Hogyan legyél #brandkívüli szolgáltató?

Elegem van abból, hogy a legtöbb szolgáltató vállalkozó szenved az ügyfelekért, aztán meg az ügyfelekkel…

A könyvekben 20 évnyi szolgáltatói (kivitelezői és tanácsadói) tapasztalatot adok át egy könnyen megvalósítható módszerrel, alapelvekkel, példákkal és feladatokkal.

Csupán erre van szükséged, hogy sikeres szolgáltató legyél.

Brand a lelke mindennek - BrandBirds könyvek

Erre az egy könyvcsomagra van szükséged, hogy sikeres szolgáltató vállalkozó legyél

E

SZABADSÁG

Te választod meg az ügyfeleidet és nem kell mindent és mindenkit elvállalnod. Te választod meg a munkamódszert és nem kell úgy ugrálnod, ahogy az ügyfelek fütyülnek. Te döntöd el, mikor és mennyit dolgozol.

E

SIKER, TISZTELET, HATÁS

Te határozod meg a (magas) áraidat, nem kell versenyezned vagy alkudoznod. Az ügyfelek igénylik, kérik, elfogadják és megvalósítják a tanácsaidat. Hatással vagy az életükre és hálásak érte. Tisztelnek és megbecsülnek.

E

STRESSZMENTES

Fentiekért nem kell napi 20 órát gürcölnöd és erőltetett, nyomulós, nem hozzád passzoló értékesítést nyomnod. A könyv segít megtalálni az önazonos, stresszmentes megoldást a kommunikációdra és értékesítésedre.

BrandBirds könyvek

Hogyan teremtsd ezt meg magad körül, a vállalkozásodban?

1. PILLÉR: BRAND

A márkád = az érzések, melyeket kiváltasz az emberekből. A márkádon múlik a bizalom, a hitelesség a szolgáltatásod és személyed felé. A könyv segít kidolgozni és megtalálni a márkád alapjait szolgáltatóként.

2. PILLÉR: SZOLGÁLTATÁS

A szolgáltatás nem szolgálat, hanem törődés! Gyártó robot helyett legyél az ügyfeleid edzője, ők pedig sikeres „olimpikonok”. Ehhez ki kell dolgoznod az „olimpiai edzőterved”, a szolgáltatásaidat. A könyv segít abban, hogy megbecsült és elismert szolgáltató legyél, akinek adnak a szavára.

3. PILLÉR: KOMMUNIKÁCIÓ

Nem bújhatsz el a barlangodban, sem a műtermedben. Nem művész vagy, hanem szolgáltató, akinek kötelessége képviselni az ügyfeleit, saját magát és a szakmát. A szakmája, területe élére állnia idővel, majd feljesztenie azt. A könyv segít abban, hogy stresszmentesen, mégis nagy hatással tudj kommunikálni, még akkor is, ha nem vagy extrovertált író típus.

Mészáros Róbert vagyok, a könyv szerzője.

20+ éves vállalkozói tapasztalattal, 1000+ tanácsadói órával és előadással a hátam mögött írtam Neked ezt a könyvet.

Összefoglaltam egy könnyen érthető rendszerbe mindent, amire szükséged lesz a szolgáltatói márkád, vállalkozásod felépítéséhez.

A könyvek felépítése a gyors megértést és megvalósítást támogatja

Felépítés

Nem általános vállalkozói okosságokat találsz benne, hanem kifejezetten és kizárólag a szolgáltatóknak kifejlesztett módszertant. Ha webshopod van, ez nem a Te könyved, de ha szolgáltató, segítő szakmát űző, kivitelező, coach, grafikus, marketing tanácsadó, mentor vagy, akkor nem találsz jobban hozzád passzoló könyvet.

