+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Vállalkozóként szeretnéd, ha a Te márkád is elismert, szeretett, erős márka lenne?

A márka lehet erős akkor is, ha kicsi!

Személyes márkák, szakértői márkák, influencer márkák – a márkák korában élünk: ma már bárki építhet márkát, és bármikor felveheti a versenyt a nagyokkal. A vásárlók márkákat követnek, márkákat szeretnek, márkákhoz akarnak kapcsolódni – nem pedig cégekhez, projektekhez és vállalkozásokhoz. Hozzád, és a márkádhoz. Az elmúlt évtized a marketing kora volt. Ám ahogy fejlődött a kkv marketing, átalakult technikai sporttá, és elveszett belőle a lélek, a fűszer, az izgalom, a személyesség, a kapcsolat.

2018-ban eljött a márkaépítés kora!

Az erős márka fellendíti a vállalkozásod: bíznak benned a vásárlóid, veled akarnak dolgozni a legjobbak és könnyen elfogadtathatod a magasabb árakat is. Ez az, amit csak a márkaépítés tud adni Neked, a marketing önállóan nem!

Az erős márka 3 legfőbb előnye

1. Nem kell öldöklő harcot vívnod a versenytársakkal

Sőt, egy erős márkának nincs is igazi versenytársa a piacán. Ha megvan a márkád üzenete és ezt tudatosítod is a vásárlókban, ügyfelekben, akkor megnyered a bizalmukat, szívüket, pénzüket, lojalitásukat. Az erős márka győz a piacon és a fejekben is.  

2. Magasabb ár ÉS elégedettebb vásárlók

A kiváló minőségű termékhez, a professzionális szolgáltatáshoz a márka adja azt az érzelmi pluszt, ami indokolja a magasabb árat. Elkerülheted az árversenyt, nem kell áralkukba belemenned, a márka megadja a magyarázatot, hogy miért vegyék meg drágábban a terméked.  

3. A legjobb partnerekkel, munkatársakkal és szakemberekkel dolgozhatsz

A legjobb szakemberek a legjobb márkákkal szeretnének együttműködni, az erős márkák vezetőivel szeretnének dolgozni. Egy vonzó munkahelyre nagyobb örömmel jelentkeznek a leendő kollégák, ráadásul elkötelezettebbek és motiváltabbak is lesznek. Az erős márka vonzza a szupersztárokat.

A Brandezvényen konkrét és működő stratégiát kapsz, hogy hogyan építs fel egy erős márkát kisvállalkozóként. A téma nem a marketing, nem az értékesítés, hanem a kisvállalati márkaépítés – ilyen még nem volt Magyarországon, ne maradj le róla!

– Hogyan fektetheted le a márkád alapjait  – akkor is, ha már van branded?

– Melyek a legaktuálisabb branding trendek, és hogyan tudod őket használni?

– Hogyan lesz a márkád személyes?

– Mitől lesz erős a vezetői márkád?

– Hogyan építs közösséget a márkád köré?

– Hogyan kommunikáld a márkád?

– Mi teszi teljessé a márkaélményt?

Kinek szól a #brandezvény?

Vállalkozóknak. Haladóknak, kezdőknek és akár újrakezdőknek. Cégmérettől függetlenül, a márkád egy külön téma, amellyel foglalkoznod kell. A #brandezvényen a saját márkáddal foglalkozunk, megmutatjuk a legújabb trendeket és a konkrét hogyan-okat is.

Mikor és hol lesz a #brandezvény?

Időpont: 2018. május 8. Helyszín: La Prima Fashion Budapest Hotel, Budapest, 1052 Piarista utca 6.

