+36 70 417 4596 birds@brandbirds.hu

#valentinnapikötelezőposzt

feb 14
#valentinnapikötelezőposzt  Hát az van, hogy Valentin-nap van.  A marketingesek, (akiket én nagyon szeretek ), azt mondják, hogy ilyenkor erre rá kell repülni, meg kell lovagolni, és ki kell használni.  Hát szerintem meg pont emiatt lesz uncsi, hogy mindenki ezt csinálja. Ez a fajta dömping miatt vesztette el számomra a születésnapi köszöntés

LIVE a Business & Café oldalán

feb 08
Upsz  Fél órás adásra készültünk, én pedig eldumáltam az időt, majdnem 1 óra lett. Így jár az, aki finom kávét ad nekem LIVE előtt  Köszönöm az élményt Máté és Patrik, és remélem hasznos lesz a videó Nektek is. Pár dolog már ismerős lehet korábbi előadásaimból, például a Szénáskert példáját nem lehet

Hogyan hozz ki a legtöbbet a Marketing Fesztiválból, vagy bármely rendezvényből?

jan 14
Ez a poszt elsősorban azoknak szól, akik eljönnek 2018. január 25-én (és találkozunk), illetve azoknak is, akik még hezitálnak. Ha valamiért semmiképp nem tudsz jönni, akkor is hasznos lehet más rendezvényen. Az elmúlt 10 évben sok-sok rendezvényen jártam résztvevőként, és az utóbbi 2 évben több tucat alkalommal mint előadó is.

Úristen bekeményített a Facebook, mi lesz velünk? 🙂

jan 13
ÚRISTEN BEKEMÉNYÍTETT A FACEBOOK, MI LESZ VELÜNK?  Vége a világnak. A jó világnak. Mostantól minden nehezebb lesz. Zéró organikus elérés. Világvége. Most kezdődik életünk hátralevő része.  (Figyelem! Lájtos bevezető után bekeményítek én is, tarts ki, a végére kiderül, vége lesz-e a Faccebooknak… és mivel hosszú poszt, tettem bele több -t és -t is…) 7

Önbizalom nélkül nincs se profit, se márka

dec 11
Múlt héten egy izgalmas és sorsdöntő tanácsadásunk volt új ügyfelünkkel. Ebben a posztban betekintést nyerhetsz a márkaépítő tanácsadás kulisszatitkaiba és egy vállalkozó belső harcába. Lehet, hogy pont Te is küzdesz hasonló gondokkal.   Ez az, ami kell nekem. A magabiztosság. A tőke és a likviditás is fontos, de még ezeknél

#blackfriday #márkarombolás

nov 22
Már tavaly is motoszkáltak bennem “ellenséges” gondolatok a BF-el kapcsolatban, de akkor nem írtam róla. Aztán eszembe jutott: mégis írtam, csak nem publikáltam sehol. Nem akarom megspórolni, hogy írjak “friss” véleményt, de úgy érzem érdemes megosztanom ezt, mert ma sem gondolom másképp. Ezt írtam tavaly: Cikk, ami részben inspirált tavaly:

Ne legyél brandetlen! – 5 hiba, amit kerülj el, ha márkát építesz!

okt 11
Eljött a brandépítés ideje – nincs kétségünk. Téged is arra buzdítunk, dolgozz a márkádon, tedd magadévá a BrandBirds 5 alappillér szemléletét, és minden nap tegyél valami az ügyben. De mielőtt nekikezdenél, olvasd el, milyen csapdákat érdemes elkerülnöd!  Ne hagyd, hogy a branded épüljön! Még ha nem is építesz tudatosan

A Bálna gyomrában….

okt 06
Katával interaktív előadást tartottunk a márkaépítésről, és átdolgozott anyaggal készültük. Sok-sok példa, tipp, tanács, ötlet, és ugye a komplett “5 alappillér” módszer. A szokásos konferenciaelőadások 20-30 percébe is nagyon sok tippet szoktam beletenni, képzelheted, hogy itt 2 órában mennyire komoly anyag volt. 1 kérdés csak: Te is ott voltál?  

Brand a lelke mindennek – a hosszútávú siker kulcsa a márkaépítés

aug 07
Miért nem tud sikeres lenni egy vállalkozás? Az emberek zöme azt gondolja, egy sikeres vállalkozáshoz elég egy jó ötlet és némi kezdőtőke. Nos, sajnos a dolog nem ilyen egyszerű: számos esetben hiába van meg az ötlet, és a pénz ahhoz, hogy beindítsák a vállalkozást, az valahogy mégsem akar menni. Nehezen

A vevő megerősítést keres az igazához

máj 12
Interjú Vas Dórával, a MatrixPR tulajdonosával “A felkészülés alapja, hogy elfogadjuk, velünk is megtörténhet! Érdemes végigvenni, melyek azok a helyzetek, amelyek vevőinkben, a legszélesebb nyilvánosság előtt rombolhatják a rólunk kialakított képet és minden egyes ilyen helyzetet végiggondolni, mit tennénk ez esetben.” Vas Dóra kríziskommunikációs szakértő, MatrixPR Hogyan tudunk felkészülni a