+36 70 417 4596 birds@brandbirds.hu

Brand a lelke mindennek!

A márkaépítés 5 alappillére vállalkozóknak

Az egyedi BrandBirds márkaépítő módszer segítségével 2018 a Te márkád éve lesz! Segítünk ebben, mert azt szeretnénk, hogy egyre több sikeres magyar márka legyen. Ez a küldetésünk, ezért írtuk ezt a könyvet Neked, kezdő vagy haladó vállalkozónak.

Neked szól?

Erre a könyvre van szükséged, ha…

  • jól menő céget vezetsz, ami most fogna brandépítésbe
  • új, saját vállalkozást indítasz, de azt sem tudod, hogyan kezdj bele
  • elolvastál tucatnyi könyvet, rendszeresen látogatod a konferenciákat, mégsem úgy haladsz, ahogy szeretnél
  • szeretnél kitűnni a versenytársaid közül, de nem tudod, hogyan
  • új terméket / szolgáltatást szeretnél bevezetni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá

Miben segít a könyv?

  • konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kis- és középvállalati márkaépítéshez
  • szemléletet ad: márkaként tudsz a cégedre, termékedre, szolgáltatásodra tekinteni
  • sok-sok ötletet ad a márkád építéséhez
  • sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet
  • személyes sztorik az elmúlt 18 évből: saját tapasztalatainkból tanulhatsz
Szenzációs lesz! Nagyon hasznos lesz az olvasóknak és bizony a magyar piacon azok az információk, amiket átadsz benne, még szinte ismeretlenek! A stílus jó, közvetlen, személyes, ez nekem tetszik. Az meg nagy előny, hogy rengeteg magyar példa van benne. Főleg a KKV példák jók.
Polló László

szervezetfejlesztési tanácsadó, Effectsys

Kevés a magyar nyelven íródott, naprakész marketing könyv, főleg az olyan, ami jó is. A márkaépítés a marketingen belül egyébként is kissé mostohagyerekként van kezelve, holott elengedhetetlen eszköz ahhoz, hogy egy cég, kezdeményezés, vagy akár egy szabadúszó hosszú távon kihozza saját potenciáljából a maximumot.
A “Brand a lelke mindennek” ezért is hiánypótló. A maga könnyed stílusával, rendkívül jól felépített tartalmával alaposan körbejárja azt, hogy a jelen korban mitől is fog jól működni egy brand és mi nem fog működni akkor, hogyha ez elmarad.”
Márton Attila

alelnök, World Dog Press Association

Kedves Kata és Robi!

 
Röviden: Ragyogó könyv.
Hosszabban: Egy ideje már foglalkozom a márkaépítéssel. De!! Robi – a Katával közösen tartott – workshopon döbbentett rá, hogy a márkaépítés mennyire komplex, mennyire keveset tudtam, tudok róla.
Például: fontos a domain, a védjegy, a színek, az arculati elemek…
A könyv pedig tömény #Brandépítési útmutató, amely rengeteg példát és feladatot tartalmaz. Van mit csinálnia annak, aki komoly, erős márkát akar magának, termékének, cégének.
 
Köszönöm, hogy megírodott ez a könyv. Mind a saját márkám építésében, mind vállalkozásfejlesztő munkám során alkalmazni fogom a leírtakat.
 
Egy biztos: a márkaépítés nem kiszervezhető. Megyek is és leírom, finomítom a küldetésemet; megfogalmazom, milyen ügyért dolgozom.
Papszt Kriszta

pénzügyi coach, mentor, www.papsztkriszta.com

Én magam is sok külföldi marketing guru munkásságát követem, és gyűjtögetem össze magamnak youtube videókból, könyvekből, podcastokból a hasznos gondolatokat. Jó végre egy olyan magyar könyvet olvasni, ami egyszerűen, érthetően és olvasmányosan foglalja össze a modern márkaépítés ezen hasznos elemeit.
Tóth Balázs

headshot fotós, Tóth Balázs Fotóstúdió

Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a “Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig “kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.

Kővári Viktor

társalapító, ReTHINK Hungary

Nagyon hiányzott már egy olyan könyv a piacról, amely a brandépítést a nagyvállalati játékszer és valamilyen megragadhatatlan lufi helyett a kisvállalatok számára is érthetővé, és ami fontosabb, elérhetővé teszi. Robi a szakma régi adósságát törleszti ezzel a könyvvel.

