Kérj fel szakmai előadónak rendezvényedre

Miért én?

Napi szinten vállalkozókkal dolgozom 18 éve: grafikusként rengeteg arculat, marketing anyag készítésében vettem részt. Tanácsadóként az elmúlt két évben még intenzívebb és alaposabb segítséget tudok nyújtani a vállalkozóknak a márkájuk születésében és építésében. Pontosan tudom milyen nehézségeik és gondjaik vannak, mert sokmindenen átmentem én is.
Küldetésem hatékonyan támogatni a magyar vállalkozókat, hogy sikeres márkákat építsenek. 

Itt találkoztunk, vagy fogunk

XX. Jubileumi Villanyszerelő konferencia

Időpont: 2018. október 09.
Helyszín: Lurdy, Budapest
 
Témám: Vállalkozásépítés, brandépítés a villanyszerelő szektorban.

Pharmapolis Innovatív Élelmiszeripari Klaszter nemzetközi konferenciája

Időpont: 2018. június 03.
Helyszín: Lurdy, Budapest
 
Lehet-e ma bárki sikeres tudatos márkaépítés nélkül? Mennyire „éri meg” hitelesnek lenni? 

Piac & Profit, Social Media 2018

Időpont: 2018. szeptember 06.
Helyszín: Lurdy, Budapest
 
 

Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!

„Már nem céget építünk vagy rajongótábort, hanem közösséget, mert magányosak vagyunk. Nem te építed a márkát, hanem a közösséged” – mondta Mészáros Róbert, a BrandBirds branding tanácsadója.

Babafesztivál

Időpont: 2018. június 03.
Helyszín: Lurdy, Budapest
 
Lehet-e ma bárki sikeres tudatos márkaépítés nélkül? Mennyire „éri meg” hitelesnek lenni? 

Collabri

Időpont: 2018. május 17.
Helyszín: Veszprém
 
 

Beszéljünk a márkádról! 

Ez most egy újabb feladat, egy újabb probléma, amivel foglalkozni kell? Hogyan tudod szemléletként alkalmazni a márkaépítést? 

Milyen márká(ka)t építs, mire figyelj közben? 
Hogyan kezdd el? A márkaépítés nem luxus – de hogyan lehet kezdőként és kis költségvetéssel is erős márkát építeni? 

A márka lehet erős akkor is, ha kevesen ismerik?
Hogyan lesz eredeti, egyedi a márkád? 
Miért csak te tudod építeni a márkád és nem ajánlott ezt “kiadni” valakinek? 

Goodwine Üzleti Borklub

Időpont: 2018. április 26.
Helyszín: Urban Betyár, Budapest 
 
Lehet-e ma bárki sikeres tudatos márkaépítés nélkül? Mennyire „éri meg” hitelesnek lenni? A személyes márkaépítés és a jó vezető szerepköre különválasztható-e egyáltalán? Megmutatkozik-e a cég konkrét teljesítményében, ha a personal brandingre energiát és erőforrásokat fordít? Mindenki alkalmas az énmárka szerepre? A vezető alakítja a szerepet vagy a szerep alakítja őt? Milyen gyorsan és hogy reagál egy esetleges botlásra a közvélemény? Elméletről és még inkább a gyakorlatról beszélgetünk.

V. Magyar Marketing Fesztivál

Időpont: 2018. január 25.
Helyszín: Lurdy, Könyves Kálmán Körút 12-14. I. Emelet, Budapest, 1097
 
 
Az előadásban a KKV márkaépítés módszerét mutatom be, rövid elmélettel és sok konkrét példával. A márkaépítés, a márkaszemléletű marketing mérhető eredményeket hoz már rövid távon is, mindezt esettanulmányokkal bizonyítom. „Brand a lelke mindennek” –s valóban, 2018-ban már nagyon nehéz labdába rúgni anélkül, hogy tudatosan építenéd a márkád. Mindenkinek van márkája, de csak akkor építhetsz erős brandet, ha a magadéra különösen is figyelsz – legyen az személyes márka, vagy csak egy kitalált. A márka a Te személyes motivációdra, küldetésedre, elveidre, szemléletedre épül – feltéve, ha tisztában vagy mindezzel. Ha azzal foglalkozol, amit szeretsz, azt szívvel-lélekkel csinálod, akkor sokan értékelik majd erőfeszítéseid – és erre az értékteremtésre épülhet a márkád.

PresentR konferencia

Időpont: 2017. november 27.
Helyszín: PRezi HQ Nagymező 54., Budapest 1065
 
 
Ha szeretnél jó előadó lenni, de nem tudod mit kell hozzá még megtanulnod, akkor gyere el hazánk második előadói konferenciájára. Az idei menüből: – Hogyan legyél KARIZMATIKUS előadó? – AntiIzgulin – egyedi módszer a lámpaláz kezelésére – Tudatos jelenlét az előadásokban (mindfulness) – Az értékesítési prezentációk titkai – Humor az előadásokban és még sok érdekes előadás és nem utolsó sorban workshop.

