Hogyan építs erős márkát?
A márkaépítés 5 alappillére, kkv vállalkozók számára, magyar példákkal
Az egyedi BrandBirds márkaépítő módszer segítségével 2020 a Te márkád éve lesz! Segítek ebben, mert azt szeretném, hogy egyre több sikeres magyar márka legyen. Ez a küldetésem, ezért írtam ezt a könyvet Neked, kezdő vagy haladó vállalkozónak.
Neked szól?
Erre a könyvre van szükséged, ha…
- jól menő céget vezetsz, ami most kezdene brandépítésbe
- új, saját vállalkozást indítasz, de azt sem tudod, hogyan kezdj bele
- elolvastál tucatnyi könyvet, rendszeresen látogatod a konferenciákat, mégsem úgy haladsz, ahogy szeretnél
- szeretnél kitűnni a versenytársaid közül, de nem tudod, hogyan
- új terméket / szolgáltatást szeretnél bevezetni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá
Miben segít a könyv?
Erre a könyvre van szükséged, és…
- konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kis- és középvállalati márkaépítéshez
- szemléletet ad: márkaként tudsz a cégedre, termékedre, szolgáltatásodra tekinteni
- sok-sok ötletet ad a márkád építéséhez
- sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet
- személyes sztorik az elmúlt 18 évből: saját tapasztalataimból tanulhatsz

A könyv története
Tartalom
- Előszó, avagy hogyan keveredtem ide?
- Hogyan használd ezt a könyvet, mit várhatsz tőle és mit nem?
- A könyvről még pár szó
- Személyes sztorim és küldetésem
- Márkás kérdések
- Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről
- Mi a márka?
- Mennyit ér a márka?
- Miért fontos az erős márka?
- Miért kell tehát márkát építened?
- A márkaépítés 5 alappillére – A Brandbirds-módszer
- Kitűnő termék / szolgáltatás
- Termékpiramis
- Az erős márka terjeszkedik
- Márkaháttér
- Ismerd meg önmagad!
- A küldetés
- A célok
- A sztorik ereje
- Az ügy
- Márkanév
- Több mint szlogen
- Márka látványvilág
- A látvány fontossága
- Hogy lesz jó arculatod?
- Színek
- Egységesség
- Arculati elemek
- Fotók
- Vizuális fíling
- Márkakommunikáció
- Online csatornák
- Témák
- Posztolni, de mikor, mennyit és mennyiért?
- Párbeszéd
- Közösségépítés és értékelések
- Kríziskommunikáció
- Saját fogalmak, kifejezések
- Márkapercepció
- Személyes vagy céges márka?
- Szakértői státuszépítés
- Hass több érzékszervre
- Hitelesség
- Munkaadói márka
- Márkaélmény
- Váratlan ajándék, törődés
- Szokatlan termékjellemző
- Kitűnő termék / szolgáltatás
- A marketing márkaépítés szempontból
- Építkezés a stabil márka alappillérekre
- Márkaépítés a mindennapokban
- Összefoglalás
- Zárszó és köszönet

A könyvről
Ezekről a helyekről rendeltek könyvet a #brandes vállalkozók 
A könyvről mondták
Őszinte vélemények a könyv olvasóitól
Kedves Kata és Robi!
Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a “Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig “kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.
Nagyon hiányzott már egy olyan könyv a piacról, amely a brandépítést a nagyvállalati játékszer és valamilyen megragadhatatlan lufi helyett a kisvállalatok számára is érthetővé, és ami fontosabb, elérhetővé teszi. Robi a szakma régi adósságát törleszti ezzel a könyvvel.
A márkaépítést kevés kisvállalkozás veszi komolyan, pedig a marketing itt kezdődik. Eleve halálra van ítélve minden reklám, ha nem hoztuk meg előtte a könyvben összegyűjtött stratégiai döntéseket. Mindenki, aki küldetés nélkül kezd eladni, csak az árról tud beszélgetni az érdeklődőivel, és ezzel kivérezteti a vállalkozását, porrá zúzza a saját motivációját. Ugyan kinek van kedve bármire vállalkozni, ha állandóan alkudoznia kell a vásárlókkal? Ez a könyv veszélyes: végérvényesen megváltoztatja a hozzáállásodat, és reményt ad akkor is, ha már épp feladni készültél.
Szóval, összességében gratulálok, sok munka van benne. Egész biztos, hogy aki elolvassa a könyvet, még ha fut is már a szekere valamennyire, annak garantáltan szüksége lesz tanácsadásra, hogy mégis hol kezdje ebből a sok mindenből, és kézenfekvő lesz neki, hogy a könyv írójához forduljon a kérdéseivel.
Szia Robi, nagyon szépen köszönöm, megkaptam a könyved. A lehető legjobb pillanatban érkezett, mert épp van egy új brand termék tervünk, amihez nagyon jól jön az iránymutatás, amit a könyved ad. Már majdnem kiolvastam az egészet, tetszik a megfogalmazás, a lendület, a motiváltság, ami a tartalomból árad. A brand tervezőt is töltöm folyamatosan, részletesen.
Imi nemrég kölcsönadta a Brand a lelke mindennek c. remekművet – pár nap leforgása alatt kiolvastam 🙂 Kevés könyv van, aminek ilyen rövid időn belül a végére érek, egy élmény volt olvasni! Biztos, hogy megveszem magamnak is, kötelező darab az egyre gyarapodó könyvtáramban!
Szuper könyv! Csak ajánlani tudom mindenkinek akit érdekel ez a téma! Érdekes, motiváló, rengeteg jó sztorival fűszerezve!
Kedves Kata és Robi! Szeretném megköszönni, hogy a megjelenés előtt megkaptam a könyvet elolvasásra. Őszintén szólva nehezen álltam neki, de úgy éreztem, hogy ez egy fontos baráti gesztus, aminek kötelességem eleget tenni. Addig tartott ez az állapot, amíg bele nem kezdtem az olvasásba. Teljesen elsodort és magával ragadott! Több száz könyv volt már a kezemben, de a legritkább esetekben, csak az általam igazán nagyra tartott tanítók és írók esetében éreztem azt, hogy nem tudom letenni. Miközben olvastam egy percig sem unatkoztam. Folyamatosan éreztem, hogy ez nekem szól. Teljesen lenyűgözött az a fajta interaktivitás, amit az olvasás közben éreztem. Robi, szüntelenül fenntartottad az érdeklődésem, és amikor már túlságosan elmerültem volna a saját életem valamint cégem kihívásaiban, egyből jött egy felemelő történet, ami újabb inspirációt adott. Egyszerre tapasztaltam a gyakorlati tanácsok és az olvasmányos élmény lenyűgöző egyvelegét. A pontról pontra haladás lehetősége, a tanulságos történetek, a tapasztalat valamint a részletgazdag kutatómunka elvarázsolt. Élvezet volt minden perc, amit az olvasással töltöttem. Biztos vagyok benne, hogy rengeteg tenni és értékteremteni vágyó vállalkozó életére lesz nagy hatással ez a könyv. Nekem biztosan örök darab lesz a folyamatosan forgatandó könyvek polcán. Kedves olvasó! Tiszta szívből ajánlom Neked ezt a művet, mert ha magadra ismersz a Robi által kristálytisztán definiált célcsoport tagjaként, akkor életed egyik legmeghatározóbb élménye lesz. Köszönettel: Gyenis András Ui.: Komolyan márkát fogok építeni, mert Brand a lelke mindennek!
…ami eddig tetszik h a téma nehézségét, komplexitását szerintem jól ellensúlyozza a személyes élményekkel is átszőtt “mesélős” stílus, így kicsit ott vagyunk mi olvasók is a kávézóban. 😉 A mostanában olvasott sok sok nehezen értelmezhető szakirodalom után kifejezetten jól esik érthető, emberi nyelven olvasni az információkat. Kíváncsian várom a következő oldalakat…

