Hogyan indítsd be a saját márkád (végre)?

A könyv Neked is segít megalapozni és felépíteni a márkád. Lépésről lépésre, 20 év vállalkozói tapasztalatával, példákkal, inspiráló történetekkel. 

Eddig több mint 1500 vállalkozónak segített a BrandBirds-szemlélet, amely 20 év vállalkozói tapasztalatával és egyedi márkaszemlélettel egyedülálló Magyarországon. Nincs még egy ilyen átfogó márkaépítő könyv magyarul, magyar példákkal, magyar vállalkozókon tesztelve.

Neked szól?

Erre a könyvre van szükséged, ha…  

  • jól menő céget vezetsz, ami most kezdene brandépítésbe
  • új, saját vállalkozást indítasz, de azt sem tudod, hogyan kezdj bele
  • elolvastál tucatnyi könyvet, rendszeresen látogatod a konferenciákat, mégsem úgy haladsz, ahogy szeretnél
  • szeretnél kitűnni a versenytársaid közül, de nem tudod, hogyan
  • új terméket / szolgáltatást szeretnél bevezetni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá

Miben segít a könyv?

  • konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kisvállalkozói márkaépítéshez
  • szemléletet ad: márkaként tudsz a cégedre, termékedre, szolgáltatásodra tekinteni
  • sok-sok ötletet ad a márkád építéséhez
  • sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet
  • személyes sztorik az elmúlt 22 évből: saját tapasztalataimból tanulhatsz

A könyvben leírt módszerrel értem el a vállalkozói szabadságot

Mondhatnám, hogy született vállalkozó vagyok, de valójában csak 16 éves korom körül kezdtem vállalkozni (az előtte lévő próbálkozásokkal bár egész sok pénzt kerestem, inkább most nem írok ;)). Sosem volt „rendes” állásom, először családi vállalkozást építettünk, majd annak csődje után 0 forintból kezdtem újra saját vállalkozással, 2010-ben, Zalaegerszegről Budapestre költözve. Kapcsolatok, pénz, külső segítség nélkül.
 
Mondhatnám, hogy branding szakértő vagyok, de ezt inkább mondják rólam mások, én inkább tanácsadónak, mentornak tartom magam. Mert „szakértés” helyett sokkal jobban szeretek az ügyfeleinknek segíteni személyre szabott formában. 
Nem vagyok guru, nem vagyok gazdag, nincs nagy autóm, nem járom a világot „nomádként”, mégis szabad vállalkozó vagyok. Jelenleg heti 16-20 óra a munkaidőm, ugyanis „főállásként” a 3 éves Máté apukája vagyok. Számomra a vállalkozói szabadság az, hogy hétköznap délelőtt játszóterezünk Mátéval, és közben a vállalkozásom is működik. A márkaépítés segített nekem ebben – és talán neked is fog. 
 
A könyvvel az a célom, hogy kimozdítsalak a megszokott sémákból, az „így szokták” módszerekből, és mutassak egy olyan #brandszert, mellyel sikeres márkát tudsz építeni azzal, hogy megvalósítod önmagad. Magyarul: jól fogsz élni abból, amit szeretsz, és közben a vállalkozói szabadság is a tiéd.
 
Mészáros Róbert
márkaépítő mentor, tanácsadó, a könyv szerzője,  
megszállott márkaépítő

Tartalom

  • A márkaépítés lényege
    • A márkaépítés lényege röviden
    • Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről
    • Mi a márka?
    • Mennyit ér a márka?
    • Miért fontos az erős márka?
    • Miért kell tehát márkát építened?
  • A márkaépítés 5 alappillére – A BrandBirds-módszer
    • 1. Márkaesszencia
      • Ismerd meg önmagad!
      • A küldetés
      • A célok
      • A sztorik ereje
      • Az ügy
      • Több mint szlogen
      • Személyes vagy céges márka?
    • 2. Márkafeeling
      • Márkanév
      • Kitűnő termék/szolgáltatás
      • Az erős márka terjeszkedik
      • A látvány fontossága
      • Hogy lesz jó arculatod?
      • Színek
      • Egységesség
      • Arculati elemek
      • Fotók
      • Vizuális fíling
      • Hass több érzékszervre
    • 3. Márkakapcsolat
      • Online csatornák
      • Témák
      • Posztolni, de mikor és mennyit?
      • Párbeszéd
      • Értékelések és vélemények
      • Ha elrontottál valamit – kríziskommunikáció
      • Saját fogalmak, kifejezések
      • Szakértői márkaépítés
      • Hitelesség
    • 4. Márkaközösség
      • Na de hogyan lesz remek közösséged?
      • Hogyan kezdd el a közösségépítést?
      • Mi legyen a téma?
      • Hogyan lesz élet?
      • Honnan jönnek az emberek?
    • 5. Márkaélmény
      • Váratlan ajándék, törődés
      • Szokatlan termékjellemző
  • Márkaépítés a mindennapokban
    • Networking
    • Fókusz, figyelem és nyitottság
    • Légy saját ügyed véleményvezére!
    • Elvek, szabályok
    • A marketing márkaszempontból
    • Építkezés a stabil alappillérekre
  • Összefoglalás
  • Lépjünk tovább!
  • Zárszó és köszönet

A könyvről

Ezekről a helyekről rendeltek könyvet a #brandes vállalkozók:

A könyvről mondták

Őszinte vélemények a könyv olvasóitól

„…nagy előny, hogy rengeteg magyar példa van benne”
Polló László

szervezetfejlesztési tanácsadó, Effectsys

„hiánypótló. A maga könnyed stílusával, rendkívül jól felépített tartalmával alaposan körbejárja azt, hogy a jelen korban mitől is fog jól működni egy brand” 
Márton Attila

alelnök, World Dog Press Association

 

Szuper könyv! Csak ajánlani tudom mindenkinek akit érdekel ez a téma! Érdekes, motiváló, rengeteg jó sztorival fűszerezve!

