GY.I.K.-BrandBIRDS
Csatlakozáshoz járó dolgaimat hol találom?
Csatlakozásod után a visszaigazoló emailben küldtük el Neked.
Nem kaptam meg a számlát
A számláid minden hónapban kiállításra kerülnek, és elmentjük Neked a Fiókodba, ahonnan le is tudok őket tölteni (brandbirds.hu/brandship-fiokom)
Új kártyám lett...
Ha időközben lecserélted a kártyádat, vagy csak egyszerűen egy másikkal szeretnél itt lenni, akkor nagyon egyszerűen meg tudod változtatni a kártyád számát a Fiókodban (brandbirds.hu/brandship-fiokom).
Le szeretném mondani az előfizetésemet
Nagyon sajnáljuk, hogy így döntöttél 🙁 Az előfizetésedet le tudod mondani egy kattintással a Fiókodon belül. (brandbirds.hu/brandship-fiokom)
Nem találom a kérdésemre a választ!
A listát folyamatosan bővítjük, de ha olyan kérdésed lenne, amire nem találtad meg a választ, keresd Dórit (dora@brandbirds.hu) és örömmel fog Neked segíteni.