Program

Az igazi márkaépítés 

9:00 – 10:00 Mészáros Róbert: KKV márkaépítés: a működő BrandBirds-módszer

10:00 – 10:30 szünet

Brandes kommunikáció: a brand Te vagy

10:30 – 11:00 Szabados Andrea: Önismeret: a brand alapja

11:00 – 11:30 Mészégető Mária: Brand zsurnalizmus: az új kommunikáció

11:30 – 12:00 Domán Zsolt: Hogyan legyen brandes a marketinged? 

12:00 – 13:00 ebédszünet

Állj ki, és vezess

13:00 – 13:30 Bolya Imre: Karizmatikus brandépítés a személyes megjelenéssel

13:30 – 14:00 Kaszás Péter: Munkaadói, vezetői márka: beosztottból szövetséges

14:00 – 14:30 szünet

Márkaélmény

14:30 – 15:00 Pusztai Ádám: Márkaélmény: hogyan használd a gamification eszközeit a márkaépítésben?

15:00 – 15:30 Nagy Timi: Márkaélmény: lélek a bizniszben

15:30 – 16:00 szünet

16:00 – 17:00 Mészáros Róbert: Mit csinálj holnaptól? összefoglaló és brandes útravaló

r

 

Miért érdemes azonnal regisztrálnod?

 

 
  1. Egy nap, ami csakis a te márkádról szól

Kiemelt figyelmet fordítottunk a program minőségére és hasznosságára. Minden előadó teljesen új, haladó szintű előadással készül, és az előadásokat összehangoljuk, egymásra építjük, a márkaépítés szemléletén belül. Így egy komplett tréningprogramot állítottunk össze számodra, melynek az értéke önmagában 60.000 Ft.

 

2. Az előadók elismert, tapasztalt, gyakorlati szakemberek és követendő vállalkozók,

akik aszerint élnek, amiről beszélnek. Akik élőben alkalmazzák is és sikeresek. Akiknek csillog a szeme, amikor a munkájukról beszélnek. Akikben én is megbízunk, és bátran, felelősséggel merjük őket ajánlani az ügyfeleinknek is. És hogy az előadásokból is a lehető legtöbbet hozzuk ki, a Brandezvény kiemelt partnere és előadója, Bolya Imre (www.karizmatikuseloado.hu) készített fel minden előadót a Brandezvényre, hogy élete legjobb előadását tudja megtartani.

 

  1. Kiemelt figyelem a kapcsolatépítésen

A Brandezvényen 30 perces szünetek lesznek minden előadás-blokk után, így bőven lesz idő ismerkedni, új kapcsolatokat kötni. Ehhez nem csak minden segítséget megadunk majd, hanem biztosítjuk a korlátlan minőségi kávét is! Egy külön standon, a Maran Coffee standján világszínvonalú, specialty kávét kérhetsz, korlátlanul. Sőt, megkóstolhatod a BrandBirds saját blendjét is, és megismerheted a minőségi kávékészítés trükkjeit – ebben a Maran alapítója, Losonczy Marci fog segíteni. Ha külön mennél el egy kapcsolatépítő rendezvényre, akkor 5-10.000 Ft-ért vehetnél belépőt.

 

Bónusz #1: Haladó márkaépítés videótréning Mészáros Róberttel – 20.000 Ft helyett 0 forint a jegyed mellé

A működő, magyar kkv márkákon tesztelt és bizonyított BrandBirds 5 alappillér modell alapján megtervezheted, vagy újratervezheted a saját márkád: sok-sok haladó ötlet, példa, minta és feladatok segítenek ebben.

Bónusz #2: MEGLEPETÉS, HAMAROSAN! 😉

A Brandezvény előadói

Mészáros Róbert

Mészáros Róbert

branding tanácsadó (BrandBirds)

 

Az igazi vállalkozói márkaépítés

A marketing és a vállalkozás fűszere a márka. De egyben a legértékesebb fűszere is. Ami eddig csak a multicégek és a nagyok fűszere volt, az már a kkv szektorban, a vállalkozóknak is elérhető. Ismerd meg a legújabb trendeket, szemléletet és módszert, amivel erős márkát építhetsz. Az elmúlt években, a BrandBirds megalapítása óta Robi a saját márkaépítő szemlélete szerint, napi szinten foglalkozik vállalkozókkal, márkákkal. 3 év, 300 órányi tanácsadás, workshopok, több tucat előadás, és jópár márka felépítésének tapasztalatát foglalja össze ebben az 1 órás, tréningjellegű előadásban.