Tartalom

  • A márkaépítés lényege
  • A márkaépítés 5 alappillére – A BrandBirds-módszer
    1. Márkaesszencia
    2. Márkafeeling
    3. Márkakapcsolat
    4. Márkaközösség
    5. Márkaélmény
  • Márkaépítés a mindennapokban
  • Összefoglalás
  • Lépjünk tovább!
  • Zárszó és köszönet

A Te szakmádra szabott munkafüzet

Coach vagy, netán grafikus, vagy marketing tanácsadó? Megtalálod a saját szakmádra, területedre szabott munkafüzetet, hogy még sikeresebb lehess.

….

….

20 évet dolgoztam ezért, megírtam a könyveket, hogy neked már könnyebb legyen

Mészáros Robi - #Brandezvény

A könyvekben leírt módszerrel értem el a vállalkozói szabadságot.

Mondhatnám, hogy született vállalkozó vagyok, de valójában csak 16 éves korom körül kezdtem vállalkozni (az előtte lévő próbálkozásokról – bár egész sok pénzt kerestem velük -, inkább most nem írok ;)). Sosem volt “rendes” állásom, először családi vállalkozást építettünk, majd annak csődje után 0 forintból kezdtem újra saját vállalkozással, 2010-ben, Zalaegerszegről Budapestre költözve.

Kapcsolatok, pénz, külső segítség nélkül.

Mondhatnám, hogy branding szakértő vagyok, de ezt inkább mondják rólam mások, én elsődlegesen tanácsadónak, mentornak tartom magam. Mert “szakértés” helyett sokkal jobban szeretek az ügyfeleinknek segíteni személyre szabott formában.

Nem vagyok guru, nem vagyok gazdag, nincs nagy autóm, nem járom a világot “nomádként”, mégis szabad vállalkozó vagyok.

Jelenleg heti 16-20 óra a munkaidőm, ugyanis “főállásként” a 3 éves Máté apukája vagyok. Számomra a vállalkozói szabadság az, hogy hétköznap délelőtt játszóterezünk Mátéval, és közben a vállalkozásom is működik. A saját módszerem segített nekem ebben – és úgy gondolom, hogy neked is fog.

A könyvvel az a célom, hogy kimozdítsalak a megszokott sémákból, és az alapelveim, a 20 év alatt kikísérletezett módszerem segítségével megtaláld a saját utad és sikeres #brandes szolgáltatóvá válj.

 

Mészáros Róbert

szolgáltatói mentor, tanácsadó, márkaépítő, előadó, könyvszerző

Hogyan juthatsz hozzá a könyvekhez?

KÖNYV + AJÁNDÉKOK

E

Brandes Szolgáltatók Könyve (2 kötet!)

A könyveket a megjelenés (2022. augusztus) után ebook és PAPÍR formátumban is megkapod.

E

EXTRA: 30 napos ajándék kihívás

A megjelenés előtt folyamatosan kapsz részeket a könyvekből egy kihívás részeként, emailben. A kihívásban részt vevők egy külön zárt fb-csoportban is ismerkedhetnek.

E

AJÁNDÉK: Brand a lelke mindennek

A könyvet e-book formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után!

E

AJÁNDÉK: Köszönöm a befogadást!

A könyvet e-book formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után!

E

AJÁNDÉK: Lovebrand formula

A könyvet e-book formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után!

A könyvcsomag ára

10.000 Ft helyett

5.000 Ft (bruttó)

ingyenes szállítással

KÖNYV + WORKSHOP + AJÁNDÉKOK

E

Minden, ami az alap csomagban is van

A szolgáltatós könyvek papír formában, minden könyvem e-book formátumban, a kihívás és a zárt csoport.

E

Brandes Szolgáltató Workshop

A könyvek anyagát kiscsoportos workshopon segítek megvalósítani.

Választhatsz, hogy online vagy offline workshopon szeretnél-e részt venni, több időpontból is választhatsz.