Sipos Zoltán

stratégiai igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

A márkaépítést kevés kisvállalkozás veszi komolyan, pedig a marketing itt kezdődik. Eleve halálra van ítélve minden reklám, ha nem hoztuk meg előtte a könyvben összegyűjtött stratégiai döntéseket. Mindenki, aki küldetés nélkül kezd eladni, csak az árról tud beszélgetni az érdeklődőivel, és ezzel kivérezteti a vállalkozását, porrá zúzza a saját motivációját. Ugyan kinek van kedve bármire vállalkozni, ha állandóan alkudoznia kell a vásárlókkal? Ez a könyv veszélyes: végérvényesen megváltoztatja a hozzáállásodat, és reményt ad akkor is, ha már épp feladni készültél.

Szóval, összességében gratulálok, sok munka van benne. Egész biztos, hogy aki elolvassa a könyvet, még ha fut is már a szekere valamennyire, annak garantáltan szüksége lesz tanácsadásra, hogy mégis hol kezdje ebből a sok mindenből, és kézenfekvő lesz neki, hogy a könyv írójához forduljon a kérdéseivel.

Várőri Adrienn

kézműves marketing szakértő, Több mint hobbi

“Kézhez kaptam a könyvedet, amihez ezúton is gratulálni szeretnék!
Kezdő vállalkozóként nagyon sok hasznos információt találtam benne.”
Dr. Palásthy Anna

 

Szuper könyv! Csak ajánlani tudom mindenkinek akit érdekel ez a téma! Érdekes, motiváló, rengeteg jó sztorival fűszerezve!

Németh Ádám

Kedves Robi!
 
Ma fejeztem be a könyvedet, a #brandtervező kitöltése még hátra van (így azért könnyebb, hogy már van némi fogalmam a márkaépítésről).
 
Bocsánat, hogy türelmetlen voltam a rendelésnél, de utólag beigazolódott, hogy ez “jogos volt”, ugyanis olyan nagyszerű könyvet írtál, hogy öröm volt minden betűt olvasni! Tényleg alig vártam már, hogy a kezeim közé kaparintsam 🙂 !
 
Én most ismerkedem a vállalkozósdival, épp egy turisztikával foglalkozó online üzletet rakok össze, ami Magyarországra érkező külföldieknek nyújt segítséget, de most már tudom, hogy nem elég a vállalkozás, hanem #brandet kell építenem köré. Ezt pedig a könyv útmutatásai alapján teljes mértékben megvalósíthatónak tartom. Hála neked a vállalkozás kirakósának egy újabb darabja került a helyére, és úgy gondolom, hogy talán könnyebb lesz a dolgom, ha az elejétől fogva tudatosan építem a márkámat (a sajátomat és a vállalkozásomét is). Hála neked ez lehetővé vált a számomra is. Biztos vagyok benne, hogy számtalanszor fognak még eszembe jutni az intelmeid!
 
Köszönöm, hogy megírtad ezt a nagyszerű könyvet, és örülök, hogy megtaláltam.
 
Alig várom a következőt, mert remélem, tovább építed írói karrieredet is 🙂 !
Hasulyó Péter

okleveles erdőmérnök, tolmács

Kedves Kata és Robi! Szeretném megköszönni, hogy a megjelenés előtt megkaptam a könyvet elolvasásra. Őszintén szólva nehezen álltam neki, de úgy éreztem, hogy ez egy fontos baráti gesztus, aminek kötelességem eleget tenni. Addig tartott ez az állapot, amíg bele nem kezdtem az olvasásba. Teljesen elsodort és magával ragadott! Több száz könyv volt már a kezemben, de a legritkább esetekben, csak az általam igazán nagyra tartott tanítók és írók esetében éreztem azt, hogy nem tudom letenni. Miközben olvastam egy percig sem unatkoztam. Folyamatosan éreztem, hogy ez nekem szól. Teljesen lenyűgözött az a fajta interaktivitás, amit az olvasás közben éreztem. Robi, szüntelenül fenntartottad az érdeklődésem, és amikor már túlságosan elmerültem volna a saját életem valamint cégem kihívásaiban, egyből jött egy felemelő történet, ami újabb inspirációt adott. Egyszerre tapasztaltam a gyakorlati tanácsok és az olvasmányos élmény lenyűgöző egyvelegét. A pontról pontra haladás lehetősége, a tanulságos történetek, a tapasztalat valamint a részletgazdag kutatómunka elvarázsolt. Élvezet volt minden perc, amit az olvasással töltöttem. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg tenni és értékteremteni vágyó vállalkozó életére lesz nagy hatással ez a könyv. Nekem biztosan örök darab lesz a folyamatosan forgatandó könyvek polcán. Kedves olvasó! Tiszta szívből ajánlom Neked ezt a művet, mert ha magadra ismersz a Robi által kristálytisztán definiált célcsoport tagjaként, akkor életed egyik legmeghatározóbb élménye lesz. Köszönettel: Gyenis András Ui.: Komolyan márkát fogok építeni, mert Brand a lelke mindennek!