Pár szó Robiról

A BrandBirds márka társalapítója, branding tanácsadó. Közel 20 éve vállalkozó, testközelből ismeri a magyar KKV-k nehézségeit és lehetőségeit, gondolkodását. 2017-ben jelent meg első könyve Brand a lelke mindennek címmel, mely saját márkaépítő szemléletét és módszerét mutatja be rengeteg kkv és hazai példával. Napi szinten foglalkozik márkákkal tanácsadóként, trénerként. Hazai konferenciák népszerű előadója, TEDx előadó. Hisz abban, hogy az értékteremtő vállalkozók teszik jobbá a környezetünket, a világot. Hisz a magyar lelkes és elkötelezett vállalkozókban, nekik segít nap mint nap, hogy erős márkát és vállalkozást tudjanak építeni.

Nagy Tímea

Nagy Tímea

márkaélmény tervező, lakberendező, tulajdonos (La Nube)

 

Márkaélmény: lélek a bizniszben

Timi megmutatja, hogyan tudsz igazi márkaélményt adni a vásárlóidnak – ezzel pedig elérheted a márkád iránti hűséget, tiszteletet, erkölcsi és anyagi megbecsülést. Erre vágyunk mindannyian vállalkozóként, ugye?

Pár szó Timiről

Timi igazi kalandor vállalkozó: évekig élt és épített márkákat Kínában és Spanyolországban is, ahol megismerte férjét, Ivant. Vele közösen álmodták meg és hozták létre Budapesten a különleges La Nube kávézót, mely a telített piacon is ki tudott emelkedni egyediségével, hangulatával. Szívüket-lelküket beleadva, sikeres üzletet és márkát építettek, széles törzsvendégkört felépítve, akik lojálisak és magasabb árakat is elfogadnak, így biztosítva a folyamatos magas minőséget. Timi a mestere annak, hogyan lehet lelket vinni a vállalkozásba, hogyan tudsz olyan hangulatot, tereket létrehozni, ahol a munkatársaid és a vásárlóid is jól érzik magukat, sőt: igazi márkaélményt nyújtasz nekik. Nézd meg a videót és ismerd meg Timit, és az előadását ne hagyd ki a Brandezvényen!

Szabados Andrea

Szabados Andrea

Vezetői coach, tréner (A-Coaching – A vezetőkkel gondolkodó)

 

Önismeret: a brand alapja

Az önismeret a brand alapja. 2018-ban személyességet kell adnod a márkádnak, amely – akár tudatos, akár nem – a Te személyiségedből fog kiindulni. Ezért fontos az önismeret minden vállalkozó számára. Andi egy szemléletformáló, elgondolkodtató előadással készül, mely biztosan alapjaiban határozza majd meg a márkád építését.

Pár szó Andiról

“Meggyőződésem, hogy az emberi kapcsolatokra való odafigyelés és a tudatos gondolkodás kulcstényező az életminőségünkhöz és az üzleti sikerhez. Szenvedélyesen hiszek a változás és a fejlődés erejében. Kommunikációs és humánfejlesztési szakember, nemzetközileg akkreditált vezetői coach, tréner, okleveles közgazdász vagyok. Ügyfeleim elsősorban innovatív, technológiai vállalkozások vezetői és tehetséges munkatársai. Öt idegen nyelven beszélek. Szívesen vállalok aktív szerepet a társadalmi szemléletformálásban. A Professzionális Coaching Egyesület alapító elnökeként három évig vezettem a szervezetet. Két kiskamasz fiam van, folyamatosan és kölcsönösen fejlődésre inspiráljuk egymást. A TEDxLibertyBridgeWomen licenszbirtokosaként és társalapítójaként szívügyem a változás- és cselekvésorientált közösség építése, a nők által képviselt értékes gondolatok megosztása szélesebb közönséggel.”

