BrandBirds MÁRKAÉPÍTŐ workshopok 2020

Megvalósítás! Megvalósítás! Megvalósítás! A workshopok 100% gyakorlatból és kemény munkából állnak. Kihozom belőled és a márkádból a legjobbat 1 nap alatt!

Helyszín, időpont

Helyszín: ONLINE

Időpontok: 

2020. december

2020. december

2020. december

2020. december

2020. december

Trénered, mentorod

Mészáros Róbert 

márkaépítő, tanácsadó, előadó, író,

a BrandBirds alapítója 

A workshop célja

Módszertan

A BrandBirds márkaépítő workshop célja úgy segíteni Neked egy gyakorlatorientált nap során saját márkád felépítésében, hogy az teljesen új lendületet adjon vállalkozásodnak. Az általam kifejlesztett, máshol nem tanulható módszertan merít a branding területén fellelhető szakirodalomból, és mindenkor figyelembe veszi az egyes témákban sok-sok év alatt szerzett gyakorlati tapasztalatokat.

 

A workshopok elméleti háttere a BrandBirds-módszerre épül, amely egyedülálló, a kkv vállalkozók számára kifejlesztett modern márkaépítő módszer és #brandszer. 

A workshopon azonban nem elméleti tanulás, hanem kemény munka lesz – ezért workshop a neve :). Az a célom, hogy már napközben hatást érjünk el, azaz megtörténjenek a dolgok, megvalósítsd, amit kell, és érezd is a hatását.

Mennyibe kerül?

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”1″ display_type=”photocrati-nextgen_pro_masonry” size=”180″ padding=”10″ display_type_view=”default” ngg_triggers_display=”always” captions_enabled=”0″ captions_display_sharing=”1″ captions_display_title=”1″ captions_display_description=”1″ captions_animation=”slideup” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

 

Őszinte vélemény

{
 
Egy minőségi nap, amit csak a saját brandednek szentelsz. Értékeled a jelent, és kitalálod a jövőt. Mindezt profi szakértő tanácsaival, tippjeivel, sokszor provokáló kérdéseivel  Akinek fontos a saját brandje, ott a helye!
- Bolya Imre

Következő workshopok

#1 brandes könyvírás és magán könyvkiadás – tudom hogy titkon eldöntötted, lesz egy könyved

Időpont: 2020. december 04.

Ha régóta tervezel könyvet írni, vagy már folyamatban is van. Hogy 2021 a te könyved éve legyen!

Megmutatom, hogy írj könyvet, hogyan add ki, hogyan add el, hogyan erősítsd vele a márkád. Fullos tervet készítünk, konkrét számokkal, időpontokkal. Mi mennyi pénz, idő, mire számíthatsz. Itt az idő hogy végre nekiállj a saját könyvednek!

A workshop előtt bónuszként egy komplett tréninganyagot kapsz minden szükséges infóval, ami a könyvkiadáshoz kell. Így már úgy jössz a workshopra, hogy konkrét elképzelésed lesz, és már a megvalósításon fogunk dolgozni, egy kis finomítás után.

A workshop célja:

Összeálljon egy komplett terv a könyved kiadására és értékesítésére.

Tematika:

  • pénzügyi tervezés
  • ütemterv tervezés
  • nyomdai kivitel tervezése
  • cím, alcím, borító verziók létrehozása (igen, lesz már borítóterved is!)
  • írás, tartalom megtervezése
  • előrendelési kampány megtervezése
  • értékesítés tervezése

Ez lesz az eredmény a workshop végére:

  • Pontos pénzügyi kalkulációd lesz a könyvedhez
  • Pontos ütemterved lesz a kiadáshoz, a teljes folyamattal és a részt vevő segítő szakemberekkel
  • Értékesítés: megtervezzük az előrendelési kampányod (bátrak el is indítják aznap)
  • Írás: pontosan tudni fogod, hogyan írod meg a könyved
  • Kivitel, technikai dolgok: formátum, nyomda, adminisztratív teendők – pipa
v

#2 előfizetéses szolgáltatás felépítése #brandesen – trendek másolása helyett rád szabjuk a modellt

Időpont:  2020. december 17.

