Fiókom

Számlaközpont

Itt találod a számláit. Amikor az előfizetés havi terhelése megtörténik, erről automatikusan kiállítódik a számlád és megjelenik ezen az oldalon.

Az adott számládra kattintva bármikor le tudod tölteni.

Ha esetleg nem találsz egy számlát, pedig megtörtént a fizetés, akkor kérlek írj egy e-mailt a dora@brandbirds.hu-ra és örömmel segítünk.

Jelszó megváltoztatása

Ha meg szeretnéd változtatni a felhasználói fiókodhoz ([MM_Member_Data name=’email’]) tartozó jelszavadat, akkor kattints az alábbi gombra:

Bankkártyás adatok megváltoztatása

Ha sikertelen volt az előfizetési díj levonása, mert lejárt a kártyád, vagy bármilyen probléma lépett fel vele, akkor a lenti gombra kattintva tudod megváltoztatni a bankkártyás adataidat.

Előfizetés lemondása

Ha le szeretnéd mondani az előfizetésed, ezáltal ki szeretnél lépni a programból, akkor kattints a lenti gombra!

Ügyfélszolgálati kapcsolatfelvétel

Kérdésed van? Csak írj egy e-mailt a dora@brandbirds.hu e-mail címre.