+36 70 417 4596 birds@brandbirds.hu

Márkaépítő workshop

Egész napos workshop, ahol közös munkával végre megszilárdítjuk a márkád alapjait.  

Helyszín, időpont

Helyszín: Cosmic Latte szaloniroda (Budapest, XI. Bartók Béla út 79. félemelet 1.). Térkép itt.

Kellemes hangulatú és igényes helyszín, nagy asztalokkal és TV-vel.

Időpontok: 2018. nyár

 

Catering

Nem engedek a minőségből az ételeket-italokat illetően sem, meglepetés falatokkal várlak egész nap. Tartok külön ebédszünetet is, a közeli éttermekben tudsz ebédelni.

A friss, egészséges és eszméletlen finom falatokat a GasztroAmazonok biztosítják (imádjuk őket!). 🙂

 

Tréner

 

  • Mészáros Róbert grafikus, látványügynök, kreatív marketing stratéga

 

A workshop célja

Módszertan

A BrandBirds márkaépítő workshop célja úgy segíteni Neked egy gyakorlatorientált nap során saját márkád felépítésében, hogy az teljesen új lendületet adjon vállalkozásodnak. Az általam kifejlesztett, máshol nem tanulható módszertan merít a branding területén fellelhető szakirodalomból, és mindenkor figyelembe veszi az egyes témákban sok-sok év alatt szerzett gyakorlati tapasztalatokat.

Megismerheted a márkaépítés 5 alappillérének elméletét, majd azt a gyakorlatba átültetve példákon keresztül, saját márkáddal kapcsolatos feladatok kidolgozása során alkalmazhatod – azonnal. A munka során többek között szó lesz a vállalkozó motivációiról, a márka hátterében álló személyes történetekről. A workshopon foglalkozunk a lehetséges arculati alapelemekkel, megkeressük a hiteles kommunikáció megfelelő csatornáit, tippeket adok a vállakozások megkülönböztethetőségét biztosító egyedi márkaélmény formáira, végül konkrét akciótervet dolgozunk ki a márkaépítés jövőbeli lépéseiről. Minden résztvevő egy a workshop után is haszonnal forgatható munkafüzetet kap ajándékba.

 

Mennyibe kerül?

Őszinte vélemény

{

Egy minőségi nap, amit csak a saját brandednek szentelsz. Értékeled a jelent, és kitalálod a jövőt. Mindezt profi szakértő tanácsaival, tippjeivel, sokszor provokáló kérdéseivel  Akinek fontos a saját brandje, ott a helye!

- Bolya Imre

Mennyibe kerül?

Egész napos workshop, ahol közös munkával a kellő figyelem biztosítása érdekében a workshop kiscsoportos, maximum 8 főt fogad.  A workshop részvételi díja: 79.000 Ft+ÁFA. (Bruttó 100.330 Ft) A jelentkezés és fizetés sorrendjében töltjük fel a helyeket, így ha nem akarsz lemaradni, jelentkezz most!

Workshopról mondták

Egy minőségi nap, amit csak a saját brandednek szentelsz. Értékeled a jelent, és kitalálod a jövőt. Mindezt profi szakértő tanácsaival, tippjeivel, sokszor provokáló kérdéseivel  Akinek fontos a saját brandje, ott a helye!

Bolya Imre

inspirációs előadó, tréner, Karizmatikus előadó

Mindenkinek hasznos a workshop, aki a saját márkáját tudatosan építeni szeretné. Számomra a leghasznosabb tanács, felismerés az volt, hogy ne bújjak szakmai módszertanok mögé! A workshopon élveztem a dinamizmust, és a profi figyelmet a résztvevők felé, illetve az előzetes felkészülést a résztvevőkből.

Dr. Lakner Szilvia

tulajdonos-ügyvezető, vezető tréner-tanácsadó, business coach, Lartco Consulting Kft.

Indulóként nagyon inspirálónak találtam. Leghasznosabb ötlet, tanács, felismerés számomra “Trendek vannak, de nincs olyan, hogy kell” (köszi 🙂 ), “Ne bújj el egy idegen márka mögé”,”Nem az emberek zömének és a szakmának kell megfelelni, hanem saját magamnak és az ideális ügyfélnek” (köszi 🙂 )

Bús Borbála

Okosságok és élmény, must have 

dr. Császár Zoltán

Caesar consulting

Ajánlom azoknak, akik a saját márkájuk építésén dolgoznak, és az alapokkal akar ismerkedni. Leghasznosabb volt az számomra, hogy megerősített, érdemes/szükséges csinálni. Az egész kompakt volt.

