Brandbe tesszük a márkád!

Persze eddig is ezen dolgoztunk. Eddig is erről szólt a Brandship, hogy erős márkád legyen, és egy igazán segítő környezetben fejlődj. De elég sok felületen kommunikálunk veled, elég sok helyen vannak rólad infók, és ez olyan, mintha a puzzle-t szétszórtuk volna a szőnyegen. Naná, hogy megvan minden darab, de most össze is rakjuk neked egy felületen belül. Jól hangzik ugye?

Ahol pedig mindez megvalósul, az új játszótér, aminek a neve Basecamp. Ne, ne kezdj el most aggódni, hogy akkor van már belső felület, lesz ez a Basecamp, Facebook csoport, Zoom és lassan egy káosz lesz ez így. Csak látszólag tűnik most soknak.

Nézzük sorban, hogy mi, mire jó:

Facebook csoport: itt bátran felteheted a kérdéseidet, a közösség segít. Megoszthatod örömödet, bánatodat, mi mindig melletted leszünk. Itt találod meg az eseményeinket is, a videós konzultációk, és az offline találkozók, a #brandetlenkedés időpontjait is.

Zoom: erre csak akkor van szükséged, amikor Robival a havi videós konzultáció zajlik. Ugye minden hónapban kihasználod ezt a lehetőséget te is??

Belső felület: itt vagy most jelenleg is. Itt találod a számláidat, technikai segítséget tudsz kérni, minden infó itt lesz amit minden brandshippernek látnia kell 🙂 Ide kerülnek a szakmai cikkeink, tananyagaink, videóink is.

TÁDÁÁÁM! Lássuk mire lesz jó a Basecamp!

Ez  lesz a kis privát belső felületed Robival. Rengeteg lehetőséget rejt magában (mi is még csak most ismerkedünk vele) mutatok rá példákat, és megmutatom, hogy az első belépés után mit fogsz látni.

1.

Itt látjuk, hogy kinek a fiókját használjuk. Jelenleg a Szilviét mutatom, és még semmi nincs benne, csak az alap beállítások. A fióknév alatt látható, hogy jelenleg én (Dóri) látom a tartalmat, hamarosan itt lesz Robi és Szilvi is. Így mindig tudjuk, hogy ki az aki ebben a „mini csoportban” van. Ne aggódj a sok angol szöveg miatt, azok csak leírások, amint használjuk, és írunk oda valamit eltűnik.

2.

Tábortűz – chat 🙂 : pont úgy működik, mint a messenger, tudunk chatelni, ha írsz kapunk róla értesítést, ha mi írunk, akkor pedig te kapsz. Így nem kell a messengerben visszagörgetni a beszélgetést.

3.

Nagy üzenőtábla: ez nem chatelésre szolgál. Itt fontosabb terveket tudunk megosztani.

 4.

Feladatok: ide kerülnek azok a feladatok, amit Robitól kapsz. Akár egy videós konzultáció alatt is felmerülhetnek tennivalók, így a következő hónapban könnyen tudjátok ellenőrizni, hogy mit sikerült megvalósítani belőle.

5.

Határidők: hogy ne egy év alatt valósítsd meg azt amit könnyedén meg tudnál csinálni egy hét alatt is, rendelhetünk a feladataidhoz határidőt (természetesen nem kötelező 🙂 )

6.

Emlékeztetők: feladataid megvalósításában segítségedre lehet, ha folyamatosan érdeklődünk arról, hogy hogy haladsz. Valakit ez motivál, valakit kevésbé. Ha nem szeretnéd, nem nyaggatunk 😉 Tapasztalat, hogy jó ha az embert picit lökdösik a megvalósítás felé.

7.

Dokumentumok: ezt imádni fogod. Ide minden veled kapcsolatos dolgot fel tudunk tölteni (pl videós konzultáció hangfelvétele, kitöltött kérdőíved pdf változata). Te is feltölthetsz bármit, pl egy új hirdetés grafikáját, és akkor könnyedén tudtok róla beszélni a konzultáción, mert Robi előtte meg tudja nézni.

FONTOS INFÓK!

Hogy lesz Neked is ilyen felületed? Úgy, hogy egyenként megcsináljuk mindenkinek 😉 Emailben kapni fogsz róla értesítést. Pici türelmedet kérjük, mert több, mint 100 ember fiókjának létrehozása nem egy nap alatt fog megtörténni. De hidd el, ez most a prioritás, és igyekszünk, hogy minél hamarabb Te is élvezni tudd a sajátodat.

Ha bármi kérdésed van, keress nyugodtan emailben (dora@brandbirds.hu) vagy messengeren!