Németh Ádám

„Ez a könyv veszélyes: végérvényesen megváltoztatja a hozzáállásodat, és reményt ad akkor is, ha már épp feladni készültél.”

Várőri Adrienn

kézműves marketing szakértő, Több mint hobbi

Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a „Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig „kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.

Kővári Viktor

társalapító, ReTHINK Hungary

„Logikus, követhető rendszer, rengeteg kiváló példával.”
Pusztai Ádám

Tréner, TEDxYouth előadó, Kollektíva

„olyan hasznos információkat tartalmaz, amivel sokkal sikeresebbé és ismertebbé válhat egy márka.”
Szaladják Linda

marketing - és kommunikációs szakértő, Lindcom Marketing

„A mostanában olvasott sok sok nehezen értelmezhető szakirodalom után kifejezetten jól esik érthető, emberi nyelven olvasni az információkat.”

Bujdosó Zsuzsa

Ezekre kapsz választ a könyvből

 

  • Személyes vagy céges márkát kell-e építened?
  • Eloszlatok pár tévhitet a márkaépítéssel kapcsolatban: például azt, hogy ez csak a nagy cégek kiváltsága. Igenis építhetsz márkát egyéni vállalkozóként is – sőt, muszáj!
  • Termékpiramis és a hozzá kapcsolódó árazás – hogy építsd fel, mire figyelj márkaépítés szempontjából.
  • Hogyan találd meg a küldetésed, a saját ügyed? Célok, értékek, elvek. Hogyan tudod sztoriban bemutatni a márkádat.
  • Mire figyelj a márkaneved kiválasztásakor? Tanácsok a szlogened megfogalmazásához.
  • Hogyan lesz jó arculatod, mire figyelj? Hogyan dolgozz a grafikussal? A közösség bevonásának csapdája. Színek. Arculati elemek: mire figyelj a névjegyednél, hogyan és miből készíts infografikát, plecsniket, mire figyelj a prezentációd során. Fotók, videók használata.
  • Mit kommunikálsz és milyen csatornákon? Részletesen bemutatom, hogyan használd a közösségi oldalakat (Facebook, YouTube, Instagram, Messenger, Pinterest) márkaépítés szempontjából és hogyan építsd fel saját csatornáidat.

Miben segít Neked ez

a könyv?

 

  • Témák: miről írj, témajavaslatok, rovatrendszer, példák.
  • Párbeszéd: hogyan figyelj a visszajelzésekre. Hogyan építs közösséget? Kríziskommunikáció, saját kifejezések.
  • Hogyan építs szakértői státuszt, szakértői márkát?
  • Mire figyelj, ha könyvet írsz és magánkiadást tervezel?
  • Tanácsok és tapasztalatok a nyilvános beszédben – a networkingtől a többszáz fős konferenciáig.
  • Melyek a hitelesség építőelemei? Igen, lesz szó celebekről is.
  • Írtam egy komoly fejezetet a munkáltatói márka felépítéséről. Mire figyelj az álláshirdetésnél, a felvételnél, hogyan tudod bevonzani és megtartani a legjobb embereket. Megbecsülés, ötletmenedzsment, emberség. Y generáció.
  • Hogyan tudsz maradandó márkaélményt adni?
  • Sikeres magyar márkák, példák, esettanulmányok – mit tanulhatsz tőlük?
  • Mit olvass, ha még többet szeretnél tudni a márkaépítésről?

A híres BRANDtervező, mely felér egy márkaépítő workshoppal

Brandeld meg a könyv mellé a nyomtatott BRANDtervezőt is!

32 oldalon 50 feladat segít a márkád megtervezésében, áttervezésében. A tervező ára csak bruttó 2990 Ft, az űrlap alján tudod kiválasztani, hogy szeretnéd. A tervező nem rendelhető külön, csak most a könyv mellé.

Ajánlom a BRANDtervezőt, melyet több év munka és tapasztalat eredménye volt elkészíteni.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

A márkatérkép segít átlátni a márkád és a tervezés, építés folyamatát. A tervező szorosan a könyv felépítéséhez kapcsolódik.

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Brand a lelke mindennek KLUB

A vásárlással beléphetsz a könyv titkos zártkörű Facebook-csoportjába, ahol egy támogató közösség tagjaként bemutatkozhatsz és választ kapsz kérdéseidre is. 

Vásárlói képek a könyv korábbi kiadásáról:

Itt tudod megbrandelni Te is