+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Blog

Márkaépítés főállás mellett

Alkalmazottként dolgozol egy főállásban, viszont egyre erőteljesebben érzed magadban, hogy szeretnél valami mást csinálni, felépíteni egy sajátot. Még talán nem érzed biztonságosnak felhagyni az alkalmazotti léttel, de már kacsintgatsz afelé, hogy elindíts egy saját...

Hogyan kezd a márkád felépítését?

Van egy vállalkozásod - vagy talán még csak egy ötleted -, amit szeretnél felépíteni, ismertté tenni és feltehetőleg megélni belőle. Ehhez pedig egy jó útnak látod azt, hogy a márkaépítés eszköztárát használd. Kell egy hangzatos név, egy frappáns szlogen, egy...

Krízis és fejlődés a vállalkozásban

Mindannyian egy teljesen új helyzetbe kerültünk most azzal, hogy a vírus-krízis teljesen átírta az életünk rendjét pár nap leforgása alatt. Erőteljes gazdasági hatása van, emellett lelkileg is nagyon embert próbáló időszak elé állított minket. Ami eddig volt, az most...

Brandezvény 2.0 – Dóri szemével

Bár épp a csütörtöki eseményről írok, mégis a múlttal kezdeném, úgyhogy repüljünk is vissza egy picit az időben. 2018. májusában megrendeztük az első Brandezvényt. Rengeteget készültünk rá, picit rágörcsöltünk. Beleadtunk mindent, sok külső segítséget kértünk, a...

#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!

Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...

Márkaépítés főállás mellett

Alkalmazottként dolgozol egy főállásban, viszont egyre erőteljesebben érzed magadban, hogy szeretnél valami mást csinálni, felépíteni egy sajátot. Még talán nem érzed biztonságosnak felhagyni az alkalmazotti léttel, de már kacsintgatsz afelé, hogy elindíts egy saját...

Hogyan kezd a márkád felépítését?

Van egy vállalkozásod - vagy talán még csak egy ötleted -, amit szeretnél felépíteni, ismertté tenni és feltehetőleg megélni belőle. Ehhez pedig egy jó útnak látod azt, hogy a márkaépítés eszköztárát használd. Kell egy hangzatos név, egy frappáns szlogen, egy...

Krízis és fejlődés a vállalkozásban

Krízis és fejlődés a vállalkozásban

Mindannyian egy teljesen új helyzetbe kerültünk most azzal, hogy a vírus-krízis teljesen átírta az életünk rendjét pár nap leforgása alatt. Erőteljes gazdasági hatása van, emellett lelkileg is nagyon embert próbáló időszak elé állított minket. Ami eddig volt, az most...

Brandezvény 2.0 – Dóri szemével

Bár épp a csütörtöki eseményről írok, mégis a múlttal kezdeném, úgyhogy repüljünk is vissza egy picit az időben. 2018. májusában megrendeztük az első Brandezvényt. Rengeteget készültünk rá, picit rágörcsöltünk. Beleadtunk mindent, sok külső segítséget kértünk, a...

#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!

Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni  a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...

Közösségépítés

Közösségépítés

Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

Kövess minket itt is!

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)