A workshop 4 órás, értéke: 50.000 Ft

A workshopos könyvcsomag ára

19.990 Ft (bruttó)

ingyenes szállítással

Nézd csak, mit mondtak mások a BrandBirds-könyvekről

„…nagy előny, hogy rengeteg magyar példa van benne”
Polló László

szervezetfejlesztési tanácsadó, Effectsys

„hiánypótló. A maga könnyed stílusával, rendkívül jól felépített tartalmával alaposan körbejárja azt, hogy a jelen korban mitől is fog jól működni egy brand”
Márton Attila

alelnök, World Dog Press Association

Szuper könyv! Csak ajánlani tudom mindenkinek akit érdekel ez a téma! Érdekes, motiváló, rengeteg jó sztorival fűszerezve!

Németh Ádám

Egy igazi aranyrög a könyv! Gyakorlatias, megoldásokat mutató. Ajánlom azoknak, akik moat indulnak el a közösségépítés útján, és azoknak is, akik már belekezdtek. Komplett eszköztárat kapsz egy összetartó közösség építéshez!
Halász Dóra

tulajdonos, Minimemo

„Dzsungelvágás és bizalomépítés, márkában?! Elsőre talán lehetetlennek tűnik, de Robi bebizonyítjabebben a könyvben, hogy a LOVEBRAND igenis elérhető! Ideje, hogy ez elterjedjen!”

Máté Brigitta – Lépcsőfok

„Nagyon tetszett a könyv közvetlen szövegezése és őszintesége, amit a példák tesznek még érdekesebbé. A legtöbb jegyzetet arról készítettem, hogy milyen poszt ötletek vannak, mert általában abban akadok el, hogy mi érdekelheti a csoportom tagjait, mivel vonhatom be az inaktív tagokat is.”
Nerpel Nikoletta

tulajdonos, Nerpel fotó

„Ez a könyv veszélyes: végérvényesen megváltoztatja a hozzáállásodat, és reményt ad akkor is, ha már épp feladni készültél.”

Várőri Adrienn

kézműves marketing szakértő, Több mint hobbi

Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a „Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig „kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.
Kővári Viktor

társalapító, ReTHINK Hungary

Hiánypótló könyv, amelyet minden válllalkozónak jó szívvel ajánlok. Titkos saját módszer helyett tudásmegosztás, EMBERközpontú kapcsolatok és vállalkozások, mindenféle görcs nélkül, tippekkel, végigvezet és beavat a közösségépítés minden csínjába-bínjába.
Máté Brigitta

tulajdonos, Lépcsőfok

A könyv által egy olyan szemléletmódot kapunk, amivel eddig még nem találkozhattunk máshol. Benne van annak a receptje, hogy hogyan neveld ki a leghűségesebb és legeltökéltebb vevőket, akik a vevőid krémjét fogják jelenteni.
Nagy Jennifer

tulajdonos, LEDen Világításod

„Logikus, követhető rendszer, rengeteg kiváló példával.”
Pusztai Ádám

Tréner, TEDxYouth előadó, Kollektíva

„olyan hasznos információkat tartalmaz, amivel sokkal sikeresebbé és ismertebbé válhat egy márka.”
Szaladják Linda

marketing - és kommunikációs szakértő, Lindcom Marketing

Tele van jó ötletekkel, amiket felhasználhatok arra, hogy a tagok jobban érezzék magukat és egy aktív, összetartó, egymásnak segítő közösséget hozzak létre.
Nerpel Nikoletta

tulajdonos, Nerpel fotó

„A mostanában olvasott sok sok nehezen értelmezhető szakirodalom után kifejezetten jól esik érthető, emberi nyelven olvasni az információkat.”
Bujdosó Zsuzsa

Segít, hogy megtaláld a saját utad a közösségépítésben. Átfogó ismereteket és gyakorlati példákat ad ahhoz, hogy hogyan vezesd a saját közösséged egészen a csoport elindításától kezdve a teljes virágzásig.
Baló Andrea

tulajdonos, Léleknyomat