+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Vállalkozóként szeretnéd, ha a Te márkád is elismert, szeretett, erős márka lenne?

A márka lehet erős akkor is, ha kicsi!

Személyes márkák, szakértői márkák, influencer márkák – a márkák korában élünk: ma már bárki építhet márkát, és bármikor felveheti a versenyt a nagyokkal. A vásárlók márkákat követnek, márkákat szeretnek, márkákhoz akarnak kapcsolódni – nem pedig cégekhez, projektekhez és vállalkozásokhoz. Hozzád, és a márkádhoz. Az elmúlt évtized a marketing kora volt. Ám ahogy fejlődött a kkv marketing, átalakult technikai sporttá, és elveszett belőle a lélek, a fűszer, az izgalom, a személyesség, a kapcsolat.

2018-ban eljött a márkaépítés kora!

Az erős márka fellendíti a vállalkozásod: bíznak benned a vásárlóid, veled akarnak dolgozni a legjobbak és könnyen elfogadtathatod a magasabb árakat is. Ez az, amit csak a márkaépítés tud adni Neked, a marketing önállóan nem!

Az erős márka 3 legfőbb előnye

N

Nem kell öldöklő harcot vívnod a versenytársakkal

Sőt, egy erős márkának nincs is igazi versenytársa a piacán. Ha megvan a márkád üzenete és ezt tudatosítod is a vásárlókban, ügyfelekben, akkor megnyered a bizalmukat, szívüket, pénzüket, lojalitásukat. Az erős márka győz a piacon és a fejekben is.

N

Magasabb ár ÉS elégedettebb vásárlók

A kiváló minőségű termékhez, a professzionális szolgáltatáshoz a márka adja azt az érzelmi pluszt, ami indokolja a magasabb árat. Elkerülheted az árversenyt, nem kell áralkukba belemenned, a márka megadja a magyarázatot, hogy miért vegyék meg drágábban a terméked.  

N

A legjobb partnerekkel, munkatársakkal és szakemberekkel dolgozhatsz

A legjobb szakemberek a legjobb márkákkal szeretnének együttműködni, az erős márkák vezetőivel szeretnének dolgozni. Egy vonzó munkahelyre nagyobb örömmel jelentkeznek a leendő kollégák, ráadásul elkötelezettebbek és motiváltabbak is lesznek. Az erős márka vonzza a szupersztárokat.

Lemaradtál a Brandezvényről?

Semmi gond! Ezt az oldalt pont ezért hoztuk létre. Kényelmesen, otthonodból be tudod pótolni az összes előadást. Lehetőséged van az összes, vagy csak 1-1 előadás megnézésre is!

Előadók és a témák

Mészáros Róbert

Az igazi vállalkozói márkaépítés

A marketing és a vállalkozás fűszere a márka. De egyben a legértékesebb fűszere is. Ami eddig csak a multicégek és a nagyok fűszere volt, az már a kkv szektorban, a vállalkozóknak is elérhető. Ismerd meg a legújabb trendeket, szemléletet és módszert, amivel erős márkát építhetsz. Az elmúlt években, a BrandBirds megalapítása óta Robi a saját márkaépítő szemlélete szerint, napi szinten foglalkozik vállalkozókkal, márkákkal. 3 év, 300 órányi tanácsadás, workshopok, több tucat előadás, és jópár márka felépítésének tapasztalatát foglalja össze .

Domán Zsolt

Hogyan legyen brandes a marketinged?

A márkaépítés remek dolog, a marketing is. Mindkettő működik önállóan is, azonban együtt csodákra képesek. Zsolt előadásában saját példáján mutatja be, hogyan is kell brandesen marketingezni. Zsolt előadásából azt is megtudhatod, hogyan tudsz igazi közösséget építeni a márkád köré, és mindezt monetizálni előfizetési rendszerrel.

Pusztai Ádám

Márkaélmény: hogyan használd a gamification eszközeit a márkaépítésben? 

