BrandBirds BLOG
Legfrissebb írásaink
Brandezvény 2.0 – Dóri szemével
Bár épp a csütörtöki eseményről írok, mégis a múlttal kezdeném, úgyhogy repüljünk is vissza egy picit az időben. 2018. májusában megrendeztük az első Brandezvényt. Rengeteget készültünk rá, picit rágörcsöltünk. Beleadtunk mindent, sok külső segítséget kértünk, a...
#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!
Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...
Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban
Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...
Ezt csináld a 2019-es Marketing Fesztiválon, hogy igazán hasznos legyen (használati útmutató)
Ezt a cikket azért írtam, hogy ...érdemes eljönnöd az egyik legnagyobb és legszínesebb hazai marketinges rendezvényre (itt tudsz jegyet venni: http://cli.re/c1221-fesztivalozz-a-brandbirds-csapattal - középső kapcsolatépítő jegyet válaszd, és add meg a BRANDBIRDS...
Közösségépítés
Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...