Domán Zsolt

Domán Zsolt

online marketing szakértő, társalapító Online Katapult

 

Hogyan legyen brandes a marketinged?

A márkaépítés remek dolog, a marketing is. Mindkettő működik önállóan is, azonban együtt csodákra képesek. Zsolt előadásában saját példáján mutatja be, hogyan is kell brandesen marketingezni. Zsolt előadásából azt is megtudhatod, hogyan tudsz igazi közösséget építeni a márkád köré, és mindezt monetizálni előfizetési rendszerrel.

Pár szó Zsoltról:

Képzelj el egy gimis srácot, aki – mialatt a kortársai az órákon görnyednek, – marketing rendszereket kivitelez helyi vállalkozásoknak. Előre hozott érettségit tesz, hogy több ideje legyen pénzt keresni, és amíg mások pár ezer forintos zsebpénzt kapnak otthonról, addig ő maga termel meg havi több tízezreket. Ez a srác aztán később összetalálkozik egy marketinges fórumon a leendő üzlettársával, akivel 2015 közepén megalapítják az Online Katapultot, könyvet írnak eladási stratégiájukról és elültetik egy online előfizetéses oktatórendszer magjait. Első könyvüket eddig több mint 3000-en vették meg, sőt, azóta már írtak egy másodikat is. Online előfizetéses oktatórendszerüket közel 500 tag használja aktívan, havi 5 és 8 ezer forint közötti díjon. Email listájukon közel 10.000 magyar mikro- és kisvállalkozó követi őket és figyeli tanításaikat. Mindezeknek köszönhetően nettó 70 millió forintos árbevétellel zárták a tavalyi évet.

Kaszás Péter

Kaszás Péter

alapító, vezető tanácsadó, tréner (TeamGuide)

 

Munkaadói, vezetői márka: beosztottból szövetséges

Elmúltak azok az idők, amikor emberi erőforrásként gondoltunk a munkatársakra. Beosztott, alkalmazott, aki robotként elvégzi a munkát, a pénzért. Péter előadásában bemutatja, hogyan tudsz vezetőként presztízst építeni és magad mellé állítani a munkatársaid. Hogyan tudod szövetségeseddé tenni őket, hogy ők és Te is jobban érezd magad.

Pár szó Péterről:

Szervezetfejlesztési szakértő, a Teamguide Menedzsment Tanácsadó Iroda alapítója. Eredetileg tanárként végzett, majd pedagógiai, pszichológiai témában a tanulási motivációk terén folytatott kutatásokat. Az elmúlt 13 évben több száz hazai kis- és középvállalkozás fejlesztési programját vezette. Tanácsadóként küldetése, hogy a milliárdos cégeknél szerzett szervezetfejlesztési tapasztalatait átadva segítse a vezetőket abban, jobban ráismerjenek a beosztottak motivációjára, pontosan lássák, hogyan lehet velük megtalálni a hangot, és ezáltal valódi szövetségesekre találjanak a személyükben.  

Pusztai Ádám

Pusztai Ádám

Alapító (Kollektíva), TEDx kurátor (TEDxBenedekHegy), klubelnök (Toastmasters Veszprém), Alapító (COLLABRI)

 

Márkaélmény: hogyan használd a gamification eszközeit a márkaépítésben?

A gamification, vagyis a játékosítás egy új trend, melyet Te is alkalmazhatsz a márkaépítésben, így nagyobb élményt tudsz adni a követőidnek, a vásárlóidnak, ügyfeleidnek. A játékosítás “észrevétlenül” régóta jelen van az életünkben, gondolj például a hűségprogramokra, vagy akár a Facebook-értesítésekre. Azonban ennél sokkal több van a témában – és Ádám előadásából megtudhatod, hogyan tudod Te is alkalmazni a gamificationt a márkádnál.

