+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Blog

Milyen a jó márkanév? Hogyan válassz márkanevet?

Ebben a témában Papp-Váry Árpád írt egy remek, átfogó könyvet A márkanév ereje 41 címmel, melyet jó szívvel ajánlok. Elképesztően sok példa és sztori (pozitív és negatív egyaránt) van benne, átlátható struktúrába rendezve. Érdemes rászánni az időt és elolvasni, ha...

Színek szerepe a márkádban

A KISSMetrics fentebb említett felméréséből kiderült, az emberek 80%-a a színek alapján ismeri fel a termékeket, márkákat. Ez brutálisan nagy szám, ezért ezzel kiemelten kell foglalkoznod.   Az olcsó kólamárkákat tudod, miért tervezik piros színűre? Igen, a Coca-Cola...

“Nincs időm márkát építeni”

Hány éves vagy? 25? Akkor van még kb. 50-75 éved, és ki tudja, talán az örök életet is feltalálja egy vállalkozó addigra (vagy Te). Ha több vagy, mint 25, akkor sem kell szomorkodnod. Ray Kroc 52 éves volt, amikor csatlakozott a McDonald’s-hoz, és nemzetközi...

Mennyit ér a márka?

53 milliárd dollár különbség egy kis agyi aktivitás miatt. Az InterBrand Best Global Brands 2016-os kutatása szerint ennyi a Coca-Cola és a Pepsi márkák értéke közötti különbség. A kutatás kimutatta, hogy a Pepsi értéke 20, a Coca-Coláé pedig 73 milliárd dollár....

Miért fontos az erős márka?

Az erős márka mindig győz. Emlékezz, hogyan győzedelmeskedett a Coca-Cola a Pepsi felett! Ez mind bevételekben, mind ismertségben nagyon sokat jelent. Jelenleg a Coca-Colának 103 millió, a Pepsinek pedig 36 millió követője van Facebookon. Cikkem erről, "Mennyit ér a...

Erre számíthatsz a következő hetekben

Áprilisban sok-sok hasznos anyagot készítünk arról, hogyan tudod a saját márkád építeni: megismerhetsz #brandes vállalkozókat, akiknek már rövid távon is sikert (és több bevételt) hozott a márkaépítés; ötleteket adok, hogy hogyan kezdj bele te magad a márkaépítésbe;...

Beharangozó

  Óriási dologra készülök! Ilyen még nem volt!   Ezt a cikket azért írom, mert már egyszerűen nem tudom magamban tartani, annyira fel vagyok tőle pörögve. Az elmúlt napokban, hetekben brutális munkában vagyok egy nagyjából 5-6 főt számláló szakmai gárdával, #brandes...

Csak akkor tudsz erős márkát építeni, ha erős vagy belül

Egyszerűen imádom, hogy ilyen nagyszerű emberekkel dolgozhatok együtt valami #brandkívülin. 🙂 Szabados Andi a Brandezvény egyik kiemelkedő előadója volt.  Aki olvasta a könyvem, olvashatott már Andiról. Egy nagyon tapasztalt coach (1500 óra...), hihetetlen...

A 3 legnagyobb tévhit a márkaépítéssel kapcsolatban, melyek már megdőltek

Mikor elkezdtem a márkaépítésről beszélni kisvállalkozók körében, kicsit furcsán néztek rám. 2015-ben még épp kezdett elterjedni a személyes márkaépítés, vagy más néven énmárka, amit a legtöbben inkább “celebkedésnek” gondoltak vagy az influencerek (véleményvezérek,...

Tanulságos beszélgetés márkanévről, védjegyekről, logókról

  Ebben a cikkben erről lesz szó: Hogy találjunk ki olyan márkanevet, amiből erős védjegy lesz? Logók, védjegyek, márkaépítés – és hogyan kapcsolódnak Mit kell tudnia egy grafikusnak ill. egy grafikus ügyfelének a logó felhasználásáról? Mit kell tudni a...

#valentinnapikötelezőposzt

#valentinnapikötelezőposzt  Hát az van, hogy Valentin-nap van.  A marketingesek, (akiket én nagyon szeretek ), azt mondják, hogy ilyenkor erre rá kell repülni, meg kell lovagolni, és ki kell használni.  Hát szerintem meg pont emiatt lesz uncsi, hogy mindenki ezt...

Márkaépítő kistanácsadás Eljött a #brandbetétel ideje (kattints a képre)

Következő BrandBirds esemény

Jó a márkaneved? Vagy már hónapok óta agyalsz rajta? 2 sikeres szakmai meetup után a márkanévvel folytatjuk, mely sokaknak mumus és nehézség. Beszélünk a védjegyekről, arculatról is. Egy újabb BrandBirds szakmai buli, sztárvendégekkel (Veled!) 😉 Nézd meg az eseményt ITT

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

Kövess minket itt is!

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)