A gamification, vagyis a játékosítás egy új trend, melyet Te is alkalmazhatsz a márkaépítésben, így nagyobb élményt tudsz adni a követőidnek, a vásárlóidnak, ügyfeleidnek. A játékosítás “észrevétlenül” régóta jelen van az életünkben, gondolj például a hűségprogramokra, vagy akár a Facebook-értesítésekre. Azonban ennél sokkal több van a témában – és Ádám előadásából megtudhatod, hogyan tudod Te is alkalmazni a gamificationt a márkádnál.

Mészégető Marcsi

Brand zsurnalizmus: az új kommunikáció

A brand zsurnalizmus a kommunikáció új trendje. A régi marketing központú szövegírás helyét lassacskán átvették a történetek, ezzel egyidőben a szövegírás elmozdult az újságírás irányába. Hogyan működik az újságíró, egy szerkesztőség, és hogyan ültethető ez át a céges kommunikációba kisvállalkozások számára?

Bolya Imre

Karizmatikus brandépítés a személyes megjelenéssel

A KKV szektorban a márkák ereje a személyesség. A személyességhez pedig, így vagy úgy, de szerepelned kell. Neked, a márka alapítójának, vezetőjének. Ez egy nehéz műfaj, de egyben egy kiváló lehetőség is, és Imre előadásából pontos módszert és tanácsokat kapsz, hogyan szerepelj LIVE videóban, kamera előtt, megbeszéléseken, és akár többszáz ember előtt színpadon. Ezekkel az eszközökkel tudod a legnagyobb hatást elérni, és a márkád üzenetét közvetíteni.

Szabados Andrea

Önismeret: a brand alapja

Az önismeret a brand alapja. 2018-ban személyességet kell adnod a márkádnak, amely – akár tudatos, akár nem – a Te személyiségedből fog kiindulni. Ezért fontos az önismeret minden vállalkozó számára. Andi egy szemléletformáló, elgondolkodtató előadással készül, mely biztosan alapjaiban határozza majd meg a márkád építését.

Kaszás Péter

Munkaadói, vezetői márka: beosztottból szövetséges 

Elmúltak azok az idők, amikor emberi erőforrásként gondoltunk a munkatársakra. Beosztott, alkalmazott, aki robotként elvégzi a munkát, a pénzért. Péter előadásában bemutatja, hogyan tudsz vezetőként presztízst építeni és magad mellé állítani a munkatársaid. Hogyan tudod szövetségeseddé tenni őket, hogy ők és Te is jobban érezd magad.

Nagy Tímea

Márkaélmény: lélek a bizniszben

Timi megmutatja, hogyan tudsz igazi márkaélményt adni a vásárlóidnak – ezzel pedig elérheted a márkád iránti hűséget, tiszteletet, erkölcsi és anyagi megbecsülést. Erre vágyunk mindannyian vállalkozóként, ugye?

A Brandezvényről mondták

Barátságos, ötletgazdag, elfogadó, tartalmas,innovatív, személyes, különleges. Nem ismeretlen közegbe csöppentem, hanem egy olyan környezetbe, ahol figyeltek rám. Ez nekem mindennél többet ér:)
Komsa Hajnal

grafikus, Hajnal Komsa

#hoppá 🙂 , brandasztikus, eszméletlen, értékadó. A nyitottság tetszett a legjobban.  Mindaz a tudáskatyvasz, ami a fejemben volt a cégem fejlesztésére, letisztult. Ehhez kellett, hogy elkötelezett, segítő szándékú előadók felébresszenek. Új értelmet nyert az önismeret, a márka-kommunikáció és a személyes megjelenés. Más szemléletet adott a „termék” kirakatba helyezésének felépítéséről. Ízelítőt kaptam a legújabb marketing trendből. Ha csak motoszkál a fejében bárkinek, hogy vállalkozó lesz, menjen el egy #brandezvényre!
Spinyhért András

Fantasztikus, inspiráló, építő. Az egész egyben: a csodás szakmai előadások, a befogadó és lelkesítő közösség, a finom kávé. Lényegretörő, informatív és pozitív élményeket átadó kommunikáció, amiben Ti vagytok benne önmagatokat adva 🙂  Több ilyenre lenne szükség, hiszen csodálatos amit ezzel átadtatok (tudás, lelkesedés, önmagatok)
Baló Andrea

