BrandBirds BLOG
Legfrissebb írásaink
Mennyit ér a márka?
53 milliárd dollár különbség egy kis agyi aktivitás miatt. Az InterBrand Best Global Brands 2016-os kutatása szerint ennyi a Coca-Cola és a Pepsi márkák értéke közötti különbség. A kutatás kimutatta, hogy a Pepsi értéke 20, a Coca-Coláé pedig 73 milliárd dollár....
Miért fontos az erős márka?
Az erős márka mindig győz. Emlékezz, hogyan győzedelmeskedett a Coca-Cola a Pepsi felett! Ez mind bevételekben, mind ismertségben nagyon sokat jelent. Jelenleg a Coca-Colának 103 millió, a Pepsinek pedig 36 millió követője van Facebookon. Cikkem erről, "Mennyit ér a...
A vállalkozó szabadsága – és mi köze ennek a márkához?
Csak az utóbbi pár évben jöttem rá, hogy igazából a szabadságot élvezem a legjobban a vállalkozásban. Persze ennek vannak fokozatai, és nem voltam mindig szabad, és még van hova fejlődni… de ezt szeretem benne nagyon. És lelövöm a poént: amit elértem, a #brandizmusnak...
Márkaépítés: így kezdd el
Az alábbi cikk látszólag azoknak szól, akik most kezdenek vállalkozásba, de ha Te már rutinos vállalkozó vagy, akkor is érdemes elolvasnod, és a cikk végén Neked külön is írok. Titkos recept: végy egy kiló stabil márkahátteret, öntsd egy szép tálba amely...
Zöldséges bolt és márkaépítés? Lehetetlen! Vagy mégsem?
Imádom ezt a sztorit. Gyakran mutattam már be előadásaimban Esztert, a BrandBirds Club klubtalálkozóján is megismerhettétek, és az idei Magyar Marketing Fesztiválon is sokáig a standunk vendége volt. Eszter egy végtelenül szerény, csendes, vidám, intelligens és...