GY.I.K.-BrandBIRDS

Csatlakozáshoz járó dolgaimat hol találom?

Csatlakozásod után a visszaigazoló emailben küldtük el Neked.

Nem kaptam meg a számlát

A számláid minden hónapban kiállításra kerülnek, és elmentjük Neked a Fiókodba, ahonnan le is tudok őket tölteni (brandbirds.hu/brandship-fiokom)

Új kártyám lett...

Ha időközben lecserélted a kártyádat, vagy csak egyszerűen egy másikkal szeretnél itt lenni, akkor nagyon egyszerűen meg tudod változtatni a kártyád számát a Fiókodban (brandbirds.hu/brandship-fiokom).

Le szeretném mondani az előfizetésemet

Nagyon sajnáljuk, hogy így döntöttél 🙁 Az előfizetésedet le tudod mondani egy kattintással a Fiókodon belül. (brandbirds.hu/brandship-fiokom)

Nem találom a kérdésemre a választ!

A listát folyamatosan bővítjük, de ha olyan kérdésed lenne, amire nem találtad meg a választ, keresd Dórit (dora@brandbirds.hu) és örömmel fog Neked segíteni.