Hogyan indítsd be a saját márkád (végre)?
A könyv Neked is segít megalapozni és felépíteni a márkád. Lépésről lépésre, 20 év vállalkozói tapasztalatával, példákkal, inspiráló történetekkel.
Eddig több mint 1500 vállalkozónak segített a BrandBirds-szemlélet, amely 20 év vállalkozói tapasztalatával és egyedi márkaszemlélettel egyedülálló Magyarországon. Nincs még egy ilyen átfogó márkaépítő könyv magyarul, magyar példákkal, magyar vállalkozókon tesztelve.
Neked szól?
Erre a könyvre van szükséged, ha…
- jól menő céget vezetsz, ami most kezdene brandépítésbe
- új, saját vállalkozást indítasz, de azt sem tudod, hogyan kezdj bele
- elolvastál tucatnyi könyvet, rendszeresen látogatod a konferenciákat, mégsem úgy haladsz, ahogy szeretnél
- szeretnél kitűnni a versenytársaid közül, de nem tudod, hogyan
- új terméket / szolgáltatást szeretnél bevezetni, de nem tudod, hogyan fogj hozzá
Miben segít a könyv?
- konkrét gyakorlati módszertant kapsz a kisvállalkozói márkaépítéshez
- szemléletet ad: márkaként tudsz a cégedre, termékedre, szolgáltatásodra tekinteni
- sok-sok ötletet ad a márkád építéséhez
- sikeres külföldi és magyar KKV márkák példáiból meríthetsz ihletet
- személyes sztorik az elmúlt 22 évből: saját tapasztalataimból tanulhatsz
A könyvben leírt módszerrel értem el a vállalkozói szabadságot
Tartalom
- A márkaépítés lényege
- A márkaépítés lényege röviden
- Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről
- Mi a márka?
- Mennyit ér a márka?
- Miért fontos az erős márka?
- Miért kell tehát márkát építened?
- A márkaépítés lényege röviden
- A márkaépítés 5 alappillére – A BrandBirds-módszer
- 1. Márkaesszencia
- Ismerd meg önmagad!
- A küldetés
- A célok
- A sztorik ereje
- Az ügy
- Több mint szlogen
- Személyes vagy céges márka?
- 2. Márkafeeling
- Márkanév
- Kitűnő termék/szolgáltatás
- Az erős márka terjeszkedik
- A látvány fontossága
- Hogy lesz jó arculatod?
- Színek
- Egységesség
- Arculati elemek
- Fotók
- Vizuális fíling
- Hass több érzékszervre
- Márkanév
- 3. Márkakapcsolat
- Online csatornák
- Témák
- Posztolni, de mikor és mennyit?
- Párbeszéd
- Értékelések és vélemények
- Ha elrontottál valamit – kríziskommunikáció
- Saját fogalmak, kifejezések
- Szakértői márkaépítés
- Hitelesség
- 4. Márkaközösség
- Na de hogyan lesz remek közösséged?
- Hogyan kezdd el a közösségépítést?
- Mi legyen a téma?
- Hogyan lesz élet?
- Honnan jönnek az emberek?
- 5. Márkaélmény
- Váratlan ajándék, törődés
- Szokatlan termékjellemző
- 1. Márkaesszencia
- Márkaépítés a mindennapokban
- Networking
- Fókusz, figyelem és nyitottság
- Légy saját ügyed véleményvezére!
- Elvek, szabályok
- A marketing márkaszempontból
- Építkezés a stabil alappillérekre
- Networking
- Összefoglalás
- Lépjünk tovább!
- Zárszó és köszönet
A könyvről
Ezekről a helyekről rendeltek könyvet a #brandes vállalkozók:
A könyvről mondták
Őszinte vélemények a könyv olvasóitól
Szuper könyv! Csak ajánlani tudom mindenkinek akit érdekel ez a téma! Érdekes, motiváló, rengeteg jó sztorival fűszerezve!
„Ez a könyv veszélyes: végérvényesen megváltoztatja a hozzáállásodat, és reményt ad akkor is, ha már épp feladni készültél.”
Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a „Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig „kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.
„A mostanában olvasott sok sok nehezen értelmezhető szakirodalom után kifejezetten jól esik érthető, emberi nyelven olvasni az információkat.”
Ezekre kapsz választ a könyvből
- Személyes vagy céges márkát kell-e építened?
- Eloszlatok pár tévhitet a márkaépítéssel kapcsolatban: például azt, hogy ez csak a nagy cégek kiváltsága. Igenis építhetsz márkát egyéni vállalkozóként is – sőt, muszáj!
- Termékpiramis és a hozzá kapcsolódó árazás – hogy építsd fel, mire figyelj márkaépítés szempontjából.
- Hogyan találd meg a küldetésed, a saját ügyed? Célok, értékek, elvek. Hogyan tudod sztoriban bemutatni a márkádat.
- Mire figyelj a márkaneved kiválasztásakor? Tanácsok a szlogened megfogalmazásához.
- Hogyan lesz jó arculatod, mire figyelj? Hogyan dolgozz a grafikussal? A közösség bevonásának csapdája. Színek. Arculati elemek: mire figyelj a névjegyednél, hogyan és miből készíts infografikát, plecsniket, mire figyelj a prezentációd során. Fotók, videók használata.
- Mit kommunikálsz és milyen csatornákon? Részletesen bemutatom, hogyan használd a közösségi oldalakat (Facebook, YouTube, Instagram, Messenger, Pinterest) márkaépítés szempontjából és hogyan építsd fel saját csatornáidat.
Miben segít Neked ez
a könyv?
- Témák: miről írj, témajavaslatok, rovatrendszer, példák.
- Párbeszéd: hogyan figyelj a visszajelzésekre. Hogyan építs közösséget? Kríziskommunikáció, saját kifejezések.
- Hogyan építs szakértői státuszt, szakértői márkát?
- Mire figyelj, ha könyvet írsz és magánkiadást tervezel?
- Tanácsok és tapasztalatok a nyilvános beszédben – a networkingtől a többszáz fős konferenciáig.
- Melyek a hitelesség építőelemei? Igen, lesz szó celebekről is.
- Írtam egy komoly fejezetet a munkáltatói márka felépítéséről. Mire figyelj az álláshirdetésnél, a felvételnél, hogyan tudod bevonzani és megtartani a legjobb embereket. Megbecsülés, ötletmenedzsment, emberség. Y generáció.
- Hogyan tudsz maradandó márkaélményt adni?
- Sikeres magyar márkák, példák, esettanulmányok – mit tanulhatsz tőlük?
- Mit olvass, ha még többet szeretnél tudni a márkaépítésről?
A híres BRANDtervező, mely felér egy márkaépítő workshoppal
Brandeld meg a könyv mellé a nyomtatott BRANDtervezőt is!
32 oldalon 50 feladat segít a márkád megtervezésében, áttervezésében. A tervező ára csak bruttó 2990 Ft, az űrlap alján tudod kiválasztani, hogy szeretnéd. A tervező nem rendelhető külön, csak most a könyv mellé.
Ajánlom a BRANDtervezőt, melyet több év munka és tapasztalat eredménye volt elkészíteni.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.
A márkatérkép segít átlátni a márkád és a tervezés, építés folyamatát. A tervező szorosan a könyv felépítéséhez kapcsolódik.
Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.