BrandBirds BLOG

Legfrissebb írásaink

Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről 1. rész

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Elegem van az elvárásokból!

Elegem van az elvárásokból!Ez egy “elegem van” blogcikk lesz. Egy olyan témát hozok, amiből évek óta elegem van - és most muszáj végre megírnom. Elegem van abból, hogy fantasztikus emberek rekednek meg az elvárások miatt. Elegem van abból, hogy zseniális ötletek,...

Brandes helyek – SEED

Már előző életemben is gasztroblogger szerettem volna lenni, de sajnos akkor még nem létezett ilyen szakma. Most sem leszek az, csak egy picit úgy csinálok. Mert szeretem a kávét, a jó kávét, a jó helyeket, éttermeket, kávézókat. Ezekről írok véleményt, tapasztalatot,...

Ő itt Levente

Ő itt Levente. Elmondom, miért legyél olyan, mint Levente.   Nem, nem azért, mert egy 3 milliárdos bizniszt vezet heti pár órában. Nem azért, mert képes volt a csőd után is felállni. Nem akar mindenki ekkora bizniszt. Azokhoz is szólok, akik akár kezdő...

A márkaháttér részei, melyeket sziklaszilárdan ki kell találnunk

Márkaháttér Ez az alapozás, ez a mankó, amihez bármikor kapaszkodóként tudunk nyúlni. A márkaháttér részei, melyeket sziklaszilárdan ki kell találnunk és meg is kell tudnunk fogalmazni: a küldetés, az alapelvek, a célok és az alapsztorik. De mielőtt azonban ezeket...

Milyen a jó márkanév? Hogyan válassz márkanevet?

Ebben a témában Papp-Váry Árpád írt egy remek, átfogó könyvet A márkanév ereje 41 címmel, melyet jó szívvel ajánlok. Elképesztően sok példa és sztori (pozitív és negatív egyaránt) van benne, átlátható struktúrába rendezve. Érdemes rászánni az időt és elolvasni, ha...

Színek szerepe a márkádban

A KISSMetrics fentebb említett felméréséből kiderült, az emberek 80%-a a színek alapján ismeri fel a termékeket, márkákat. Ez brutálisan nagy szám, ezért ezzel kiemelten kell foglalkoznod.   Az olcsó kólamárkákat tudod, miért tervezik piros színűre? Igen, a...

„Nincs időm márkát építeni”

Hány éves vagy? 25? Akkor van még kb. 50-75 éved, és ki tudja, talán az örök életet is feltalálja egy vállalkozó addigra (vagy Te). Ha több vagy, mint 25, akkor sem kell szomorkodnod. Ray Kroc 52 éves volt, amikor csatlakozott a McDonald’s-hoz, és nemzetközi...

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

BrandBirds Club logo

1 évnyi marketing segítség