Pár szó Ádámról:

Tréner, gamaification szakértő. A Kollektíva alapító tagja. TEDx kurátor, TEDxYouth előadó. Három évig volt senior (nevelőtanár) a Pannon Egyetem kollégiumaiban. Emellett a Toastmasters veszprémi szervezetének vezetője (nemzetközi nonprofit szervezet, a nyilvános beszéd és a vezetési készségek fejlesztésében segít a résztvevőinek), valamint a veszprémi TEDxBenedekHegy konferencia tartalomért felelős kurátora. Néhány hónappal ezelőtt ő volt az egyetlen magyar meghívott előadó a Gamification Eurpoe konferencián Angliában.

Bolya Imre

Bolya Imre

inspirációs előadó, tréner (Karizmatikus előadó)

 

Karizmatikus brandépítés a személyes megjelenéssel

A KKV szektorban a márkák ereje a személyesség. A személyességhez pedig, így vagy úgy, de szerepelned kell. Neked, a márka alapítójának, vezetőjének. Ez egy nehéz műfaj, de egyben egy kiváló lehetőség is, és Imre előadásából pontos módszert és tanácsokat kapsz, hogyan szerepelj LIVE videóban, kamera előtt, megbeszéléseken, és akár többszáz ember előtt színpadon. Ezekkel az eszközökkel tudod a legnagyobb hatást elérni, és a márkád üzenetét közvetíteni.

Pár szó Imiről:

Inspirációs előadó és tréner. 6 éve kutatja a választ arra, hogy mitől lesz valaki karizmatikus előadó. Éveken keresztül a multi világban edződött mint középvezető, ma már a nyilvános beszédre fókuszál. Az a célja, hogy megmentse a világot az unalmas előadásoktól. Ő maga is tart előadásokat, és e mellett másoknak segít, hogy karizmatikusan tudjanak kommunikálni a színpadon. Kulcsszavak: inspiráció, energia, jelenlét.    

Mészégető Mária

Mészégető Mária

újságíró, brand zsurnaliszta (meszegetomarcsi.hu)

 

Brand zsurnalizmus: az új kommunikáció

A brand zsurnalizmus a kommunikáció új trendje. A régi marketing központú szövegírás helyét lassacskán átvették a történetek, ezzel egyidőben a szövegírás elmozdult az újságírás irányába. Hogyan működik az újságíró, egy szerkesztőség, és hogyan ültethető ez át a céges kommunikációba kisvállalkozások számára?

Pár szó Marcsiról:

Újságíró, brand zsurnaliszta. Az újságírás mellett, a vállalkozások online kommunikációját segíti, mind a stratégia, mind a szövegírás terén, legyen szó Facebookról, blogról, vagy honlapszövegről. Célja, hogy értéket teremtsen, hisz abban, hogy az online tartalom is lehet magas minőségű, igényes és szórakoztató.    

Csak a Brandezvényen 

Korlátlan minőségi kávé

A kávé jó, a kávé finom, a kávé felpörget. A kávé segít koncentrálni és minden jó beszélgetéshez szükség van rá. Ha szereted a kávét, akkor a Brandezvényt imádni fogod! ? Fontosnak tartjuk a minőségi kávét, és azt, hogy ne csak a kávészünetben, hanem bármikor a Brandezvény ideje alatt lehessen kávézni. Ezért egy külön standon, a Maran Coffee standján világszínvonalú, specialty kávét kérhetsz, korlátlanul. Sőt, megkóstolhatod a BrandBirds saját blendjét is, és megismerheted a minőségi kávékészítés trükkjeit – ebben a Maran alapítója, Losonczy Marci fog segíteni.

