BrandBirds BLOG

Legfrissebb írásaink

Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről 1. rész

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Elegem van az elvárásokból!

Elegem van az elvárásokból!Ez egy “elegem van” blogcikk lesz. Egy olyan témát hozok, amiből évek óta elegem van - és most muszáj végre megírnom. Elegem van abból, hogy fantasztikus emberek rekednek meg az elvárások miatt. Elegem van abból, hogy zseniális ötletek,...

Brandes helyek – SEED

Már előző életemben is gasztroblogger szerettem volna lenni, de sajnos akkor még nem létezett ilyen szakma. Most sem leszek az, csak egy picit úgy csinálok. Mert szeretem a kávét, a jó kávét, a jó helyeket, éttermeket, kávézókat. Ezekről írok véleményt, tapasztalatot,...

Brandezvény 2.0 – Dóri szemével

Bár épp a csütörtöki eseményről írok, mégis a múlttal kezdeném, úgyhogy repüljünk is vissza egy picit az időben. 2018. májusában megrendeztük az első Brandezvényt. Rengeteget készültünk rá, picit rágörcsöltünk. Beleadtunk mindent, sok külső segítséget kértünk, a...

#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!

Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni  a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...

Közösségépítés

Közösségépítés

Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

BrandBirds Club logo

1 évnyi marketing segítség