?

Ismerd meg Pusztai Ádámot. Miért? Mert őt érdemes megismerni. Sok mindent tudsz tanulni tőle, amit a saját vállalkozásodban, a márkád építésénél is tudsz alkalmazni. (Nyisd meg ezt a cikket későbbi olvasásra: ITT )

És ismerd meg a gamification szemléletét, eszközeit is, mert érdemes, mert hasznos. Ez egy itthon még új, haladó trend: a márkaélmény, ügyfélélmény növelés eszköze, mellyel erősítheted az ügyfeleiddel a kapcsolatot, és persze a márkádat. Ennek alapjairól beszélgettem Ádámmal, annak apropóján is, hogy pár hónappal ezelőtt ő volt az egyetlen magyar meghívott előadó egy nagy európai gamification konferencián Angliában. (Erről itt írt élményeket: ITT)
Ebben a videóban erről lesz szó: (miután 1 perc azzal megy el, hogy bemutatom Ádámot 🙂 )

  • Mi a játékosítás (gamification) és mire jó?
  • Mit tud egy KKV a játékosításból kamatoztatni?
  • Ez csak egy újabb meló, amit a vállalkozás mellett csinálni kell?
  • Játékosítás, élmény és márka – hogyan kapcsolódnak?

A gamification, azaz játékosítás egy egyre népszerűbb módszer, amellyel játékokban fellelhető elemeket ültetünk át nem-játékos környezetbe. A cél a felhasználók viselkedését pozitívan befolyásolni, például gyakrabban térjenek vissza a folyamatba, aktívabban vegyenek részt benne, vagy akár a tanulást is támogathatja.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/aUHS5bvs8nY?rel=0&showinfo=0" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Ádám a Brandezvényen részletesen beszél majd arról előadásában, hogy hogyan lehet játékelemek segítségével növelni az ügyfélélményt, és hűségesebbé tenni az ügyfeleket? Ugye neked is van már jegyed? Brandezvényről minden információt megtalálsz => ITT