Blog

Hogyan NE készítsenek ki az ügyfeleid?

  Hát ez hülye… ...hangzik el hirtelen felindulásból ez a fél mondat, amikor egy “rossz” ügyfélbe botlunk és eszement elképzelései vannak.   Ha a tiéd a világ egyik legjobb szakmája, vállalkozó vagy, szolgáltatóként vagy bármilyen módon ügyfeleket szolgálsz...

Maradandót alkotsz, vagy csak dolgozol?

Jó, hogy segítesz másoknak, dolgozol, építed a branded, viszed a vállalkozásod, de biztosan megmarad a munkád, a bevételed akkor is, amikor épp beteg vagy, vagy nem tudsz bármilyen okból kifolyólag dolgozni? Szuper, ha figyelsz a social media jelenlétre maximálisan,...

Saját vállalkozás elindítása 2. rész

Vállalkozásindítási alapok 2. részPénzügyi tervezés A pénzügyek megtervezése az egyik legfontosabb része, ami nélkül nem lehet biztonságosan, és nem is szabad elindítani egy vállalkozást. Hiszen enélkül mondhatni légvárakra épül az egész, nem pedig pontos adatokra és...

Márkaépítés főállás mellett

Alkalmazottként dolgozol egy főállásban, viszont egyre erőteljesebben érzed magadban, hogy szeretnél valami mást csinálni, felépíteni egy sajátot. Még talán nem érzed biztonságosnak felhagyni az alkalmazotti léttel, de már kacsintgatsz afelé, hogy elindíts egy saját...

Hogyan kezd a márkád felépítését?

Van egy vállalkozásod - vagy talán még csak egy ötleted -, amit szeretnél felépíteni, ismertté tenni és feltehetőleg megélni belőle. Ehhez pedig egy jó útnak látod azt, hogy a márkaépítés eszköztárát használd. Kell egy hangzatos név, egy frappáns szlogen, egy...
Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Sumup – bankkártya elfogadás a vállalkozásodban

Ezt a bejegyzést kivételesen nem Robi írja Nektek. Én egy picit korábban kezdtem el használni  a Sumup-ot, és egy poszt alkalmával Robi megemlítette a klubbunkban. Sok kérdést megválaszoltam azóta messengeren keresztül, de azóta is sokan írtok, így gondoltuk...

Közösségépítés

Közösségépítés

Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...

Lipovszky Csenge – Scent Poetry

Interjú Lipovszky Csengével, illatesztétával "Az emberek szeretik a már meglévő kategóriákba beletenni azt, amivel újonnan ismerkednek meg. Én kimozdítom őket a komfortzónájukból." Tényleg Te vagy az egyetlen illatesztéta a világon? Mit csinál egy illatesztéta? Egyre...

Instagram Meetup újratöltve II.

Szeptember 6. igazán mozgalmas nap volt a BrandBirds életében. Délelőtt zajlott a Piac és Profit Konferencia a Sugárban, ahol Robi szuper előadást tartott, majd suhantunk át a Hi5 Pubba, ahol kezdetét vette a második Instagram meetupunk. Az első részben Niki...

Instagram Meetup újratöltve

A létszámra megint nem lehetett panasz, pedig már másodjára rendeztük meg az Instagram fejtágítót és BrandBirds klubtalálkozót. Szép számmal érkeztünk az eseményre és megtöltöttük a kicsi, de annál barátságosabb Hi5 Pub alsó termét. Voltak visszatérő vendégek is az...

Márkakommunikáció

Mit mondasz, hogyan és milyen csatornán keresztül? Hogyan tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, a célpiacoddal? Ebben a bejegyzésben erről a nagyon fontos alappillérről lesz szó. Azt tapasztaljuk, hogy a kommunikáció minden cégnél nehézség. Részben a sok és nagyon...

Ha most kezdeném a vállalkozást, így nyernék 10 évet

  8 éve, 2010-ben, mikor a saját vállalkozásomat elkezdtem, igazából az ismeretlenbe, a mélyvízbe ugrottam fejest. Zalaegerszegről Budapestre költöztem, hogy elkezdjük közös életünket Virággal, és persze egy saját vállalkozást. Nem voltak sem kapcsolataim, sem...

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

Kövess minket itt is!

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)