Ezekre kapsz választ a könyvből
- Személyes vagy céges márkát kell-e építened?
- Eloszlatok pár tévhitet a márkaépítéssel kapcsolatban: például azt, hogy ez csak a nagy cégek kiváltsága. Igenis építhetsz márkát egyéni vállalkozóként is – sőt, muszáj!
- Termékpiramis és a hozzá kapcsolódó árazás – hogy építsd fel, mire figyelj márkaépítés szempontjából.
- Hogyan találd meg a küldetésed, a saját ügyed? Célok, értékek, elvek. Hogyan tudod sztoriban bemutatni a márkádat.
- Mire figyelj a márkaneved kiválasztásakor? Tanácsok a szlogened megfogalmazásához.
- Hogyan lesz jó arculatod, mire figyelj? Hogyan dolgozz a grafikussal? A közösség bevonásának csapdája. Színek. Arculati elemek: mire figyelj a névjegyednél, hogyan és miből készíts infografikát, plecsniket, mire figyelj a prezentációd során. Fotók, videók használata.
- Mit kommunikálsz és milyen csatornákon? Részletesen bemutatom, hogyan használd a közösségi oldalakat (Facebook, YouTube, Instagram, Messenger, Pinterest) márkaépítés szempontjából és hogyan építsd fel saját csatornáidat.
Miben segít Neked ez
a könyv?
- Témák: miről írj, témajavaslatok, rovatrendszer, példák.
- Párbeszéd: hogyan figyelj a visszajelzésekre. Hogyan építs közösséget? Kríziskommunikáció, saját kifejezések.
- Hogyan építs szakértői státuszt, szakértői márkát?
- Mire figyelj, ha könyvet írsz és magánkiadást tervezel?
- Tanácsok és tapasztalatok a nyilvános beszédben – a networkingtől a többszáz fős konferenciáig.
- Melyek a hitelesség építőelemei? Igen, lesz szó celebekről is.
- Írtam egy komoly fejezetet a munkáltatói márka felépítéséről. Mire figyelj az álláshirdetésnél, a felvételnél, hogyan tudod bevonzani és megtartani a legjobb embereket. Megbecsülés, ötletmenedzsment, emberség. Y generáció.
- Hogyan tudsz maradandó márkaélményt adni?
- Sikeres magyar márkák, példák, esettanulmányok – mit tanulhatsz tőlük?
- Mit olvass, ha még többet szeretnél tudni a márkaépítésről?
A híres BRANDtervező, mely felér egy márkaépítő workshoppal
Brandeld meg a könyv mellé a nyomtatott BRANDtervezőt is!
32 oldalon 50 feladat segít a márkád megtervezésében, áttervezésében. A tervező ára csak bruttó 2990 Ft, az űrlap alján tudod kiválasztani, hogy szeretnéd. A tervező nem rendelhető külön, csak most a könyv mellé.

Ajánlom a BRANDtervezőt, melyet több év munka és tapasztalat eredménye volt elkészíteni.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

A márkatérkép segít átlátni a márkád és a tervezés, építés folyamatát. A tervező szorosan a könyv felépítéséhez kapcsolódik.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.