A workshop célja:

Kidolgozd a saját előfizetéses szolgáltatásod.

Tematika:

  • előfizetéses szolgáltatás típus választás
  • termékfejlesztés: tervezés
  • szükséges “alapanyagok” összeszedése
  • fenntarthatóság
  • pénzügyek
  • lelki oldal

Ez lesz az eredmény a workshop végére:

Eldöntöd, hogy mikor és hogyan indítod el az előfizetéses szolgáltatásod. Tudni fogod, milyen típusú lesz, mit fog tartalmazni, és hogy mi kell ehhez. Meglesz a pontos terved a megvalósításhoz.

#3 szósöl kommunikáció #brandesen, hitelesen, személyesen – muszájposztolás nélkül

Időpont: 2020. december

Ez kőkemény gyakorlat lesz. Posztokat írunk. Sokat. Megtalálod és megtapasztalod a stílusod, a hangod, a szakértelmed erejét. És nemcsak a workshopon, hanem utána is: nem lesz többet olyan, hogy „mi a francot posztoljak?” Magabiztos leszel, és inspirációval tele. Megtöröm a jeget, és limonádét csinálunk belőle.

Csinálunk sokféle posztot, sőt, komplett kampányt is. A nap végére el sem fogod hinni, hogy mindezt egy nap alatt hoztad össze. És még aznap lesz eredménye is, garantálom!

#4 csoport aktivizálás és közösségépítés #brandesen – hogy végre beinduljon a saját közösséged

Időpont:  2020. december

l

#5 szolgáltatóból #brandes tanácsadó – hogy az ügyfeleid rabszolgája helyett megbecsült segítőjük legyél

#4 csoport aktivizálás és közösségépítés #brandesen – hogy végre beinduljon a saját közösséged

#6 vállalkozói pénzügyek #brandesen – 20 év bénázásom tanulságai

Időpont:  2020. december

Mennyibe kerül?

Egész napos workshop, ahol közös munkával a kellő figyelem biztosítása érdekében a workshop kiscsoportos, maximum 15 főt fogad.  A workshop részvételi díja: bruttó 25.000 Ft A jelentkezés és fizetés sorrendjében töltjük fel a helyeket, így ha nem akarsz lemaradni, jelentkezz most!

Workshopról mondták

Egy minőségi nap, amit csak a saját brandednek szentelsz. Értékeled a jelent, és kitalálod a jövőt. Mindezt profi szakértő tanácsaival, tippjeivel, sokszor provokáló kérdéseivel  Akinek fontos a saját brandje, ott a helye!
Bolya Imre

inspirációs előadó, tréner, Karizmatikus előadó

Mindenkinek hasznos a workshop, aki a saját márkáját tudatosan építeni szeretné. Számomra a leghasznosabb tanács, felismerés az volt, hogy ne bújjak szakmai módszertanok mögé! A workshopon élveztem a dinamizmust, és a profi figyelmet a résztvevők felé, illetve az előzetes felkészülést a résztvevőkből.
Dr. Lakner Szilvia

tulajdonos-ügyvezető, vezető tréner-tanácsadó, business coach, Lartco Consulting Kft.

Indulóként nagyon inspirálónak találtam. Leghasznosabb ötlet, tanács, felismerés számomra „Trendek vannak, de nincs olyan, hogy kell” (köszi 🙂 ), „Ne bújj el egy idegen márka mögé”,”Nem az emberek zömének és a szakmának kell megfelelni, hanem saját magamnak és az ideális ügyfélnek” (köszi 🙂 )
Bús Borbála

