5 forrás: Dan Ariely – Kiszámíthatóan irracionális, GABO Könyvkiadó, 2011, p191.; eredeti kutatás: http://www.cell.com/neuron/fulltext/S0896-6273(04)00612-9
11 Bock László: A Google titok – Irányítsd és éld az életed (Bookline Könyvek, 2015)
16 Forbes Magyarország magazin, 2015. június, p39.
39 forrás: www.toms.com
41 Papp-Váry Árpád: A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez (Dialóg Campus, 2013)
76 forrás: Steve J. Martin, Noah J. Goldstein, Robert B. Cialdini: Kis lépés, nagy hatás. HVG Kiadó, 2015. A tanulmányokról részletesen: Grant, Adam M. – Gino, Francesca: A little thanks goes a long way: Explaining why gratitude expressions motivate prosocial behavior. Journal of Personality and Social Psychology 98. 2010, pp. 946-955.
76 forrás: Dan Ariely: Zseniálisan irracionális, HVG Kiadó, 2014
77 forrás: Dan Ariely: Zseniálisan irracionális, HVG Kiadó, 2014
78 forrás: Walter Isaacson: Steve Jobs, HVG Kiadó, 2011