Márka + Közösség + Szeretet

A vállalkozásod 3 tartópillére

3 könyv, 2 tervező munkafüzet, Magyarországon egyedülálló, önazonosságra sarkalló márkaépítő szemlélettel.

Nem érdemes kihagynod, ha végre a saját utad szeretnéd járni a vállalkozásoddal!

Brand a lelke mindennek - BrandBirds könyvek

Mit képviselnek a BrandBirds márkaépítő könyvek?

E

Márka

Az elveid, értékeid mentén épül, érzéseket tükröz, melyekhez EMBEREK képesek kapcsolódni. Ebből kialakul a közösség …

E

Közösség

… közösség, akik a te elveidet a sajátjuknak vallják, és az értékeidhez tudnak kapcsolódni, tudnak veled azonosulni.

E

Szeretet

Az esszenciát pedig az adja, hogy ezt az egészet áthatja a te személyiséged, önazonosságod, és, hogy szívvel-lélekkel, szeretettel építed a másik két pillért nap, mint nap.

BrandBirds könyvek

Hogyan teremtsd ezt meg magad körül, a vállalkozásodban?

Ebben segít neked a 3 könyv, melyek 1-1 tartópillért dolgoznak fel, a magyar piacra építve, magyar példákkal megtűzdelve, és elsődlegesen a te saját egyéniségedet figyelembe véve.
Ne azt próbáld kitalálni, hogyan erőltesd magadra a megmondóemberek aktuális tanait, hanem találd meg a saját közeged, ahogyan neked a legjobb, és a te saját értékeid bontakoztasd ki, ezáltal segítve másoknak.
Ez egyedül nem egy egyszerű feladat, mert ha csak belülről nézed az egészet, a saját szemeddel, akkor gyakran nem látsz meg fontos dolgokat, esetleg nem teszel fel lényeges kérdéseket. Segítségül hívhatod a könyveket, és Robit is, a könyvek íróját…

A három könyv szerzője, Mészáros Róbert vagyok. 20+ éves vállalkozói tapasztalattal, számtalan tanácsadással és előadással a hátam mögött írtam ezeket a könyveket, amiben összefoglaltam mindent, amire szükséged lesz egy erős és szerethető márka felépítéséhez.

Mit találsz az egyes könyvekben?

Brand a lelke mindennek

Konkrét gyakorlati módszertant találsz benne kisvállalkozói márkaépítéshez. A segítségével márkaként tudsz majd tekinteni a cégedre, termékedre, szolgáltatásodra. 

Nincs még egy ilyen átfogó márkaépítő könyv magyarul, magyar példákkal, magyar vállalkozókon tesztelve. Eddig 1500+ vállalkozónak segített a könyv! 

Sok-sok ötletet és példát kapsz majd, valamint személyes sztorikat olvashatsz az elmúlt 20+ évnyi vállalkozói tapasztalatomból. Ezekből azokat adaptáld, amelyek hozzád a legjobban passzolnak. Maradj mindig önazonos!

Tartalom

  • A márkaépítés lényege
  • A márkaépítés 5 alappillére – A BrandBirds-módszer
    1. Márkaesszencia
    2. Márkafeeling
    3. Márkakapcsolat
    4. Márkaközösség
    5. Márkaélmény
  • Márkaépítés a mindennapokban
  • Összefoglalás
  • Lépjünk tovább!
  • Zárszó és köszönet

Köszönöm a befogadást!

Ez a leggyakrabban elhangzó mondat a közösségekben – Köszönöm a befogadást!

A könyv pedig nem kevesebbet ad a kezedbe, mint az ehhez vezető utat számodra. Konkrét útmutatást ahhoz, hogyan építsd fel a saját közösséged, és látni fogod, hogy mi a következő szint, ami épp előtted áll. Egy konkrét evolúciós folyamat kel majd életre előtted, és pontosan tudni fogod, hogy te és a közösséged hol tartotok jelenleg, és mit kell tenned, hogy a következő lépcsőre fellépj.

Ehhez konkrét tanácsokat, ötleteket, jól bevált példákat, és személyes tapasztalaton alapuló történeteket kapsz,  melyeket kezdőként és haladóként egyaránt tudsz hasznosítani, amennyiben önazonosan, és nem muszájból szeretnéd a közösséged építeni.

Tartalom

  • Mire jó egy közösség? Egyáltalán mi az?
  • Hogyan kezdd el a közösségépítést
  • Közösségépítés haladóknak
  • Hogyan hozd ki a legtöbbet a közösségedből?

A könyvet e-book formátumban küldöm neked, jelenleg kifogytunk a nyomtatott verzióból. 

