LOVEBRAND Formula

 

Induló vállalkozásból sikeres LOVEBRAND!

Járd a saját utad és hagyd, hogy kövessenek!

 

Kinek szól?kérem a könyvet!
LOVEBRAND… 
Talán újdonságként hat számodra a szó, hogy szeretetmárka, vagy LOVEBRAND, ám azt gondolom, éppen itt az ideje, hogy Te is szeretetmárka-építővé válj! Számtalan #brandes vállalkozást ismerek és mentorálok, az alapítói pedig egytől-egyig olyan emberek, akik a sikerességen túl valami még fontosabbra vágynak: a kötődésre. Arra, hogy Hozzád tartozzanak, a Te utadat járják. Ehhez pedig létre kell hoznod egyet. Erről szól ez a könyv, méghozzá számtalan létező példával alátámasztva. 
Neked ajánlom, ha 
  • önazonos kommunikációra vágysz
  • kezdőként nem tudod, hogy vágj bele a szeretetmárka építésébe
  • a branded fontos számodra, és ezt meg szeretnéd osztani
  • szeretnéd, ha erős márkád lenne
  • folyamatos kapcsolatot építenél ki az ügyfeleiddel
  • ismernéd az embereket, ezáltal tudsz nekik értéket adni
  • igazi közösségre, visszatérő vásárlókra vágysz
Miben segít a könyv?
  • Megismered a LOVEBRAND formulát
  • Konkrét útmutatást kapsz ahhoz, hogyan járj a saját utadon
  • Kifogáskezelést, mert a szeretetmárka számodra is elérhető
  • Megtudod, mit jelent a BrandBirds LOVEBRAND szemlélete
  • Személyes történeteket, példákat, csak olyat ajánlok számodra, amit én is tapasztaltam
  • Hihetetlen eredményeket, amelyeket hazai #brandes vállalkozók értek el
LOVEBRAND formula
Márkaépítés szívből.
Egyedülálló módszert állítottam össze Neked. Az elmúlt években sokan mondták, hogy nem jó, ahogy csinálom. Hogy csináljak kampányokat, marketingezzek, én pedig rendre kivívtam a szakma haragját, de legalábbis nemtetszését azzal, hogy a saját utam választottam. Nem mondom, hogy ez volt mindig a legjobb döntés, de az biztos, hogy önazonos. A 2019-es év pedig maximálisan, sőt még azon túl is bebizonyította számomra, hogy a szeretetmárka, vagy LOVEBRAND igenis létezik Magyarországon.
A LOVEBRAND formula négy alappilére:

#1

ALAPOK

#2

ÚJRATERVEZÉS

#3

LOVEBRAND KOMMUNIKÁCIÓ

#4

LOVEBRAND KÖZÖSSÉGÉPÍTÉS
Ez az a négy pont, amelyen végig vezetlek a könyv során. Abban a szemléletben, amelyet én is napról-napra élek. Ha eddig nem tetted, ezúton biztatlak arra, hogy merj a saját utadra lépni. 

Mészáros Róbert

branding tanácsadó, a könyv szerzője,  

megszállott lovebrand, azaz szeretetmárka építő mentor

Olvasók véleményei: 
„Dzsungelvágás és bizalomépítés, márkában?! Elsőre talán lehetetlennek tűnik, de Robi bebizonyítjabebben a könyvben, hogy a LOVEBRAND igenis elérhető! Ideje, hogy ez elterjedjen!”

Máté Brigitta – Lépcsőfok

„A könyv által egy olyan szemléletmódot kapunk, amivel eddig még nem találkozhattunk máshol. Benne van annak a receptje, hogy hogyan neveld ki a leghűségesebb és legeltökéltebb vevőket, akik a vevőid krémjét fogják jelenteni.”

Nagy Jennifer – LEDen Világításod

„Nagyon tetszett a könyv közvetlen szövegezése és őszintesége, amit a példák tesznek még érdekesebbé. A legtöbb jegyzetet arról készítettem, hogy milyen poszt ötletek vannak, mert általában abban akadok el, hogy mi érdekelheti a csoportom tagjait, mivel vonhatom be az inaktív tagokat is.”

Nerpel Nikoletta – Nerpel fotó

Induló vállalkozásból sikeres LOVEBRAND!

Járd a saját utad és hagyd, hogy kövessenek!