Mit mondtak azok, akik már voltak Brandbirds rendezvényen?

Nagyon gyakorlatias és használható ismereteket kaptunk, amiket akár másnap betudtam építeni a tudatos tervezésembe. A leghasznosabb felismerés, ami a workshop alatt született: A tudatosság felismerése a márkaépítésben! 

Kiss Dániel

Hasznos kezdő vagy újrakezdő vállalkozóknak, akikben van nyitottság meghallgatni mások véleményét. Arra jöttem rá hogy minden vállalkozásba ölt munka időpocsékolás, ha nem járul hozzá legalább egy hangyányit a márka erősítéséhez, ezért fontos, hogy a kezdők jöjjenek el hozzátok mert az alapoktól kezdve így érdemes gondolkodni. 

Dobránszky Attila

ImagineAdria

Ajánlom azoknak, akik a saját márkájuk építésén dolgoznak, és az alapokkal akarnak ismerkedni. Leghasznosabb volt az számomra, hogy megerősített, érdemes/szükséges csinálni.  

Lapu Klára

coach, team coach, tréner, Flow Magyarország

Miért hallgass ránk?

A márkaépítés, az értékteremtő vállalkozás híveként raktuk össze a programot Neked, szintetizálva az összes eddigi tapasztalatunkat, hogy Neked már ne kelljen összevadászni sok helyről az infókat. Komplett stratégiát és kapcsolatokat fogsz kapni a Brandezvényen. A márkaépítés trendi, egyre többen beszélnek róla, így jól jön ha a legfrissebb és a magyar vállalkozok körében kipróbált módszert alkalmazod. Kiemelten figyeltünk arra, hogy az előadók olyan elismert gyakorlati szakemberek legyenek, akik úttörő módon alkalmazzák is a márkaépitő szemléletet a saját márkájuk esetén is (nem csak beszélnek róla).

Felkészült előadók

Felmérésünk szerint a rendezvényekre járók 95%-ának kiemelten fontos, hogy felkészült előadókat halljon. Ez nekünk is elsődleges szempont, ezért a Brandezvény kiemelt partnere és előadója, Bolya Imre (www.karizmatikuseloado.hu) készít fel minden előadót a Brandezvényre, hogy élete legjobb előadását tudja megtartani. A felkészülési folyamat több mint 5 hónapos és Imre mindenkivel egyénileg is foglalkozik. Mindent megteszünk, hogy tényleg #brandkívüli és hasznos előadásokat hallgathass. Ez a Brandezvény egyik fő értéke.

Karizmatikus Előadó tréning a Brandezvény előadóinak

Bolya Imre, a karizmatikus előadók trénere lelkesen magyaráz 🙂

A tréning szünetében egy közös ebéd keretében ismerkedett az előadói csapat.

Magyarország legaktívabb márkaépítő vállalkozói közösségét építjük

Ismerd meg a BrandBirds közösségét!

Clubtalálkozó 2018. február:   Újra egy fergeteges hangulatú találkozó jófej vállalkozókkal

A Brand a lelke mindennek című könyvünk bemutatója is klubhangulatú volt 🙂

Clubtalálkozó 2017. november: 40 fő, fergeteges hangulat, spanyol tapasok, új üzleti kapcsolatok

Szakmai konferenciákon gyakori vendégek vagyunk előadóként és kiállítóként is. Imádunk találkozni és beszélgetni lelkes vállalkozókkal, ügyfelekkel ezeken az eseményeken.

Miért éri meg eljönni a Brandezvényre?

 

A rendezvényre költött minden forintod bőségesen megtérül:

Ha külön-külön vennél részt egy egy napos tréningen, egy kapcsolatépítő rendezvényen, befizetnél egy videótréningre, elmennél egy meetupra vagy egy félórás személyes tanácsadásra, és vennél még néhány szakmai könyvet is, akkor minimum 100.000 – 110.000 Ft-ot költenél, és akkor nem beszéltünk az idődről, amit az utánajárással, szervezéssel, utazással töltenél.