Gyenis András

coach, Gyenis András Coaching

Kifejezetten örülök annak, hogy megjelenik egy márkaépítő keretrendszer, ráadásul magyar forrásból. A könyv és Robiék workshop-ja is azért tetszett (túl a tartalmán), mert egyazon értékeket képviselünk: az élethosszig tartó tanítást. Logikus, követhető rendszer, rengeteg kiváló példával. Sok ilyet szeretnék olvasni és írni! #lifelongteaching 😀
Pusztai Ádám

Tréner, TEDxYouth előadó, Kollektíva

A Brand a lelke mindennek hiánypótló alkotás a márkaépítés terén. Kötelező szakirodalommá tenném a magyar kisvállalkozások számára, mert olyan hasznos információkat tartalmaz, amivel sokkal sikeresebbé és ismertebbé válhat egy márka.
Szaladják Linda

marketing - és kommunikációs szakértő, Lindcom Marketing

Régóta követem Robi munkásságát és mindig azt láttam rajta, hogy mekkora lelkesedéssel és alázattal végzi a munkáját. Már épp időszerű volt tőle ez a könyv, amelyben önzetlenül átadja a sok éves tapasztalatát a márkázás világáról.
Varga Ákos

tulajdonos, Varga Média és Marketing Iroda

Szia Robi! Köszönöm a könyvelőzetest, nagyon-nagyon tetszett! 🙂 Csupa olyan dolgot írsz le a könyvben, amik külön-külön evidenciának tűnnek, de így egyben egy nagyon jó kis útmutató ahhoz, hogy hogyan lehet minimális pénzből igazán jó dolgot felépíteni. És ugyebár innen nincs más hátra, mint előre… 🙂 Nagyon tetszett az is, ahogy példákkal is bemutattad az egyes építőelemeket. Az is tetszett, hogy mit hogyan ne, bár ebből érthető módon kevesebbet raktál bele, legalább annyit lehet ezekből is tanulni.
Csáki Tibor

Atlasz Mérnökiroda Kft

Ha a céged már stabil és nem a napi megélhetésért küzdesz, akkor a könyv egy eszköz lesz arra, hogy elgondolkodj valami nagyobb dolgon: mit akarsz a cégeddel utánad? Ki viszi tovább a hitvallásodat, szemléletedet, márkádat? Mi lesz azokkal az emberekkel a Te életed után, akiknek mostanában napi szinten bearanyozod az életét, de legalábbis minimum elégedettek a termékeddel, szolgáltatásoddal? Bennem ehhez hasonló kérdések fogalmazódtak meg a könyv olvasása közben és egyelőre még nem tudom rá a válaszokat. De legalább már tudom, hogy meg akarom keresni őket! 🙂 Az egyik legelső lépés az lesz, hogy összeírom a mostani cégünk márkájának 5 alappillérjét, így tisztában leszünk azzal, hogy mit akarunk tovább örökíteni – mindez pedig önmagában nagy segítség lesz önismeret, márkaépítés, bevételnövelés szempontjából is.
Domán Zsolt

társalapító, Online Katapult

…ami eddig tetszik h a téma nehézségét, komplexitását  szerintem jól ellensúlyozza a személyes élményekkel is átszőtt “mesélős” stílus, így kicsit ott vagyunk mi olvasók is a kávézóban. 😉 A mostanában olvasott sok sok nehezen értelmezhető szakirodalom után kifejezetten jól esik érthető, emberi nyelven olvasni az információkat. Kíváncsian várom a következő oldalakat…

Bujdosó Zsuzsa

Szia Robi, nagyon szépen köszönöm, megkaptam a könyved. A lehető legjobb pillanatban érkezett, mert épp van egy új brand termék tervünk, amihez nagyon jól jön az iránymutatás, amit a könyved ad. Már majdnem kiolvastam az egészet, tetszik a megfogalmazás, a lendület, a motiváltság, ami a tartalomból árad. A brand tervezőt is töltöm folyamatosan, részletesen.

Üveges Viktor

Imi nemrég kölcsönadta a Brand a lelke mindennek c. remekművet – pár nap leforgása alatt kiolvastam 🙂 Kevés könyv van, aminek ilyen rövid időn belül a végére érek, egy élmény volt olvasni! Biztos, hogy megveszem magamnak is, kötelező darab az egyre gyarapodó könyvtáramban!

