+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Könyvek

Brand a lelke mindennek sorozat

LOVEBRAND * KÖZÖSSÉG * FEJLŐDÉS

N

Brand a lelke mindennek

Mi fán terem a márkaépítés? Ismerd meg az öt pillért, és a legfontosabb gondolatokat, amelyek abban fognak Téged segíteni, hogy a vállalkozásod sikeressé váljon, stabillá váljon és folyamatosan fejlődhessen.

Építsd márkád az üzenetedre, mely mindent áthat, ez által hitelessé tesz Téged, vállalkozásod, és követőid egy életre elkötelezik magukat melletted.
N

Köszönöm a befogadást

A könyv segít a közösségépítés útján elindulni és erős közösséget felépíteni. Részletes útmutató az alapoktól (mi is a közösség valójában), rengeteg gyakorlati példával és tapasztalattal.

N

LOVEBRAND Formula

Szeretetmárka, és „sima” márka? Mi a különbség? Merthogy van, méghozzá rengeteg. Érződik a tevékenységen, a terméken, a szolgáltatáson, hogy mennyire vagy elkötelezett, mennyire csinálod, hogyan mutatod meg a küldetésed a világ felé. Hosszú évekbe telt, míg megtanultam ezeket, most mindezt, szintén hazai vállalkozók (a #brandhsipperek követendő példáival) támasztom alá. Valósítsd meg Te is, építs szeretetmárkát!

Kérd a könyveket csomagban

A #BRANDFELELŐS

Közel 20 éve dolgozom együtt vállalkozókkal. Míg az első években grafikusként rengeteg arculat, marketing anyag készítésében vettem részt, az elmúlt két évbe tanácsadóként még intenzívebb és alaposabb segítséget tudok nyújtani a vállalkozóknak a márkájuk születésében és építésében.

Ez a küldetésem, ezért születtek meg a könyvek is.

Hatékonyan támogatni a magyar vállalkozókat, hogy sikeres szeretetmárkákat építsenek.

Rendszeresen jönnek hozzánk lelkes vállalkozók személyes tanácsadásra és évente többször az egész napos kiscsoportos workshopokra is.

Előadóként is egyre több felkérést kapok, 2020-ban újra a Magyar Marketing Fesztiválon 1000 fő előtt beszélhettem a márkaépítésről. Elképesztő élmény volt!

Nap, mint nap megerősít abban, hogy a márkaépítés fontos, az eddigi tapasztalataim, és az általam mentorált vállalkozások tapasztalatait pedig jó megosztani, hogy a Te vállalkozásod is #lovebranddé váljon.

Tarts velem ezen a #brandes úton!

 
Mészáros Róbert
branding tanácsadó, a könyv szerzője,  
megszállott márkaépítő

1.

Brand a lelke mindennek

Erre a könyvre van szükséged, ha…  

  • jól menő céget vezetsz, ami most kezdene brandépítésbe
  • új, saját vállalkozást indítasz, de azt sem tudod, hogyan kezdj bele
  • elolvastál tucatnyi könyvet, rendszeresen látogatod a konferenciákat, mégsem úgy haladsz, ahogy szeretnél
  • szeretnél kitűnni a versenytársaid közül, de nem tudod, hogyan
  • új terméket / szolgáltatást szeretnél bevezetni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá

Erre a könyvre van szükséged, és…  

  • konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kis- és középvállalati márkaépítéshez
  • szemléletet ad: márkaként tudsz a cégedre, termékedre, szolgáltatásodra tekinteni
  • sok-sok ötletet ad a márkád építéséhez
  • sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet
  • személyes sztorik az elmúlt 18 évből: saját tapasztalataimból tanulhatsz

2.

Köszönöm a befogadást!

Erre a könyvre van szükséged, ha…  

  • szeretnéd, ha erős márkád lenne
  • ismernéd az embereket, ezáltal tudsz nekik értéket adni
  • elakadsz a posztokkal, egész eddig görcsöltél
  • önazonos kommunikációra vágysz
  • kezdőként nem tudod, hogy vágj bele
  • haladóként elakadtál, de szeretnél ezzel foglalkozni
  • a branded fontos számodra, és ezt meg szeretnéd osztani
  • az érdeklődőid, vásárlóid el szeretnéd érni
  • folyamatos kapcsolatot építenél ki az ügyfeleiddel

Erre a könyvre van szükséged, és…  

  • szeretnéd, ha erős márkád lenne
  • ismernéd az embereket, ezáltal tudsz nekik értéket adni
  • elakadsz a posztokkal, egész eddig görcsöltél
  • önazonos kommunikációra vágysz
  • kezdőként nem tudod, hogy vágj bele
  • haladóként elakadtál, de szeretnél ezzel foglalkozni
  • a branded fontos számodra, és ezt meg szeretnéd osztani
  • az érdeklődőid, vásárlóid el szeretnéd érni
  • folyamatos kapcsolatot építenél ki az ügyfeleiddel

3.

LOVEBRAND Formula

Erre a könyvre van szükséged, ha…  

  • önazonos kommunikációra vágysz
  • kezdőként nem tudod, hogy vágj bele a szeretetmárka építésébe
  • a branded fontos számodra, és ezt meg szeretnéd osztani
  • szeretnéd, ha erős márkád lenne
  • folyamatos kapcsolatot építenél ki az ügyfeleiddel
  • ismernéd az embereket, ezáltal tudsz nekik értéket adni
  • igazi közösségre, visszatérő vásárlókra vágysz

Erre a könyvre van szükséged, és…  

  • Megismered a LOVEBRAND formulát
  • Konkrét útmutatást kapsz ahhoz, hogyan járj a saját utadon
  • Kifogáskezelést, mert a szeretetmárka számodra is elérhető
  • Megtudod, mit jelent a BrandBirds LOVEBRAND szemlélete
  • Személyes történeteket, példákat, csak olyat ajánlok számodra, amit én is tapasztaltam
  • Hihetetlen eredményeket, amelyeket hazai #brandes vállalkozók értek el

Kérd a könyveket csomagban

BrandBirds

A #brandes sorozat

Így építs összetartó közösséget, amely a márkád is erősíti!

