Eleged van már a tollakból, borokból, határidőnaplókból, hűtőmágnesekből amiket eddig a partnereidnek, kollégáidnak adtál?

Azoknak az embereknek akikkel folyamatosan együtt dolgozol egy éven keresztül? Vagy azoknak a barátoknak akik igazán számítanak?

Idén a sok tucat és felesleges „csak mert adni kell valamit” helyett adj Te is #brandes ajándékot!

Pontosan tudom milyen azon az oldalon állni, mikor ajándékot szeretnénk választani azoknak akik valamilyen oknál fogva sokat jelentenek.
Már mindenkinek elege van a tucat, semmitmondó ajándékokból, amik valljuk be, csak a helyet foglalják vagy az irodában, vagy az otthonunkban.
Mennyivel jobb lenne olyat adni, ami értéket képvisel és tudjuk, hogy hasznos lesz, ugye? Én most szeretném levenni a válladról a terhet, és összeállítottam egy olyan csomagot, aminek biztos, hogy nagy hasznát fogja venni az ajándékozott!

Kellemes ünnepeket, és sikeres márkaépítést kívánok 2020-ra is,

Mészáros Róbert,
a BrandBirds alapítója és a Brand a lelke mindennek c. könyv írója

 

Amit a csomagban kapsz:

Brand a lelke mindennek c. könyv

Konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kis- és középvállalati márkaépítéshez. Sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet.

Értéke: 5990 Ft

BrandTERVEZŐ munkafüzet

32 oldalon 50 feladat segít a márkád megtervezésében, áttervezésében. A tervező szorosan a könyv felépítéséhez kapcsolódik.

Értéke: 2990 Ft

Brandezvény 2.0 előadásai

Ahogy fejlődött a kkv marketing, átalakult technikai sporttá, és valami már hiányzik belőle a vásárlók számára.Hiányzik a lélek, a fűszer, az izgalom, a személyesség, a kapcsolat. Erről beszéltem a Brandezvényen, aminek az előadásait most megkapod.

Értéke: 14990 Ft

30 perc online konzultáció velem

Mentorprogramom keretében havi 60-80 konzultációt tartok, így már bőven van rutinom a márkákkal kapcsolatos problémák megoldásában. Segítek, hogy 2020-ban te is sikeres márkát építs, és hogy szárnyra kapj.

Értéke: 24990 Ft

A csomag 48.960 Ft +áfa helyett, most 38.000 Ft +áfa

Amit a könyvről mondtak mások:

Nagyon hiányzott már egy olyan könyv a piacról, amely a brandépítést a nagyvállalati játékszer és valamilyen megragadhatatlan lufi helyett a kisvállalatok számára is érthetővé, és ami fontosabb, elérhetővé teszi. Robi a szakma régi adósságát törleszti ezzel a könyvvel.

Sipos Zoltán

stratégiai igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

Én magam is sok külföldi marketing guru munkásságát követem, és gyűjtögetem össze magamnak youtube videókból, könyvekből, podcastokból a hasznos gondolatokat. Jó végre egy olyan magyar könyvet olvasni, ami egyszerűen, érthetően és olvasmányosan foglalja össze a modern márkaépítés ezen hasznos elemeit.
Tóth Balázs

headshot fotós, Tóth Balázs Fotóstúdió

Kevés a magyar nyelven íródott, naprakész marketing könyv, főleg az olyan, ami jó is. A márkaépítés a marketingen belül egyébként is kissé mostohagyerekként van kezelve, holott elengedhetetlen eszköz ahhoz, hogy egy cég, kezdeményezés, vagy akár egy szabadúszó hosszú távon kihozza saját potenciáljából a maximumot.
A „Brand a lelke mindennek” ezért is hiánypótló. A maga könnyed stílusával, rendkívül jól felépített tartalmával alaposan körbejárja azt, hogy a jelen korban mitől is fog jól működni egy brand és mi nem fog működni akkor, hogyha ez elmarad.”
Márton Attila

alelnök, World Dog Press Association

Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a „Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig „kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.

Kővári Viktor

társalapító, ReTHINK Hungary

Ha a céged már stabil és nem a napi megélhetésért küzdesz, akkor a könyv egy eszköz lesz arra, hogy elgondolkodj valami nagyobb dolgon: mit akarsz a cégeddel utánad? Ki viszi tovább a hitvallásodat, szemléletedet, márkádat? Mi lesz azokkal az emberekkel a Te életed után, akiknek mostanában napi szinten bearanyozod az életét, de legalábbis minimum elégedettek a termékeddel, szolgáltatásoddal? Bennem ehhez hasonló kérdések fogalmazódtak meg a könyv olvasása közben és egyelőre még nem tudom rá a válaszokat. De legalább már tudom, hogy meg akarom keresni őket! 🙂 Az egyik legelső lépés az lesz, hogy összeírom a mostani cégünk márkájának 5 alappillérjét, így tisztában leszünk azzal, hogy mit akarunk tovább örökíteni – mindez pedig önmagában nagy segítség lesz önismeret, márkaépítés, bevételnövelés szempontjából is.
Domán Zsolt

tulajdonos, DO! Marketing

Kifejezetten örülök annak, hogy megjelenik egy márkaépítő keretrendszer, ráadásul magyar forrásból. A könyv és Robiék workshop-ja is azért tetszett (túl a tartalmán), mert egyazon értékeket képviselünk: az élethosszig tartó tanítást. Logikus, követhető rendszer, rengeteg kiváló példával. Sok ilyet szeretnék olvasni és írni! #lifelongteaching 😀
Pusztai Ádám

Tréner, TEDxYouth előadó, Kollektíva

A Brand a lelke mindennek hiánypótló alkotás a márkaépítés terén. Kötelező szakirodalommá tenném a magyar kisvállalkozások számára, mert olyan hasznos információkat tartalmaz, amivel sokkal sikeresebbé és ismertebbé válhat egy márka.
Szaladják Linda

marketing - és kommunikációs szakértő, Lindcom Marketing

Imi nemrég kölcsönadta a Brand a lelke mindennek c. remekművet – pár nap leforgása alatt kiolvastam 🙂 Kevés könyv van, aminek ilyen rövid időn belül a végére érek, egy élmény volt olvasni! Biztos, hogy megveszem magamnak is, kötelező darab az egyre gyarapodó könyvtáramban!

Trunkó Edit

társszervező, Karizmatikus előadó tréning, Karizmatikus előadó

FONTOS! A csomagból limitált mennyiség áll rendelkezésre! Amint a helyek elfogynak, tovább nem lesz rendelhető.

Miután kitöltötted az űrlapot,

visszaigazolást küldünk a megrendelésről.  Biztonságos kártyás fizetés A bankkártyás fizetés 100%-osan biztonságos megoldás, amit az OTP Simple profi technológiája garantál. Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Honlap üzemeltető, eladó: BrandBirds Kft. 1119 Budapest, Etele út 59-61 +36 30 920-9437