Trunkó Edit

társszervező, Karizmatikus előadó tréning, Karizmatikus előadó

Kedves Robi! 
Nagyon örülök,hogy megírtad a Brand a lelke mindennek című könyvedet. Sok hasznos ötletet merítettem belőle a legjobbkor sikerült ràtalàlnom épp a szervezetünk arculatépitésén dolgozunk. A könyv könnyen olvasható nincs tele szakszöveggel nem kell marketing vagy grafikai előképzettség sem a megèrtèsèhez .Sok gyakorlati példàval mutatja be Robi és munkatàrsai hogyan lehetünk egy kicsit jobban észrevehetöek a piacunk szàmàra mind a szakmai közönségünk szàmàra is. Amikor az adott szakma kiemelkedőnek érzi a màrkànkat az az igazi elismerés , addig meg kitartàs építeni kell a személyes a céges brandünket brendületlenül. De a legfontosabb , hogy személyessé tegyük a màrkànkat küldetésünkkel összekapcsolva és hitelesek legyünk az ügyfeleink előtt . A céget vezető és a cégben dolgozók egyarànt naponta erősithetik, vagy rombolhatjàk màrkànk felé megnyilvànuló bizalom mértékét. A jó illusztràciók felkeltik az érdeklődést a könyv olvasàsa közben, hogy nem csak BrandBirds céget akarja megismerni az olvasó , hanem a példaként bemutatott cégeket is! A könyv érdekessége , hogy nem csak a sajàt màrkàjàt építi, hanem a màsokét is. Robival a marketing fesztivàlon személyesen is talàlkoztam és az életben is nagyon közvetlen és segitőkész volt. Első talàlkozàs alkalmàval azonnal készségesen dedikàlta könyvét és megnyerő személyisége humora és előadói készsége nyilvànvaló volt szàmomra. A könyvet olvasva vagy a videóit nézve úgy érzi az ember mintha màr évek óta ismernénk egymàst és egy közös kàvénàl brandesen beszélgetnénk egymàssal cégünkről küldetésünkről szivügyeinkről . Robi ilyen szívügye a brandépités! Köszönöm a könyvélményt és munkàdhoz sok sikert és eredményességet kívànok.
 
#ifjusagepitök màrka építöje mert a fiatalokat ugyanúgy mint a màrkàt építeni kell! 
Jánosi Ferenc

MPE ifjusag és Csalàdépitö Szolgàlat vezetöje

Ezekről a helyekről rendeltek könyvet a #brandes vállalkozók 🙂

 

A szerzőről

Igazából blogot akartam írni, …
 …mert az menő. Nem tudtam nekiállni. Aztán 2015-ben Hűvös Ágnes felkért egy előadásra (köszönöm!), hogy beszéljek a márkaépítésről. Nekem ekkor már sokkal többet jelentett a márkaépítés, mint a design. Összeszedtem a gondolataimat, és így született meg a márkaépítés 5 alappillére modell. Ezt a napi munka tapasztalataival folyamatosan fejlesztjük.
Napi szinten vállalkozókkal dolgozom 18 éve: grafikusként rengeteg arculat, marketing anyag készítésében vettem részt. Tanácsadóként az elmúlt két évben még intenzívebb és alaposabb segítséget tudok nyújtani a vállalkozóknak a márkájuk születésében és építésében. 
Rendszeresen jönnek hozzánk lelkes vállalkozók személyes tanácsadásra, és évente többször az egész napos kiscsoportos workshopokra is.
Előadóként is egyre több felkérést kapok, 2018-ban újra a Magyar Marketing Fesztiválon 1000 fő előtt beszélhetek a márkaépítésről. Elképesztő élmény! 🙂 
Küldetésem hatékonyan támogatni a magyar vállalkozókat, hogy sikeres márkákat építsenek. 
 
