+36 70 417 4596 dora@brandbirds.hu

Blog

#Brandes közösség egy év alatt? A BrandBirds Clubnak sikerült!

Ez lesz a közösségépítés éve – jelentette ki 2018 januárjában Mészáros Robi, a BrandBirds alapítója. Nem beszélt a levegőbe, hanem meg is mutatta, hogyan kell ezt jól megvalósítani. Az egy évvel ezelőtti pár száz fős, laza csoportjából mára egy egységes arculatú,...

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni  a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...

Ezt csináld a 2019-es Marketing Fesztiválon, hogy igazán hasznos legyen (használati útmutató)

Ezt a cikket azért írtam, hogy ...érdemes eljönnöd az egyik legnagyobb és legszínesebb hazai marketinges rendezvényre (itt tudsz jegyet venni: http://cli.re/c1221-fesztivalozz-a-brandbirds-csapattal - középső kapcsolatépítő jegyet válaszd, és add meg a BRANDBIRDS...

Közösségépítés

Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...

Lipovszky Csenge – Scent Poetry

Interjú Lipovszky Csengével, illatesztétával "Az emberek szeretik a már meglévő kategóriákba beletenni azt, amivel újonnan ismerkednek meg. Én kimozdítom őket a komfortzónájukból." Tényleg Te vagy az egyetlen illatesztéta a világon? Mit csinál egy illatesztéta? Egyre...

Ha most kezdeném a vállalkozást, így nyernék 10 évet

  8 éve, 2010-ben, mikor a saját vállalkozásomat elkezdtem, igazából az ismeretlenbe, a mélyvízbe ugrottam fejest. Zalaegerszegről Budapestre költöztem, hogy elkezdjük közös életünket Virággal, és persze egy saját vállalkozást. Nem voltak sem kapcsolataim, sem...

Ő itt Levente

Ő itt Levente. Elmondom, miért legyél olyan, mint Levente.   Nem, nem azért, mert egy 3 milliárdos bizniszt vezet heti pár órában. Nem azért, mert képes volt a csőd után is felállni. Nem akar mindenki ekkora bizniszt. Azokhoz is szólok, akik akár kezdő...

A márkaháttér részei, melyeket sziklaszilárdan ki kell találnunk

Márkaháttér Ez az alapozás, ez a mankó, amihez bármikor kapaszkodóként tudunk nyúlni. A márkaháttér részei, melyeket sziklaszilárdan ki kell találnunk és meg is kell tudnunk fogalmazni: a küldetés, az alapelvek, a célok és az alapsztorik. De mielőtt azonban ezeket...

Milyen a jó márkanév? Hogyan válassz márkanevet?

Ebben a témában Papp-Váry Árpád írt egy remek, átfogó könyvet A márkanév ereje 41 címmel, melyet jó szívvel ajánlok. Elképesztően sok példa és sztori (pozitív és negatív egyaránt) van benne, átlátható struktúrába rendezve. Érdemes rászánni az időt és elolvasni, ha...

Színek szerepe a márkádban

A KISSMetrics fentebb említett felméréséből kiderült, az emberek 80%-a a színek alapján ismeri fel a termékeket, márkákat. Ez brutálisan nagy szám, ezért ezzel kiemelten kell foglalkoznod.   Az olcsó kólamárkákat tudod, miért tervezik piros színűre? Igen, a...

“Nincs időm márkát építeni”

Hány éves vagy? 25? Akkor van még kb. 50-75 éved, és ki tudja, talán az örök életet is feltalálja egy vállalkozó addigra (vagy Te). Ha több vagy, mint 25, akkor sem kell szomorkodnod. Ray Kroc 52 éves volt, amikor csatlakozott a McDonald’s-hoz, és nemzetközi...

Mennyit ér a márka?

53 milliárd dollár különbség egy kis agyi aktivitás miatt. Az InterBrand Best Global Brands 2016-os kutatása szerint ennyi a Coca-Cola és a Pepsi márkák értéke közötti különbség. A kutatás kimutatta, hogy a Pepsi értéke 20, a Coca-Coláé pedig 73 milliárd dollár....

Miért fontos az erős márka?

Az erős márka mindig győz. Emlékezz, hogyan győzedelmeskedett a Coca-Cola a Pepsi felett! Ez mind bevételekben, mind ismertségben nagyon sokat jelent. Jelenleg a Coca-Colának 103 millió, a Pepsinek pedig 36 millió követője van Facebookon. Cikkem erről, "Mennyit ér a...

Márkaépítő kistanácsadás Eljött a #brandbetétel ideje (kattints a képre)

Következő BrandBirds esemény

BrandBirds szakmai meetup: ismerkedés, és egy téma köré épülő előadások, majd konzultáció az előadókkal. Téma: árazás, ár-érték arány, márkaérték, önbecsülés. Hogy árazz #brandesen… vendégünk lesz a téma szakértője. Nézd meg az eseményt ITT

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

Kövess minket itt is!

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)