Okosságok és élmény, must have 
dr. Császár Zoltán

Caesar consulting

Ajánlom azoknak, akik a saját márkájuk építésén dolgoznak, és az alapokkal akar ismerkedni. Leghasznosabb volt az számomra, hogy megerősített, érdemes/szükséges csinálni. Az egész kompakt volt.
Lapu Klára

coach, team coach, tréner, Flow Magyarország

Még nyomokban sem emlékeztetett a „csak be karjuk szedni a pénzt, aztán menjetek Isten hírével” attitűdre. Figyeltél ránk az első perctől az utolsóig, alaposan megtervezett volt minden lépés. Most, hogy Robi e-mailben is jelentkezett, plusz infókat, mankókat igyekezett adni, valamiért a márkapercepció ugrott be, jelesül: jó érzésekkel gondolok a cégre, ha úgy tetszik, a elköteleződtem a Brandbirds irányába.
Falussy Péter

Nagyon jó volt a workshop, köszönöm! Egyetlen hátránya, hogy az eddig sem rövid teendőim listájára még jó pár új tétel felkerült… 🙂 Amit még meg kell vallanom, hogy eddig a brand építést nagyvállalati huncutságnak tartottam és el sem tudtam képzelni, hogy akár mikrovállalati szinten is lehet márkát építeni. Robi azonban egy rakás olyan eszközt és szempontot adott, amelyekkel egy rendkívül korlátos büdzsével rendelkező mikrovállalat is sikerrel építheti fel a saját márkanevét.
Polló László

középvállalati tanácsadó, Effectsys

Kihagyhatatlan!!!! 
Nagy Zsuzsanna Katalin

FÜZET nélkül soha

Annak ellenére, hogy tudatosan építettem fel a szolgáltatásaimat, és igyekeztem a célcsoportot is jól meghatározni, komoly előrelépést jelentett, hogy végig gondoltattátok velem a szolgáltatások egymásra épülését, azt, hogy melyik a top termék és melyek a belépő termékek. Így az egész eladási folyamatot és a fókuszálást is újra kellett gondolnom. A ciklikus tervezésre és a célállításra én is nagy hangsúlyt helyezek a szervezetfejlesztés során, ezért jó volt látni, hogy a brandépítés is erősíti a cégfejlesztésnek ezt a szakaszát.
Narancsik Ágnes

oktatásfejlesztési és szervezetfejlesztési szakértő, Devecon Bt.

Nagyon gyakorlatias és használható ismereteket kaptunk, amiket akár másnap betudtam építeni a tudatos tervezésembe. A leghasznosabb felismerés, ami a workshop alatt született: A tudatosság felismerése a márkaépítésben!
Kiss Dániel

Már magában az brandépítés, hogy meséltem Robiról valakinek, aki egy kis gondolkodás után imígyen azonosította: -Jaaaa, az aki mindig a saját céglogós ingjében jár? (És közben ráutalóan dörzsölgette a saját gallérját.) 🙂
Tóth Adorján

ügyvezető, Business Management Hungary

Miért van a

workshop?

A márkaépítés csak a nagyok kiváltsága?

Évek óta tevékenykedek a branding és a marketing területén tanácsadóként és kivitelezőként. Ügyfeleimmel dolgozva azt tapasztaltam, hogy sokszor az elmélet idő és energia hiányában nem válik gyakorlattá. Emiatt hívtam életre a BrandBirds márkaépítő workshopot, hogy lehetőséget adjak számodra, hogy nyugodt körülmények között dolgozhass saját márkádon –  tapasztalt tanácsadó személyes segítségével.

Sokan úgy vélik, a márkaépítés csak a nagyvállalatok számára megengedhető luxus, nekem viszont meggyőződésem, hogy olyasmi, amit már akkor érdemes elkezdeni, amikor az ember kezdő vállalkozóként az első lépéseket teszi egy új termék vagy szolgáltatás bevezetésére. A branding finomítja a célok kitűzését, segít jobban megismerni a célpiacot és határozottan támogatja az eladást is. A márka együtt fejlődhet a vállalkozással; a kezdetekkor erre fordított energia a későbbiekben sokszorosan megtérül.

Kérdésed van? Írj nekünk!