenél, olvasd el, milyen csapdákat érdemes elkerülnöd! Ne hagyd, hogy a branded épüljön! Még ha nem is építesz tudatosan brandet,

A Bálna gyomrában….

okt 06
Katával interaktív előadást tartottunk a márkaépítésről, és átdolgozott anyaggal készültük. Sok-sok példa, tipp, tanács, ötlet, és ugye a komplett “5 alappillér” módszer. A szokásos konferenciaelőadások 20-30 percébe is nagyon sok tippet szoktam beletenni, képzelheted, hogy itt 2 órában mennyire komoly anyag volt. 1 kérdés csak: Te is ott voltál?  

Brand a lelke mindennek – a hosszútávú siker kulcsa a márkaépítés

aug 07
Miért nem tud sikeres lenni egy vállalkozás? Az emberek zöme azt gondolja, egy sikeres vállalkozáshoz elég egy jó ötlet és némi kezdőtőke. Nos, sajnos a dolog nem ilyen egyszerű: számos esetben hiába van meg az ötlet, és a pénz ahhoz, hogy beindítsák a vállalkozást, az valahogy mégsem akar menni. Nehezen

A vevő megerősítést keres az igazához

máj 12
Interjú Vas Dórával, a MatrixPR tulajdonosával “A felkészülés alapja, hogy elfogadjuk, velünk is megtörténhet! Érdemes végigvenni, melyek azok a helyzetek, amelyek vevőinkben, a legszélesebb nyilvánosság előtt rombolhatják a rólunk kialakított képet és minden egyes ilyen helyzetet végiggondolni, mit tennénk ez esetben.” Vas Dóra kríziskommunikációs szakértő, MatrixPR Hogyan tudunk felkészülni a

Védett: Kiállni 1000 ember elé – élménybeszámoló a Magyar Marketing Fesztiválról, előadói és kiállítói szemmel

feb 13
Jelszóval védett A bejegyzés megtekintéséhez adja meg lent a jelszót: Jelszó: Küldés

Védett: Munkáltatói márkaépítés I. – A munkáltatói márka alapjai

jan 02
Jelszóval védett A bejegyzés megtekintéséhez adja meg lent a jelszót: Jelszó: Küldés