Vállalkozóként szeretnéd, ha a Te márkád is elismert, szeretett, erős márka lenne?
A márka lehet erős akkor is, ha kicsi!
Személyes márkák, szakértői márkák, influencer márkák – a márkák korában élünk: ma már bárki építhet márkát, és bármikor felveheti a versenyt a nagyokkal. A vásárlók márkákat követnek, márkákat szeretnek, márkákhoz akarnak kapcsolódni – nem pedig cégekhez, projektekhez és vállalkozásokhoz. Hozzád, és a márkádhoz. Az elmúlt évtized a marketing kora volt. Ám ahogy fejlődött a kkv marketing, átalakult technikai sporttá, és elveszett belőle a lélek, a fűszer, az izgalom, a személyesség, a kapcsolat.
2018-ban eljött a márkaépítés kora!
Az erős márka fellendíti a vállalkozásod: bíznak benned a vásárlóid, veled akarnak dolgozni a legjobbak és könnyen elfogadtathatod a magasabb árakat is. Ez az, amit csak a márkaépítés tud adni Neked, a marketing önállóan nem!
Az erős márka 3 legfőbb előnye
Nem kell öldöklő harcot vívnod a versenytársakkal
Magasabb ár ÉS elégedettebb vásárlók
A legjobb partnerekkel, munkatársakkal és szakemberekkel dolgozhatsz
Lemaradtál a Brandezvényről?
Előadók és a témák
Mészáros Róbert
Az igazi vállalkozói márkaépítés
A marketing és a vállalkozás fűszere a márka. De egyben a legértékesebb fűszere is. Ami eddig csak a multicégek és a nagyok fűszere volt, az már a kkv szektorban, a vállalkozóknak is elérhető. Ismerd meg a legújabb trendeket, szemléletet és módszert, amivel erős márkát építhetsz. Az elmúlt években, a BrandBirds megalapítása óta Robi a saját márkaépítő szemlélete szerint, napi szinten foglalkozik vállalkozókkal, márkákkal. 3 év, 300 órányi tanácsadás, workshopok, több tucat előadás, és jópár márka felépítésének tapasztalatát foglalja össze .
Domán Zsolt
Hogyan legyen brandes a marketinged?
A márkaépítés remek dolog, a marketing is. Mindkettő működik önállóan is, azonban együtt csodákra képesek. Zsolt előadásában saját példáján mutatja be, hogyan is kell brandesen marketingezni. Zsolt előadásából azt is megtudhatod, hogyan tudsz igazi közösséget építeni a márkád köré, és mindezt monetizálni előfizetési rendszerrel.
Pusztai Ádám
Márkaélmény: hogyan használd a gamification eszközeit a márkaépítésben?
A gamification, vagyis a játékosítás egy új trend, melyet Te is alkalmazhatsz a márkaépítésben, így nagyobb élményt tudsz adni a követőidnek, a vásárlóidnak, ügyfeleidnek. A játékosítás “észrevétlenül” régóta jelen van az életünkben, gondolj például a hűségprogramokra, vagy akár a Facebook-értesítésekre. Azonban ennél sokkal több van a témában – és Ádám előadásából megtudhatod, hogyan tudod Te is alkalmazni a gamificationt a márkádnál.
Mészégető Marcsi
Brand zsurnalizmus: az új kommunikáció
A brand zsurnalizmus a kommunikáció új trendje. A régi marketing központú szövegírás helyét lassacskán átvették a történetek, ezzel egyidőben a szövegírás elmozdult az újságírás irányába. Hogyan működik az újságíró, egy szerkesztőség, és hogyan ültethető ez át a céges kommunikációba kisvállalkozások számára?
Bolya Imre
Karizmatikus brandépítés a személyes megjelenéssel
A KKV szektorban a márkák ereje a személyesség. A személyességhez pedig, így vagy úgy, de szerepelned kell. Neked, a márka alapítójának, vezetőjének. Ez egy nehéz műfaj, de egyben egy kiváló lehetőség is, és Imre előadásából pontos módszert és tanácsokat kapsz, hogyan szerepelj LIVE videóban, kamera előtt, megbeszéléseken, és akár többszáz ember előtt színpadon. Ezekkel az eszközökkel tudod a legnagyobb hatást elérni, és a márkád üzenetét közvetíteni.
Szabados Andrea
Önismeret: a brand alapja
Az önismeret a brand alapja. 2018-ban személyességet kell adnod a márkádnak, amely – akár tudatos, akár nem – a Te személyiségedből fog kiindulni. Ezért fontos az önismeret minden vállalkozó számára. Andi egy szemléletformáló, elgondolkodtató előadással készül, mely biztosan alapjaiban határozza majd meg a márkád építését.
Kaszás Péter
Munkaadói, vezetői márka: beosztottból szövetséges
Elmúltak azok az idők, amikor emberi erőforrásként gondoltunk a munkatársakra. Beosztott, alkalmazott, aki robotként elvégzi a munkát, a pénzért. Péter előadásában bemutatja, hogyan tudsz vezetőként presztízst építeni és magad mellé állítani a munkatársaid. Hogyan tudod szövetségeseddé tenni őket, hogy ők és Te is jobban érezd magad.
Nagy Tímea
Márkaélmény: lélek a bizniszben
Timi megmutatja, hogyan tudsz igazi márkaélményt adni a vásárlóidnak – ezzel pedig elérheted a márkád iránti hűséget, tiszteletet, erkölcsi és anyagi megbecsülést. Erre vágyunk mindannyian vállalkozóként, ugye?
Sűrű, zalai, elegáns, felkészült, energikus, szerkesztett. Minden előadás kerek volt és tartalmas. Szerintem kifejezetten értékes, hogy nem 100+ tömeg volt, mert így családias, klubszerű volt, és mindenki tudott szót váltani az előadókkal is.
Hasznos, elgondolkodtató volt. Összességében minden tetszett, de ha választani kell számomra Kaszás Péter előadása tetszett a legjobban. Jó volt hogy nem voltunk sokan, hangulatosabb volt.
Izgalmas, hasznos volt. A barátias hangulat tetszett a legjobban. Szerintem ez így nagyon jó volt. A legjobb az volt, hogy barátias hangulatban halgathattuk az előadókat.
(több kameraállásból felvett minőségi felvételeket fogsz kapni)
Mennyit ér egy előadás?
Azt szokták mondani, hogy ha már csak egy jó ötleted, felismerésed lesz az előadások hatására, már megéri.
Én azonban biztos vagyok benne, hogy sokkal többet is ér egy-egy előadás. A témák tapasztalt szakértőitől sűrítették a tudásukat az előadásokba, természetesen márkaépítés szempontból.
Egyesével a Brandezvény előadásainak felvétele bruttó 6.000 Ft/előadás
A Brandezvény 8 előadása csomagban bruttó 20.000 Ft
Így csomagban egy előadás csak bruttó 2500 Ft.
1 előadás (választható)
- ha csak 1-2 előadás érdekel, ez a legjobb választás
Összes (8 előadás)
- ha legalább 3 előadás érdekel, akkor ez nagyon megéri!