BrandBirds BLOG
Legfrissebb írásaink
Közösségépítés
Az erős márkának saját közössége van. A közösség alakulhat „alulról” is, de a márka is kezdeményezheti, hogy legyen egy közös csatorna, ahol a márka rajongói beszélgethetnek. Régebben erre sokkal kevesebb lehetőség volt, gondolj például a céges partnertalálkozókra –...
Lipovszky Csenge – Scent Poetry
Interjú Lipovszky Csengével, illatesztétával "Az emberek szeretik a már meglévő kategóriákba beletenni azt, amivel újonnan ismerkednek meg. Én kimozdítom őket a komfortzónájukból." Tényleg Te vagy az egyetlen illatesztéta a világon? Mit csinál egy illatesztéta? Egyre...
Instagram Meetup újratöltve II.
Szeptember 6. igazán mozgalmas nap volt a BrandBirds életében. Délelőtt zajlott a Piac és Profit Konferencia a Sugárban, ahol Robi szuper előadást tartott, majd suhantunk át a Hi5 Pubba, ahol kezdetét vette a második Instagram meetupunk. Az első részben Niki...
Instagram Meetup újratöltve
A létszámra megint nem lehetett panasz, pedig már másodjára rendeztük meg az Instagram fejtágítót és BrandBirds klubtalálkozót. Szép számmal érkeztünk az eseményre és megtöltöttük a kicsi, de annál barátságosabb Hi5 Pub alsó termét. Voltak visszatérő vendégek is az...
Márkakommunikáció
Mit mondasz, hogyan és milyen csatornán keresztül? Hogyan tartod a kapcsolatot az ügyfelekkel, a célpiacoddal? Ebben a bejegyzésben erről a nagyon fontos alappillérről lesz szó. Azt tapasztaljuk, hogy a kommunikáció minden cégnél nehézség. Részben a sok és nagyon...