A Brandezvényen az egész csomagot megkaphatod mindössze 25.000 Ft-ért!

SŐT!

Ha összefogsz egy barátoddal, partnereddel, és páros jegyet vesztek, akkor 10% kedvezménnyel vehettek részt a Brandezvényen!

Gyakori kérdések

Sales előadások lesznek?

Nem. Felesleges (és tiltott is) az előadóknak a színpadi értékesítés. Azért felesleges, mert rengeteget reklámozzuk őket a kampányban és minden kommunikációban. A Brandezvényen nem eladniuk kell magukat, hanem értéket adni. És a markaépitő szemlélet szerint ez nekik is hatékonyabb lesz.

u

Nem akarok nagy céget, miért építsek akkor márkát?

Ma már az egyszemélyes vállalkozásnak is szüksége van márkára, amivel foglalkozni kell ugyanúgy, mint egy nagy nemzetközi branddel. Csak az eszközök, a módszerek és a csatornák változnak. Persze nem kötelező a márkaépítés, de idővel le fogsz maradni az erős márkák mögött, rosszabb esetben „noname” leszel. Továbbá mások akkor is építik a márkádat, ha Te nem foglalkozol vele: jót vagy rosszat mondanak Rólad – csak ez nagyon könnyen torz lehet, ami a vállalkozásodnak nem tesz jót.

}

Nincs több millió forintom márkaépítésre, akkor is érdemes elmennem a Brandezvényre?

A márkaépítés korábban a multik drága kiváltsága volt, ma már viszont a kisvállalkozások is sok olyan lehetőséggel élhetnek, amivel akár velük is versenyre kelhetnek. Ilyen például a közösségi média, a személyesség ereje, a szakértői státuszépítés. A Brandezvényen sok gyakorlati ötletet és példát mutatunk, hogy hogyan tudsz kevés pénzből is márkát építeni. 

u

Kezdő vagyok, nem elég csak marketingeznem az elején?

A marketingeddel is a márkádat építed, főleg ha induló céged van: minden reklámod, kampányod, kommunikációd építi vagy rombolja a márkádat, hiszen ez alapján fognak megítélni. Viszont ha ezeket már szilárd alapokkal teszed, akkor kezdetektől jó irányba viszed a brandedet – és a marketingedet is. Ezért kell előbb az alapokat kidolgozni, megfogalmazni és aztán elkezdeni a marketinget.

u

A márkaépítés csak hosszú távon hoz hasznot, miért érné meg egy KKV-nak ezzel foglalkozni?

A márkaépítés már rövid távon is kifizetődő, rövid távon is hoz hasznot. Erre az elmúlt években, mióta a BrandBirds elindult, jópár példa is volt. A rövid táv alatt néhány hónapot értünk – ez alatt erős márkát építettek olyan vállalkozók, akik korábban más bizniszükben ezt vagy nem, vagy csak sok év alatt érték el.  A Brandezvényen az ő történetükkel is megismerkedhetsz. 

Helyszín

La Prima Fashion Hotel Budapest 1052 Budapest Piarista utca 6.

}

Időpont

2018. május 8. 9.00-kor kezdünk és 18.00-kor zárul a rendezvény.

u

Segítségre van szükséged?

Ha nem találod a kérdésedre a választ, hívd Halász Dóri brand asszisztenst a +36 70 417 4596 számon

Brand a lelke mindennek!

Kiemelt partnereink

#brandes partnereink

Látványügynökség Kft. (iroda: 1119 Budapest, Vahot u. 6., adószám: 22608723-2-43, cégjegyzékszám: 01-09-935629) Tárhelyszolgáltató: NetMasters Europe Kft. (1105 Budapest, Cserkesz u. 32.) Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-123987/2017.