KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS

Köszönöm a befogadást!

Így építs összetartó közösséget, amely a márkád is erősíti!

A könyvről….

Egy olyan könyvet tarthatsz hamarosan a kezedben, amely az elmúlt húsz év közösségépítési tapasztalatait foglalja össze. A saját történetemen túl, számos, sikeres hazai #brandes vállalkozást mutatok be, melyek által Te is a közösségépítés útjára léphetsz, vagy ha már azon jársz, magabiztosabban haladhatsz tovább!

Hazai példákon és esettanulmányokon át mutatom meg számodra az, hogy te hogyan tudsz közösséget építeni, valamint, hogy ez miként segíti a vállalkozásod. Hiszem, és tudom, sőt, számomra bizonyított, hogy az emberek elkötelezettsége a márkád, és irántad egy olyan érték, mely egyedülálló és a siker egyik legalapvetőbb pillére!

Így fogod elérni, hogy a közösséged csatlakozzon és veled tartsont

Neked ajánlom, ha

  • szeretnéd, ha erős márkád lenne
  • ismernéd az embereket, ezáltal tudsz nekik értéket adni
  • elakadsz a posztokkal, egész eddig görcsöltél
  • önazonos kommunikációra vágysz
  • kezdőként nem tudod, hogy vágj bele
  • haladóként elakadtál, de szeretnél ezzel foglalkozni
  • a branded fontos számodra, és ezt meg szeretnéd osztani
  • az érdeklődőid, vásárlóid el szeretnéd érni
  • folyamatos kapcsolatot építenél ki az ügyfeleiddel

Miben segít a könyv?

  • Megismered a közösségépítés szintjeit
  • Konkrét útmutatást kapsz ahhoz, hogyan építs fel a sajátod
  • Számtalan ötletet, inspirációt
  • Jól bevált példákat
  • Személyes történeteket, csak olyat ajánlok számodra, amit én is tapasztaltam
  • Jövőképet kapsz, láthatod, mit jelent a sikeres közösség a brandedben
j

Arról, hogy miért is fontos számodra a könyv

Több, mint húsz évvel ezelőtt még csak álom volt a saját közösség. Szinte sehová sem tartoztam, így már akkor is – kevésbé tudatosan – saját közösségeket hoztam létre. Ma már tudom, hogy jóval előrébb tartanék, ha okosabban csinálom, viszont ez a több évnyi tapasztalat döbbentett rá igazán, hogy mekkora ereje van a csoportoknak. Azoknak, ahol EMBEREK vannak. Akik beszélgetnek, segítséget kérnek, megosztják örömeiket, sikereiket, nemcsak vásárlók. Ahol folyamatos a kapcsolattartás, az őszinte érdeklődés és elismerés. Ma már két fantasztikus közösséget is vezethetek: a több, mint 2000 főből álló BrandBirds Clubot, valamint az előfizetői csoportom, a Brandshipet. Ha ismersz, vagy követsz, akkor minden bizonnyal sokszor találkozol azzal, hogy arról írok, milyen fantasztikus a teljes #brandes banda. 

Azt mutatom meg Neked, azt az utat osztom meg, amely az eddigi, többszáz konzultációm, és kisebb-nagyobb tanácsadásaimon során átéltem, ami igazán hatékony és segítő volt. Biztos vagyok abban, hogy ez egy hiánypótló dolog Magyarországon. Fogjunk össze, tartsunk össze, közösségekben, értéket és egyúttal brandet képviselve, mert így lehet.

Küldetésem az, hogy hatékonyan támogassam a magyar vállalkozókat, hogy sikeres márkákat, igazi lovebrandeket építsenek méghozzá közösségek által.

Robi

Mészáros Róbert

branding tanácsadó, a könyv szerzője,  

megszállott lovebrand, azaz szeretetmárka építő mentor

Tartalomból

^

1.fejezet

Mire jó egy közösség? Egyáltalán mi az?

^

2.fejezet

Hogyan kezdd el a közösségépítést

^

3.fejezet

Közösségépítés haladóknak

^

4.fejezet

Hogyan hozd ki a legtöbbet a közösségedből?

