BrandBirds BLOG

Legfrissebb írásaink

Ezt derítettem ki webinár-ügyben a résztvevőkről

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről 1. rész

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Elegem van az elvárásokból!

Elegem van az elvárásokból!Ez egy “elegem van” blogcikk lesz. Egy olyan témát hozok, amiből évek óta elegem van - és most muszáj végre megírnom. Elegem van abból, hogy fantasztikus emberek rekednek meg az elvárások miatt. Elegem van abból, hogy zseniális ötletek,...

Ha most kezdeném a vállalkozást, így nyernék 10 évet

  8 éve, 2010-ben, mikor a saját vállalkozásomat elkezdtem, igazából az ismeretlenbe, a mélyvízbe ugrottam fejest. Zalaegerszegről Budapestre költöztem, hogy elkezdjük közös életünket Virággal, és persze egy saját vállalkozást. Nem voltak sem kapcsolataim, sem...

Ő itt Levente

Ő itt Levente. Elmondom, miért legyél olyan, mint Levente.   Nem, nem azért, mert egy 3 milliárdos bizniszt vezet heti pár órában. Nem azért, mert képes volt a csőd után is felállni. Nem akar mindenki ekkora bizniszt. Azokhoz is szólok, akik akár kezdő...

A márkaháttér részei, melyeket sziklaszilárdan ki kell találnunk

Márkaháttér Ez az alapozás, ez a mankó, amihez bármikor kapaszkodóként tudunk nyúlni. A márkaháttér részei, melyeket sziklaszilárdan ki kell találnunk és meg is kell tudnunk fogalmazni: a küldetés, az alapelvek, a célok és az alapsztorik. De mielőtt azonban ezeket...

Milyen a jó márkanév? Hogyan válassz márkanevet?

Ebben a témában Papp-Váry Árpád írt egy remek, átfogó könyvet A márkanév ereje 41 címmel, melyet jó szívvel ajánlok. Elképesztően sok példa és sztori (pozitív és negatív egyaránt) van benne, átlátható struktúrába rendezve. Érdemes rászánni az időt és elolvasni, ha...

Színek szerepe a márkádban

A KISSMetrics fentebb említett felméréséből kiderült, az emberek 80%-a a színek alapján ismeri fel a termékeket, márkákat. Ez brutálisan nagy szám, ezért ezzel kiemelten kell foglalkoznod.   Az olcsó kólamárkákat tudod, miért tervezik piros színűre? Igen, a...

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

BrandBirds Club logo