Ezt mind tudom rólad (a webinárok kapcsán)
Tudom, hogy részt vettél már több webináron is.
Vásároltál is már webinár hatására, többször is.
Szóval részt vettél olyanon, ami tetszett, ami értéket adott, ahol az előadó szimpatikus és hiteles lett számodra. És vásároltál is tőle – mert szuper volt az ajánlata a webináron.
Sőt lehet, hogy ott a webináron ismerted meg igazán az előadót, szakértőt. Ott vált igazi szakértővé számodra.
Lényegében egy komplett értékesítési folyamaton végigmentél, akár csak 1-2 óra alatt. Nem kellett hosszú hónapokig győzködnie téged. (Persze a webinár előtt lehet hogy már követted őt régóta, és a webinár tette fel a pontot az i-re.)
Szóval hasznos és értékes volt számodra a webinár.
Azt is szereted, hogy nem kell utazni, otthonról kényelmesen tanulhatsz, fejlődhetsz.
Mert tudod, hogy muszáj fejlődnöd – és igazából szeretsz is. Szeretsz új dolgokat megismerni, megtanulni, új technikákat, trendeket, kulisszatitkokat látni.
Valójában az ideális ügyfeled is pont ilyen, mint Te is. Ő is szeret tanulni, fejlődni. Biztosan tőled is tudna sok mindent tanulni – ha erre adnál lehetőséget.
Tudom, hogy ezek miatt is szeretnél saját webinárt tartani. Ezért is olvasod végig ezt az írást – és mindenképp regisztrálsz a webináromra, ahol élőben „kulisszák mögött” megmutatom, hogyan is működik ez. Hogyan lehet könnyen és sikeresen csinálni.
Szereted azt is, hogy egy webinár visszanézhető. Kényelem a köbön. 🙂
Persze vettél már részt rossz webináron is. Ahol nem volt túl sok érték, nem volt jó az előadó, vagy csak sales-t nyomott végig. Tukmálás volt, „telesopp”.
Te nem akarsz ilyen webinárt tartani, és félsz is kicsit, nehogy visszafelé süljön el a dolog és lejárasd magad.
De alapvetően a webinár egy nagyon szuper formátum. A kutatásunk résztvevői egy 10-es skálán 8.35-ös átlag pontot adtak erre a formátumra.
Tehát érdemes tartani, elképesztő sok előnye van.
De ha még nem tartottál, jogosan gondolhatod, hogy nehéz. Hiszen nincs tapasztalatod. Jó hír, hogy ezt is lehet gyakorolni. Nem kell rögtön 1000 ember előtt tökéletesen csinálni első alkalommal. Nálunk a kis közösségeinkben lehetőség van akár csak 5 ember előtt gyakorolni. Segítünk egymásnak.
Jogosan tarthatsz a technikától is. Milyen szoftverek, hardverek kellenek a webinárhoz. Ebben is sokféle verziót látsz, hallasz, kb. mindenki másra esküszik. Élőben a webináron megmutatok mindent. Több mint 100 webinár van mögöttem, hogy kiteszteltem sok-sok megoldást és gondolhatod, hogy nem a legbonyolultabbat használom 🙂 Azt használom, ami kényelmes, egyszerű és élmény is.
Félhetsz attól is, hogy nem lesz elég résztvevő, érdeklődő, regisztráló. Ez is teljesen jogos. És igen, ez egy külön meló. Értékesítés szempontjából egyáltalán nem mindegy, hogy 5 vagy 500 embernek tartod a webinárt. A jó hír az, hogy az elején még jobb is, ha kevesebben vannak, amíg gyakorolsz. Elképesztő fontos a gyakorlás, inkább csináld többször, gyakrabban, mintsem hogy 1 évig készülj egy webinárra. Inkább tartsd meg 2 hetente, vagy akár hetente kevés embernek.
Megmutatom élőben a szoftvereket is, és igen, ingyenes szoftverekkel is remek webinárt tudsz tartani.
Megmutatom, mit tegyél bele, mennyi értéket adj, mi legyen a felépítése.
Sőt, megmutatom, hogyan tudsz tukmálás nélkül értékesíteni. Igazából az a lényeg, hogy a résztvevők akarjanak tőled vásárolni. És persze ezt is élesben mutatom, természetesen lesz saját ajánlatom is. Hiszen különleges ajánlat nélkül nem webinár a webinár. A tapasztalat szerint átlagban 10-15% vásárol a résztvevőkből. Ha nem lenne ajánlatod, ennyi ügyfelet elbuknál azonnal.
Ők viszont nagyon örülnek, hogy vásárolhatnak tőled.
Tőlem majd egy webinározós kurzust lehet vásárolni. Elmondom majd részletesen, sőt, aki élőben vesz részt a webináron, azok között valaki meg is nyerheti majd.
Szóval beszélünk majd arról is, milyen ajánlatot érdemes a webináron bemutatni. Akár workshopot, tréninget, akár előfizetéses klubot akarsz majd promózni – lesznek hasznos tippjeim és tapasztalatom, amit átadok.
Nem félek attól, ha sokat adok a webinárban ingyen, akkor nem veszik meg a kurzusomat. Hiszen mindig vannak olyanok, akik szeretnének több infót, tapasztalatot vagy épp mentori segítséget, akitől bármikor lehet kérdezni. Vagy közösséget, akikkel együtt lehet fejlődni, drukkolni vagy segíteni egymást. Ilyet építünk és nagyon büszke vagyok a kis 30 fős kurzusos közösségünkre.
Szóval, a fentiekből ha magadra ismertél, az nem véletlen.
A webinározás egyik szuper „mellékhatása”, hogy jobban megismered a célközönséged, az ideális ügyfeleid. A fentieket nem a chatgpt írta, nem csak úgy kitaláltam, hanem a webinárhoz kapcsolódó kérdőív válaszaiból nyertem.
Ha regisztrálsz a webinárra, akkor utána megkapod ezt a kérdőívet Te is.
A tapasztalat és a statisztika az, hogy a regisztrálók kb. 50-70%-a kitölti, dacára annak hogy sok kérdés van benne.
Szeretnének segíteni, szeretnének segítséget kapni. És ez nagyon jó piackutatás is, ami segít a webinárt is felépíteni. Segít a kommunikációban, hogy még több résztvevőt szerezzünk.
És erről is lesz szó a webináron.
Július 4-én, a függetlenség napján 18 órától tartok egy hasznos, értékes webinárt arról, hogyan tudsz Te is hasznos, értékes webinárt tartani.
Megmutatom, hogyan tervezd meg, hogyan készülj fel, mi szükséges hozzá. Te is meg tudod csinálni. Kattints ide és csekkolj be, nézd meg a folyamatot!
És kérdezhetsz is élőben. Sőt foglalhatsz egy díjtalan konzultációt is – de csak ha élőben velünk leszel.
És még nyerhetsz is egy Brandes Webinározás Kurzust.
Csupa haszon, élmény és buli 🙂
Szeretettel várlak!