Mészáros Róbert
branding tanácsadó, a könyv szerzője,  
megszállott márkaépítő

Tartalom

  • Előszó, avagy hogyan keveredtem ide?
    • Hogyan használd ezt a könyvet, mit várhatsz tőle és mit nem?
    • A könyvről még pár szó
    • Személyes sztorim és küldetésem
  • Márkás kérdések
    • Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről
    • Mi a márka?
    • Mennyit ér a márka?
    • Miért fontos az erős márka?
    • Miért kell tehát márkát építened?
  • A márkaépítés 5 alappillére – A Brandbirds-módszer
    • Kitűnő termék / szolgáltatás
      • Termékpiramis
      • Az erős márka terjeszkedik
    • Márkaháttér
      • Ismerd meg önmagad!
      • A küldetés
      • A célok
      • A sztorik ereje
      • Az ügy
      • Márkanév
      • Több mint szlogen
    • Márka látványvilág
      • A látvány fontossága
      • Hogy lesz jó arculatod?
      • Színek
      • Egységesség
      • Arculati elemek
      • Fotók
      • Vizuális fíling
    • Márkakommunikáció
      • Online csatornák
      • Témák
      • Posztolni, de mikor, mennyit és mennyiért?
      • Párbeszéd
      • Közösségépítés és értékelések
      • Kríziskommunikáció
      • Saját fogalmak, kifejezések
    • Márkapercepció
      • Személyes vagy céges márka?
      • Szakértői státuszépítés
      • Hass több érzékszervre
      • Hitelesség
      • Munkaadói márka
    • Márkaélmény
      • Váratlan ajándék, törődés
      • Szokatlan termékjellemző
  • A marketing márkaépítés szempontból
  • Építkezés a stabil márka alappillérekre
  • Márkaépítés a mindennapokban
  • Összefoglalás
  • Zárszó és köszönet

Oké, de konkrétan miről szól a könyv?

R

Ezekre kapsz választ a könyvből

  • Személyes vagy céges márkát kell-e építened?
  • Eloszlatunk pár tévhitet a márkaépítéssel kapcsolatban: például azt, hogy ez csak a nagy cégek kiváltsága. Igenis építhetsz márkát egyéni vállalkozóként is – sőt, muszáj!
  • Termékpiramis és a hozzá kapcsolódó árazás – hogy építsd fel, mire figyelj márkaépítés szempontjából.
  • Hogyan találd meg a küldetésed, a saját ügyed? Célok, értékek, elvek. Hogyan tudod sztoriban bemutatni a márkádat.
  • Mire figyelj a márkaneved kiválasztásakor? Tanácsok a szlogened megfogalmazásához.
  • Hogyan lesz jó arculatod, mire figyelj? Hogyan dolgozz a grafikussal? A közösség bevonásának csapdája. Színek. Arculati elemek: mire figyelj a névjegyednél, hogyan és miből készíts infografikát, plecsniket, mire figyelj a prezentációd során. Fotók, videók használata.
  • Mit kommunikálsz és milyen csatornákon? Részletesen bemutatjuk, hogyan használd a közösségi oldalakat (Facebook, YouTube, Instagram, Messenger, Pinterest) márkaépítés szempontjából és hogyan építsd fel saját csatornáidat.
Z

És még ezekre is

  • Témák: miről írj, témajavaslatok, rovatrendszer, példák.
  • Párbeszéd: hogyan figyelj a visszajelzésekre. Hogyan építs közösséget? Kríziskommunikáció, saját kifejezések.
  • Hogyan építs szakértői státuszt, szakértői márkát?
  • Mire figyelj, ha könyvet írsz és magánkiadást tervezel?
  • Tanácsok és tapasztalatok a nyilvános beszédben – a networkingtől a többszáz fős konferenciáig.
  • Melyek a hitelesség építőelemei? Igen, lesz szó celebekről is.
  • Írtunk egy komoly fejezetet a munkáltatói márka felépítéséről. Mire figyelj az álláshirdetésnél, a felvételnél, hogyan tudod bevonzani és megtartani a legjobb embereket. Megbecsülés, ötletmenedzsment, emberség. Y generáció.
  • Hogyan tudsz maradandó márkaélményt adni?
  • Sikeres magyar márkák, példák, esettanulmányok – mit tanulhatsz tőlük?
  • Mit olvass, ha még többet szeretnék tudni a márkaépítésről?

Megjelenés dátuma: 2017. május 3.

 

BrandBirds Club

A vásárlással beléphetsz a BrandBirds Club zártkörű Facebook-csoportba, ahol egy támogató közösség tagjaként bemutatkozhatsz és választ kapsz kérdéseidre is. Jelenleg 710 + tagunk van. 

Miután kitöltötted az űrlapot,

visszaigazolást küldünk a megrendelésről, valamint a díjbekérőt (amennyiben az átutalást választottad).  Biztonságos kártyás fizetés A bankkártyás fizetés 100%-osan biztonságos megoldás, amit az OTP Simple profi technológiája garantál. Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.  Honlap üzemeltető, eladó: Látványügynökség Kft. 1119 Budapest, Vahot u. 6. +36 30 920-9437