Fantasztikus rendezvény volt, nagyon sok hasznos előadással. A családias hangulat tetszett a legjobban. Én maximálisan meg voltam elégedve mindennel. Nekem azért tetszett a legjobban a Nagy Timi előadása, mert nagyon szeretem a saját tapasztalatokat megosztó előadásokat és persze Timi is nagyon szimpatikus volt. Köszönjük Robinak és csapatának, hogy megálmodta a Brandezvényt, mert mi nagyon sok tervvel tértünk haza. 🙂
Tóth Szilvia

tulajdonos, Ejex

Sűrű, zalai, elegáns, felkészült, energikus, szerkesztett. Minden előadás kerek volt és tartalmas. Szerintem kifejezetten értékes, hogy nem 100+ tömeg volt, mert így családias, klubszerű volt, és mindenki tudott szót váltani az előadókkal is.

 
 
dr. Császár Zoltán

tulajdonos, Caesar Consulting

Hasznos, elgondolkodtató volt. Összességében minden tetszett, de ha választani kell számomra Kaszás Péter előadása tetszett a legjobban.  Jó volt hogy nem voltunk sokan, hangulatosabb volt.

 
 
Oetlné Gulyás Edna

Izgalmas, hasznos volt. A barátias hangulat tetszett a legjobban. Szerintem ez így nagyon jó volt. A legjobb az volt, hogy barátias hangulatban halgathattuk az előadókat.

 
 
Támba Pál

tulajdonos, Ejex

Precíz, közvetlen, fesztelen és megnyugtató – az, hogy ilyen sokan mernek belegondolni a Miért-be! A légkör. Bár még nem vagyok vállalkozó, nagyon otthonosan éreztem magam. Ideális volt a helyszín, megközelíthetőség és a belső elrendezés szempontjából is. Az előadók tökéletesen felkészültek voltak. Szuper volt a sorrend is, így délutánra a fáradtság helyett inkább fokozódott a jó hangulat. Sokan osztottak meg olyan ötleteket, melyeknek az előadások adták meg az alapot. Alig volt csúszás, nagyon örültem, hogy az időkeretre odafigyeltetek. Nagyon tetszettek a hosszú szünetek, volt idő túljutni a bemutatkozáson. Örülök Robi, hogy bemutattál mindenkit, aki “háttérmunkálatokat” végzett és nagyon figyelmes voltál a rendezvény teljes ideje alatt! Először sajnáltam, hogy nem volt közös ebéd, de így egy valakire sokkal több idő jutott, mint több emberre kevés felszínesebb beszélgetés. Nagyon jól éreztem magam és jó kedvvel meséltem/mesélek róla. Köszönöm az élményt!
Antalné Bökfi Katalin

Videó részletek

(több kameraállásból felvett minőségi felvételeket fogsz kapni)

Mennyit ér egy előadás?

Azt szokták mondani, hogy ha már csak egy jó ötleted, felismerésed lesz az előadások hatására, már megéri.

Én azonban biztos vagyok benne, hogy sokkal többet is ér egy-egy előadás. A témák tapasztalt szakértőitől sűrítették a tudásukat az előadásokba, természetesen márkaépítés szempontból.

 

Egyesével a Brandezvény előadásainak felvétele bruttó 6.000 Ft/előadás 

Early bird ár: bruttó 3.000 Ft/előadás (2018. október 31-ig)

A Brandezvény 8 előadása csomagban bruttó 20.000 Ft 

Early bird ár: bruttó 10.000 Ft (2018. október 31-ig)

Így csomagban egy előadás csak 984 Ft+ÁFA.

Ugye, nincs kétséged, hogy ez méltányos ár ekkora értékért?! 🙂

Nézd meg a videót, ismerd meg az előadókat, pillants bele a hangulatba. 

Szerezd meg az összes előadást early bird áron bruttó 10.000 Ft-ért! Ennyi időd van még:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

A megrendelés 2 perc, és küldjük is az anyagot 🙂