Énmárka: BCE MMI hallgatói szakest

Időpont: 2017. november 08.
Helyszín: Budapesti Corvinus Egyetem Fővám tér 8., Budapest 1093
 
 
I. SZAKMAI ELŐADÁSOK 17:00-17:20 Serényi János (Értéktrend): Így építsd fel a személyes márkádat! 17:25-17:45 Azurák Csaba (TV2): Énmárka-építés a médiában 17:50-18:10 Korsós Mónika (Unilever, HR): Énmárka a vállalati kiválasztás folyamatában 18:15-18:35 Mészáros Róbert (BrandBirds): Az élet értelme a #brandizmus II. KELL-E NEKÜNK ÉN-MÁRKA? AVAGY A SIKERES ÉN-MÁRKÁZÁS TITKAI 18:45-19:30 Kerekasztal-beszélgetés meghívott előadókkal

Beauty & Profit Konferencia

Időpont: 2017. október 25.
Helyszín: Courtyard Marriott a József körúton
 
 
Egy nap tele újdonsággal, tanulással és inspirációval. Témák, tartalmas előadások, amik mellett a jövő kozmetikusa nem mehet el. – ha eddig masszíroztál, most legyen masszázs rituáléd, – legyen egyszerűbb, olcsóbb, de hatékonyabb az online megjelenésed, – építsd fel a saját márkádat, legyen kozmetikádnak saját arculata, – vezess be új, vendégfogó és vendégmarasztaló trükköket, növeld meg árbevételed!

Brandépítés– 2017

Időpont: 2017. október 12.

Helyszín: Experience Center és Konferenciaközpont
 
 
A jó brand eladja a portékát. A cég, a termék márkájához, brandjéhez kötődő érzelmek, tapasztalatok, benyomások legapróbbja is azonnal pozitív vagy negatív hatással van az értékesítésre, a bevételre. A brandépítés gyakorlata, technikái gyökeresen megváltoztak. A márkahűség, -szeretet szerepe az ügyfél megszerzésében és megtartásában alapvető cégstratégiai tényezővé vált. Jelentősége erősen felértékelődött a piaci versenyben. 
Az én előadásom témája: Márkaépítés és rombolás  a közösségi médiában.  Példák, tanulságok.

TEDxBenedekHegy 2017 - Elmúló jövő

Időpont: 2017. október 7.

Helyszín: A veszprémi grund

Facebook esemény

 

Elmúló Jövő: Mit tanulhatunk a régi korokból, ami formálhatja a jövőnket? Mit tanulhatunk vagy taníthatunk ma? Vajon a manapság borúsnak tűnő jövőképet hogyan tüntethetnénk el? Vagy ha a jövő fényes, mire kell vigyáznunk, hogy az is maradjon?

Megjelent cikkek:

Csináld azt, amit igazán szeretsz! – márkaépítés és önismeret

 

Branding EU

Időpont: 2017. október 05.

Helyszín: Győr-Moson-sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Székháza (9021 Győr, Szent IStván u. 10/A)

Bővebb információ

Hogyan lesz a jó HÍR-NÉV-ből haszon? Márkaépítés és védjegyprogram: a modern vállalkozók stratégiája

A branding 5 alappillére

Hogyan építsünk márkát kisvállalkozásként 2017-ben?

Social Media – 2017

Időpont: 2017. szeptember 07.

Helyszín: 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. Sugár Üzletközpont

Social Media, ahol a látvány, a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot!

 
Az én előadásom témája: Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát közösségi felületeken?
 
 

Kreatív Kolozsvár

Időpont: 2017. augusztus 16-18. 
Helyszín: Kolozsvár
 
A Kreatív Kolozsvár egy olyan alkotói és vállalkozói készségfejlesztésre szakosodott program, amelynek elsődleges célcsoportja a Kolozsváron és vonzáskörzetében élő, kreatív iparágak iránt érdeklődő, potenciális vállalkozó magyar fiatalok.
Az én előadásomban a márkaépítés 5 alappilléréről beszéltem.

Piac & Profit Konferencia

Időpont: 2017. június 22.
Helyszín: Experience Center és Konferenciaközpont
 
A Cégmarketing – 2017 konferencia előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tarts velünk Te is!
 
Az én előadásomban a márkaépítés 5 alappilléréről beszéltem.
Az én előadásom témája: Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát közösségi felületeken?
 
 

Marketing Fesztivál

Időpont: 2017. január 26.

Helyszín: Lurdy-ház

Évindító marketingkonferencia, kiállítás és kapcsolatépítés. Robi előadó, a BrandBirds pedig kiállító volt. Több mint 100 lelkes vállalkozó jött oda a standunkhoz, nagyon boldogok vagyunk, hihetetlen érzés volt ?

Itt tudsz Nekem írni