Eleged van már a tollakból, borokból, határidőnaplókból, hűtőmágnesekből amiket eddig a partnereidnek, kollégáidnak adtál?
Azoknak az embereknek akikkel folyamatosan együtt dolgozol egy éven keresztül? Vagy azoknak a barátoknak akik igazán számítanak?
Idén a sok tucat és felesleges „csak mert adni kell valamit” helyett adj Te is #brandes ajándékot!
Pontosan tudom milyen azon az oldalon állni, mikor ajándékot szeretnénk választani azoknak akik valamilyen oknál fogva sokat jelentenek.
Már mindenkinek elege van a tucat, semmitmondó ajándékokból, amik valljuk be, csak a helyet foglalják vagy az irodában, vagy az otthonunkban.
Mennyivel jobb lenne olyat adni, ami értéket képvisel és tudjuk, hogy hasznos lesz, ugye? Én most szeretném levenni a válladról a terhet, és összeállítottam egy olyan csomagot, aminek biztos, hogy nagy hasznát fogja venni az ajándékozott!
Kellemes ünnepeket, és sikeres márkaépítést kívánok 2020-ra is,
Mészáros Róbert,
a BrandBirds alapítója és a Brand a lelke mindennek c. könyv írója
Amit a csomagban kapsz:
Brand a lelke mindennek c. könyv
Konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kis- és középvállalati márkaépítéshez. Sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet.
Értéke: 5990 Ft
BrandTERVEZŐ munkafüzet
32 oldalon 50 feladat segít a márkád megtervezésében, áttervezésében. A tervező szorosan a könyv felépítéséhez kapcsolódik.
Értéke: 2990 Ft
Brandezvény 2.0 előadásai
Ahogy fejlődött a kkv marketing, átalakult technikai sporttá, és valami már hiányzik belőle a vásárlók számára.Hiányzik a lélek, a fűszer, az izgalom, a személyesség, a kapcsolat. Erről beszéltem a Brandezvényen, aminek az előadásait most megkapod.
Értéke: 14990 Ft
30 perc online konzultáció velem
Mentorprogramom keretében havi 60-80 konzultációt tartok, így már bőven van rutinom a márkákkal kapcsolatos problémák megoldásában. Segítek, hogy 2020-ban te is sikeres márkát építs, és hogy szárnyra kapj.
Értéke: 24990 Ft
A csomag 48.960 Ft +áfa helyett, most 38.000 Ft +áfa
Amit a könyvről mondtak mások:
Nagyon hiányzott már egy olyan könyv a piacról, amely a brandépítést a nagyvállalati játékszer és valamilyen megragadhatatlan lufi helyett a kisvállalatok számára is érthetővé, és ami fontosabb, elérhetővé teszi. Robi a szakma régi adósságát törleszti ezzel a könyvvel.
Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a „Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig „kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.
Imi nemrég kölcsönadta a Brand a lelke mindennek c. remekművet – pár nap leforgása alatt kiolvastam 🙂 Kevés könyv van, aminek ilyen rövid időn belül a végére érek, egy élmény volt olvasni! Biztos, hogy megveszem magamnak is, kötelező darab az egyre gyarapodó könyvtáramban!
FONTOS! A csomagból limitált mennyiség áll rendelkezésre! Amint a helyek elfogynak, tovább nem lesz rendelhető.