… így fogod elérni, hogy a közösséged csatlakozzon és veled tartsont

A márkaépítés 5 alappillére

Egyedi BrandBirds márkaépítő módszer segítségével 2020 a Te márkád éve lesz!

Márkaépítés szívből.

Induló vállalkozásból sikeres LOVEBRAND!

Miért

ajánlom neked a könyveimet? Mert ezek segítségével

Z

összetartó közösséget tudsz felépíteni

Z

erős, egyedi, sikeres márkád lesz

Z

Induló vállalkozásból sikeres LOVEBRAND!

Z

mások fognak követni az úton

Hiánypótló könyv, amelyet minden válllalkozónak jó szívvel ajánlok. Titkos saját módszer helyett tudásmegosztás, EMBERközpontú kapcsolatok és vállalkozások, mindenféle görcs nélkül, tippekkel, végigvezet és beavat a közösségépítés minden csínjába-bínjába.

Máté Brigitta

tulajdonos, Lépcsőfok

Én magam is sok külföldi marketing guru munkásságát követem, és gyűjtögetem össze magamnak youtube videókból, könyvekből, podcastokból a hasznos gondolatokat. Jó végre egy olyan magyar könyvet olvasni, ami egyszerűen, érthetően és olvasmányosan foglalja össze a modern márkaépítés ezen hasznos elemeit.
Tóth Balázs

headshot fotós, Tóth Balázs Fotóstúdió

Nagyon hiányzott már egy olyan könyv a piacról, amely a brandépítést a nagyvállalati játékszer és valamilyen megragadhatatlan lufi helyett a kisvállalatok számára is érthetővé, és ami fontosabb, elérhetővé teszi. Robi a szakma régi adósságát törleszti ezzel a könyvvel.

Sipos Zoltán

stratégiai igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

Egy igazi aranyrög a könyv! Gyakorlatias, megoldásokat mutató. Ajánlom azoknak, akik moat indulnak el a közösségépítés útján, és azoknak is, akik már belekezdtek. Komplett eszköztárat kapsz egy összetartó közösség építéshez!

Halász Dóra

tulajdonos, Minimemo

Tele van jó ötletekkel, amiket felhasználhatok arra, hogy a tagok jobban érezzék magukat és egy aktív, összetartó, egymásnak segítő közösséget hozzak létre.

Nerpel Nikoletta

tulajdonos, Nerpelfoto

Régóta követem Robi munkásságát és mindig azt láttam rajta, hogy mekkora lelkesedéssel és alázattal végzi a munkáját. Már épp időszerű volt tőle ez a könyv, amelyben önzetlenül átadja a sok éves tapasztalatát a márkázás világáról.
Varga Ákos

tulajdonos, Varga Média és Marketing Iroda

Ha a céged már stabil és nem a napi megélhetésért küzdesz, akkor a könyv egy eszköz lesz arra, hogy elgondolkodj valami nagyobb dolgon: mit akarsz a cégeddel utánad? Ki viszi tovább a hitvallásodat, szemléletedet, márkádat? Mi lesz azokkal az emberekkel a Te életed után, akiknek mostanában napi szinten bearanyozod az életét, de legalábbis minimum elégedettek a termékeddel, szolgáltatásoddal? Bennem ehhez hasonló kérdések fogalmazódtak meg a könyv olvasása közben és egyelőre még nem tudom rá a válaszokat. De legalább már tudom, hogy meg akarom keresni őket! 🙂 Az egyik legelső lépés az lesz, hogy összeírom a mostani cégünk márkájának 5 alappillérjét, így tisztában leszünk azzal, hogy mit akarunk tovább örökíteni – mindez pedig önmagában nagy segítség lesz önismeret, márkaépítés, bevételnövelés szempontjából is.
Domán Zsolt

tulajdonos, DO! Marketing

Segít, hogy megtaláld a saját utad a közösségépítésben. Átfogó ismereteket és gyakorlati példákat ad ahhoz, hogy hogyan vezesd a saját közösséged egészen a csoport elindításától kezdve a teljes virágzásig.

Baló Andrea

tulajdonos, Léleknyomat

A könyv által egy olyan szemléletmódot kapunk, amivel eddig még nem találkozhattunk máshol. Benne van annak a receptje, hogy hogyan neveld ki a leghűségesebb és legeltökéltebb vevőket, akik a vevőid krémjét fogják jelenteni.

Nagy Jennifer

tulajdonos, Leden Világításod

Kifejezetten örülök annak, hogy megjelenik egy márkaépítő keretrendszer, ráadásul magyar forrásból. A könyv és Robiék workshop-ja is azért tetszett (túl a tartalmán), mert egyazon értékeket képviselünk: az élethosszig tartó tanítást. Logikus, követhető rendszer, rengeteg kiváló példával. Sok ilyet szeretnék olvasni és írni! #lifelongteaching 😀
Pusztai Ádám

Tréner, TEDxYouth előadó, Kollektíva

A Brand a lelke mindennek hiánypótló alkotás a márkaépítés terén. Kötelező szakirodalommá tenném a magyar kisvállalkozások számára, mert olyan hasznos információkat tartalmaz, amivel sokkal sikeresebbé és ismertebbé válhat egy márka.
Szaladják Linda

marketing - és kommunikációs szakértő, Lindcom Marketing

Csomagajánlatok