Lapu Klára

coach, team coach, tréner, Flow Magyarország

Még nyomokban sem emlékeztetett a “csak be karjuk szedni a pénzt, aztán menjetek Isten hírével” attitűdre. Figyeltél ránk az első perctől az utolsóig, alaposan megtervezett volt minden lépés. Most, hogy Robi e-mailben is jelentkezett, plusz infókat, mankókat igyekezett adni, valamiért a márkapercepció ugrott be, jelesül: jó érzésekkel gondolok a cégre, ha úgy tetszik, a elköteleződtem a Brandbirds irányába.
Falussy Péter

Nagyon jó volt a workshop, köszönöm! Egyetlen hátránya, hogy az eddig sem rövid teendőim listájára még jó pár új tétel felkerült… 🙂 Amit még meg kell vallanom, hogy eddig a brand építést nagyvállalati huncutságnak tartottam és el sem tudtam képzelni, hogy akár mikrovállalati szinten is lehet márkát építeni. Robi azonban egy rakás olyan eszközt és szempontot adott, amelyekkel egy rendkívül korlátos büdzsével rendelkező mikrovállalat is sikerrel építheti fel a saját márkanevét.

Polló László

középvállalati tanácsadó, Effectsys

Kihagyhatatlan!!!! 

Nagy Zsuzsanna Katalin

FÜZET nélkül soha

Annak ellenére, hogy tudatosan építettem fel a szolgáltatásaimat, és igyekeztem a célcsoportot is jól meghatározni, komoly előrelépést jelentett, hogy végig gondoltattátok velem a szolgáltatások egymásra épülését, azt, hogy melyik a top termék és melyek a belépő termékek. Így az egész eladási folyamatot és a fókuszálást is újra kellett gondolnom. A ciklikus tervezésre és a célállításra én is nagy hangsúlyt helyezek a szervezetfejlesztés során, ezért jó volt látni, hogy a brandépítés is erősíti a cégfejlesztésnek ezt a szakaszát.

Narancsik Ágnes

oktatásfejlesztési és szervezetfejlesztési szakértő, Devecon Bt.

Nagyon gyakorlatias és használható ismereteket kaptunk, amiket akár másnap betudtam építeni a tudatos tervezésembe. A leghasznosabb felismerés, ami a workshop alatt született: A tudatosság felismerése a márkaépítésben!

Kiss Dániel

Már magában az brandépítés, hogy meséltem Robiról valakinek, aki egy kis gondolkodás után imígyen azonosította: -Jaaaa, az aki mindig a saját céglogós ingjében jár? (És közben ráutalóan dörzsölgette a saját gallérját.) 🙂

Tóth Adorján

ügyvezető, Business Management Hungary

Miért van a

workshop?

A márkaépítés csak a nagyok kiváltsága?

Évek óta tevékenykedek a branding és a marketing területén tanácsadóként és kivitelezőként. Ügyfeleimmel dolgozva azt tapasztaltam, hogy sokszor az elmélet idő és energia hiányában nem válik gyakorlattá. Emiatt hívtam életre a BrandBirds márkaépítő workshopot, hogy lehetőséget adjak számodra, hogy nyugodt körülmények között dolgozhass saját márkádon –  tapasztalt tanácsadó személyes segítségével.

Sokan úgy vélik, a márkaépítés csak a nagyvállalatok számára megengedhető luxus, nekem viszont meggyőződésem, hogy olyasmi, amit már akkor érdemes elkezdeni, amikor az ember kezdő vállalkozóként az első lépéseket teszi egy új termék vagy szolgáltatás bevezetésére. A branding finomítja a célok kitűzését, segít jobban megismerni a célpiacot és határozottan támogatja az eladást is. A márka együtt fejlődhet a vállalkozással; a kezdetekkor erre fordított energia a későbbiekben sokszorosan megtérül.

Jelentkezés

Miután kitöltötted az űrlapot,

visszaigazolást küldünk a megrendelésről, valamint a díjbekérőt (amennyiben az átutalást választottad).  Biztonságos kártyás fizetés A bankkártyás fizetés 100%-osan biztonságos megoldás, amit az OTP Simple profi technológiája garantál. Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Honlap üzemeltető, eladó: Látványügynökség Kft. 1119 Budapest, Vahot u. 6. +36 30 920-9437

Kérdésed van? Írj nekünk!