Lovebrand formula

Ebben a könyvben egy konkrét módszertant találsz arra vonatkozóan, hogyan építsd fel úgy a márkád és a közösséged, hogy előtérbe kerüljenek az emberi kapcsolatok, a szereteten alapuló közösségi értékek, amihez kötődni, kapcsolódni tudnak mindazok, akik együtt rezonálnak veled és az elveiddel, szemléleteddel. 
Ezért nagyon fontos, hogy a saját önazonosságod ne maradjon ki a vállalkozásodból és a kommunikációdból, hiszen ahhoz kapcsolódnak, amit mutatsz magadról. Álarcnak itt semmi keresnivalója, ideje a saját utad járnod!

Tartalom

  • Alapok
  • Újratervezés
  • Lovebrand kommunikáció
  • Lovebrand közösségépítés

A könyvet e-book formátumban küldöm neked, jelenleg kifogytunk a nyomtatott verzióból. 

Brandtervező
munkafüzet

Felér egy márkaépítő workshoppal! 32 oldalon 50 feladat segít a márkád megtervezésében, áttervezésében. Önállóan nem kapható, csak a könyvek mellé tudod megrendelni.

Megbecsült tanácsadó munkafüzet

Hogyan legyél #brandes megbecsült tanácsadó, ügyfélrabszolga helyett? Tervező füzet, mely önállóan nem kapható, csak a könyvek mellé tudod megrendelni.

A szerző, Mészáros Robi története és célja a számodra, röviden

Mészáros Robi - #Brandezvény

A könyvekben leírt módszerrel értem el a vállalkozói szabadságot.

Mondhatnám, hogy született vállalkozó vagyok, de valójában csak 16 éves korom körül kezdtem vállalkozni (az előtte lévő próbálkozásokról – bár egész sok pénzt kerestem velük -, inkább most nem írok ;)). Sosem volt “rendes” állásom, először családi vállalkozást építettünk, majd annak csődje után 0 forintból kezdtem újra saját vállalkozással, 2010-ben, Zalaegerszegről Budapestre költözve.

Kapcsolatok, pénz, külső segítség nélkül.

Mondhatnám, hogy branding szakértő vagyok, de ezt inkább mondják rólam mások, én elsődlegesen tanácsadónak, mentornak tartom magam. Mert “szakértés” helyett sokkal jobban szeretek az ügyfeleinknek segíteni személyre szabott formában.

Nem vagyok guru, nem vagyok gazdag, nincs nagy autóm, nem járom a világot “nomádként”, mégis szabad vállalkozó vagyok

Jelenleg heti 16-20 óra a munkaidőm, ugyanis “főállásként” a 3 éves Máté apukája vagyok. Számomra a vállalkozói szabadság az, hogy hétköznap délelőtt játszóterezünk Mátéval, és közben a vállalkozásom is működik. A márkaépítés segített nekem ebben – és úgy gondolom, hogy neked is fog.

A könyvvel az a célom, hogy kimozdítsalak a megszokott sémákból, az “így szokták” módszerekből, és mutassak egy olyan #brandszert, mellyel sikeres márkát tudsz építeni azzal, hogy megvalósítod önmagad. Magyarul: jól fogsz élni abból, amit szeretsz, és közben a vállalkozói szabadság is a tiéd.

 

Mészáros Róbert

márkaépítő mentor, tanácsadó, a könyvek szerzője,
megszállott márkaépítő

Hogyan juthatsz hozzá a könyvekhez?

Márkaépítő csomag

E

Brand a lelke mindennek

A könyvet papír és e-book formátumban is küldöm neked!

E

Köszönöm a befogadást!

A könyvet ebook formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után!

E

Lovebrand formula

A könyvet ebook formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után!

salA csomag díja

5990 Ft (bruttó)

ingyenes szállítással

Márkaépítő tanácsadó csomag

E

2x30 perces márkaépítő konzultáció

  • 1×30 perces online márkaépítő konzultáció velem a könyv(ek) elolvasása előtt (stratégia, hogy mire figyelj olvasás közben), majd
  • a könyv(ek) elolvasása után ismét 1×30 perc konzultáció.

Felhasználható 2022-ben, a foglalási rendszerünkben tudsz majd foglalni a választható időpontok közül.
(40.000 Ft érték)

E

Brand a lelke mindennek

A könyvet papír és e-book formátumban is küldöm neked! 

E

Köszönöm a befogadást!

A könyvet ebook formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után! 

E

Lovebrand formula

A könyvet ebook formátumban küldöm, közvetlenül a megrendelés után! 