Beleolvasó…

Képzeld el úgy a közösséged, mint egy kávézót. Mint egy saját kávézót. Amikor létrehozod a Facebook csoportod, az olyan, mint amikor kibérelsz egy üres üzlethelyiséget azzal a céllal, hogy ott lesz a nagy álmod, egy saját kávézó. A falak fehérek, a padló poros, a terem visszhangzik, bútorok sincsenek benne. A plafonon egy lámpa pislákol, az ablakon a nap próbál besütni, sugara a több év alatt lerakódott porréteggel küzd, hogy bejusson a terembe. De Te egy pezsgő, jó hangulatú helyet látsz, ami tele van élettel, emberekkel, zsivajjal. Persze ez sok meló lesz. Brutálisan sok. Ezt a mondatot még sokszor le fogom írni, és lehet, hogy ki is emelem valahogy. A kávézót sem tudod egy nap alatt felépíteni, vagy “dobozban” levenni a polcról. 

A kávézó még üres, poros, de ez egy óriási lehetőség. Te vagy ott egyedül, és Te látod egyedül, mivé fog válni. Szólsz két barátodnak, elmeséled nekik a tervet, megkéred őket, hogy segítsenek lepucolni az ablakot, felmosni a padlót. Közben jókat beszélgettek, pizzát rendeltek, és máris jobb hangulatú hely lett. Ők örülnek, hogy részt vehetnek valami különleges dolognak a létrehozásában. Hogy ott lehetnek az elején.

Aztán elkezded berendezni a kis kávézódat. Mindenről Te döntesz. Dönthetsz úgy, hogy egy romkocsmát, egy bohém helyet hozol létre. Vagy éppen úgy, hogy egy elegánsat. Aztán rájössz, hogy akkor jársz a legjobban, ha úgy rendezed be, hogy Te jól érezd magad. Mert Te leszel ott a legtöbbet, ahogy a saját nappalidban is. Igen, ez lesz az otthonod. Akinek nem szimpatikus, majd más kávézóba fog járni. Ezért különösen fontos, hogy olyan legyen, ahol jól érzed magad.

fejezet

oldalon

Egy olyan könyvet tarthatsz hamarosan a kezedben, amely az elmúlt húsz év közösségépítési tapasztalatait foglalja össze. A saját történetemen túl, számos, sikeres hazai #brandes vállalkozást mutatok be, melyek által Te is a közösségépítés útjára léphetsz, vagy ha már azon jársz, magabiztosabban haladhatsz tovább!

Egy igazi aranyrög a könyv! Gyakorlatias, megoldásokat mutató. Ajánlom azoknak, akik moat indulnak el a közösségépítés útján, és azoknak is, akik már belekezdtek. Komplett eszköztárat kapsz egy összetartó közösség építéshez!

Halász Dóra

tulajdonos, Minimemo

Hiánypótló könyv, amelyet minden válllalkozónak jó szívvel ajánlok. Titkos saját módszer helyett tudásmegosztás, EMBERközpontú kapcsolatok és vállalkozások, mindenféle görcs nélkül, tippekkel, végigvezet és beavat a közösségépítés minden csínjába-bínjába.

Máté Brigitta

tulajdonos, Lépcsőfok

Segít, hogy megtaláld a saját utad a közösségépítésben. Átfogó ismereteket és gyakorlati példákat ad ahhoz, hogy hogyan vezesd a saját közösséged egészen a csoport elindításától kezdve a teljes virágzásig.

Baló Andrea

tulajdonos, Léleknyomat

Tele van jó ötletekkel, amiket felhasználhatok arra, hogy a tagok jobban érezzék magukat és egy aktív, összetartó, egymásnak segítő közösséget hozzak létre.

Nerpel Nikoletta

tulajdonos, Nerpelfoto

Köszönöm a befogadást!

Tarts velem, és építs #brandes közösséget! A könyvvel kezedbe kerül az útmutató, a megvalósítás rajtad áll!