+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Blog

Brandezvény 2.0 – Dóri szemével

Bár épp a csütörtöki eseményről írok, mégis a múlttal kezdeném, úgyhogy repüljünk is vissza egy picit az időben. 2018. májusában megrendeztük az első Brandezvényt. Rengeteget készültünk rá, picit rágörcsöltünk. Beleadtunk mindent, sok külső segítséget kértünk, a...

#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!

Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni  a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...

Ezt csináld a 2019-es Marketing Fesztiválon, hogy igazán hasznos legyen (használati útmutató)

Ezt a cikket azért írtam, hogy ...érdemes eljönnöd az egyik legnagyobb és legszínesebb hazai marketinges rendezvényre (itt tudsz jegyet venni: http://cli.re/c1221-fesztivalozz-a-brandbirds-csapattal - középső kapcsolatépítő jegyet válaszd, és add meg a BRANDBIRDS...

Közösségépítés

Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...

Brandezvény 2.0 – Dóri szemével

Bár épp a csütörtöki eseményről írok, mégis a múlttal kezdeném, úgyhogy repüljünk is vissza egy picit az időben. 2018. májusában megrendeztük az első Brandezvényt. Rengeteget készültünk rá, picit rágörcsöltünk. Beleadtunk mindent, sok külső segítséget kértünk, a...

#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!

Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni  a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...

Közösségépítés

Közösségépítés

Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...

Lipovszky Csenge – Scent Poetry

Interjú Lipovszky Csengével, illatesztétával "Az emberek szeretik a már meglévő kategóriákba beletenni azt, amivel újonnan ismerkednek meg. Én kimozdítom őket a komfortzónájukból." Tényleg Te vagy az egyetlen illatesztéta a világon? Mit csinál egy illatesztéta? Egyre...

Instagram Meetup újratöltve II.

Szeptember 6. igazán mozgalmas nap volt a BrandBirds életében. Délelőtt zajlott a Piac és Profit Konferencia a Sugárban, ahol Robi szuper előadást tartott, majd suhantunk át a Hi5 Pubba, ahol kezdetét vette a második Instagram meetupunk. Az első részben Niki...

Instagram Meetup újratöltve

A létszámra megint nem lehetett panasz, pedig már másodjára rendeztük meg az Instagram fejtágítót és BrandBirds klubtalálkozót. Szép számmal érkeztünk az eseményre és megtöltöttük a kicsi, de annál barátságosabb Hi5 Pub alsó termét. Voltak visszatérő vendégek is az...

Márkaépítő kistanácsadás Eljött a #brandbetétel ideje (kattints a képre)

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

Kövess minket itt is!

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)