A csomag díja

19990 Ft (bruttó)

ingyenes szállítással

Nézd csak, mit mondtak mások a könyvekről

“…nagy előny, hogy rengeteg magyar példa van benne”
Polló László

szervezetfejlesztési tanácsadó, Effectsys

“hiánypótló. A maga könnyed stílusával, rendkívül jól felépített tartalmával alaposan körbejárja azt, hogy a jelen korban mitől is fog jól működni egy brand” 
Márton Attila

alelnök, World Dog Press Association

 

Szuper könyv! Csak ajánlani tudom mindenkinek akit érdekel ez a téma! Érdekes, motiváló, rengeteg jó sztorival fűszerezve!

Németh Ádám

Egy igazi aranyrög a könyv! Gyakorlatias, megoldásokat mutató. Ajánlom azoknak, akik moat indulnak el a közösségépítés útján, és azoknak is, akik már belekezdtek. Komplett eszköztárat kapsz egy összetartó közösség építéshez!

Halász Dóra

tulajdonos, Minimemo

“Dzsungelvágás és bizalomépítés, márkában?! Elsőre talán lehetetlennek tűnik, de Robi bebizonyítjabebben a könyvben, hogy a LOVEBRAND igenis elérhető! Ideje, hogy ez elterjedjen!”

Máté Brigitta – Lépcsőfok

“Nagyon tetszett a könyv közvetlen szövegezése és őszintesége, amit a példák tesznek még érdekesebbé. A legtöbb jegyzetet arról készítettem, hogy milyen poszt ötletek vannak, mert általában abban akadok el, hogy mi érdekelheti a csoportom tagjait, mivel vonhatom be az inaktív tagokat is.”

Nerpel Nikoletta

tulajdonos, Nerpel fotó

“Ez a könyv veszélyes: végérvényesen megváltoztatja a hozzáállásodat, és reményt ad akkor is, ha már épp feladni készültél.”

Várőri Adrienn

kézműves marketing szakértő, Több mint hobbi

Az elmúlt években több brand megalkotásában és felépítésében vettem részt, melynek kapcsán jó néhány márkaépítéssel kapcsolatos könyvet is olvastam, viszont olyat még ezidáig nem, amelyik ennyire komplexen és alaposan lett volna felépítve és kidolgozva, mint a “Brand a lelke mindennek”. Robi nem csak elmondja, hogy miért érdemes brandet építeni, de azt is megtudhatjuk, hogy mit csináljunk és hogyan tegyük mindezt. A BrandBirds-módszer pedig “kézen fog” és végigvezet hazai és nemzetközi márkák remek példáival. Egy vállalkozó, ha komolyan gondolja a saját vagy vállalata márkájának építését, akkor ez a könyv nem hiányozhat a könyvespolcáról.

Kővári Viktor

társalapító, ReTHINK Hungary

Hiánypótló könyv, amelyet minden válllalkozónak jó szívvel ajánlok. Titkos saját módszer helyett tudásmegosztás, EMBERközpontú kapcsolatok és vállalkozások, mindenféle görcs nélkül, tippekkel, végigvezet és beavat a közösségépítés minden csínjába-bínjába.

Máté Brigitta

tulajdonos, Lépcsőfok

A könyv által egy olyan szemléletmódot kapunk, amivel eddig még nem találkozhattunk máshol. Benne van annak a receptje, hogy hogyan neveld ki a leghűségesebb és legeltökéltebb vevőket, akik a vevőid krémjét fogják jelenteni.

Nagy Jennifer

tulajdonos, LEDen Világításod

“Logikus, követhető rendszer, rengeteg kiváló példával.”
Pusztai Ádám

Tréner, TEDxYouth előadó, Kollektíva

“olyan hasznos információkat tartalmaz, amivel sokkal sikeresebbé és ismertebbé válhat egy márka.”
Szaladják Linda

marketing - és kommunikációs szakértő, Lindcom Marketing

Tele van jó ötletekkel, amiket felhasználhatok arra, hogy a tagok jobban érezzék magukat és egy aktív, összetartó, egymásnak segítő közösséget hozzak létre.

Nerpel Nikoletta

tulajdonos, Nerpel fotó

“A mostanában olvasott sok sok nehezen értelmezhető szakirodalom után kifejezetten jól esik érthető, emberi nyelven olvasni az információkat.”

Bujdosó Zsuzsa

Segít, hogy megtaláld a saját utad a közösségépítésben. Átfogó ismereteket és gyakorlati példákat ad ahhoz, hogy hogyan vezesd a saját közösséged egészen a csoport elindításától kezdve a teljes virágzásig.

Baló Andrea

tulajdonos, Léleknyomat