BrandBirds BLOG

Legfrissebb írásaink

Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről 1. rész

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Elegem van az elvárásokból!

Elegem van az elvárásokból!Ez egy “elegem van” blogcikk lesz. Egy olyan témát hozok, amiből évek óta elegem van - és most muszáj végre megírnom. Elegem van abból, hogy fantasztikus emberek rekednek meg az elvárások miatt. Elegem van abból, hogy zseniális ötletek,...

Brandes helyek – SEED

Már előző életemben is gasztroblogger szerettem volna lenni, de sajnos akkor még nem létezett ilyen szakma. Most sem leszek az, csak egy picit úgy csinálok. Mert szeretem a kávét, a jó kávét, a jó helyeket, éttermeket, kávézókat. Ezekről írok véleményt, tapasztalatot,...

Mennyit ér a márka?

53 milliárd dollár különbség egy kis agyi aktivitás miatt. Az InterBrand Best Global Brands 2016-os kutatása szerint ennyi a Coca-Cola és a Pepsi márkák értéke közötti különbség. A kutatás kimutatta, hogy a Pepsi értéke 20, a Coca-Coláé pedig 73 milliárd dollár....

Miért fontos az erős márka?

Az erős márka mindig győz. Emlékezz, hogyan győzedelmeskedett a Coca-Cola a Pepsi felett! Ez mind bevételekben, mind ismertségben nagyon sokat jelent. Jelenleg a Coca-Colának 103 millió, a Pepsinek pedig 36 millió követője van Facebookon. Cikkem erről, "Mennyit ér a...

A vállalkozó szabadsága – és mi köze ennek a márkához?

Csak az utóbbi pár évben jöttem rá, hogy igazából a szabadságot élvezem a legjobban a vállalkozásban. Persze ennek vannak fokozatai, és nem voltam mindig szabad, és még van hova fejlődni… de ezt szeretem benne nagyon. És lelövöm a poént: amit elértem, a #brandizmusnak...

Márkaépítés: így kezdd el

  Az alábbi cikk látszólag azoknak szól, akik most kezdenek vállalkozásba, de ha Te már rutinos vállalkozó vagy, akkor is érdemes elolvasnod, és a cikk végén Neked külön is írok. Titkos recept: végy egy kiló stabil márkahátteret, öntsd egy szép tálba amely...

Zöldséges bolt és márkaépítés? Lehetetlen! Vagy mégsem?

Imádom ezt a sztorit. Gyakran mutattam már be előadásaimban Esztert, a BrandBirds Club klubtalálkozóján is megismerhettétek, és az idei Magyar Marketing Fesztiválon is sokáig a standunk vendége volt. Eszter egy végtelenül szerény, csendes, vidám, intelligens és...

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

BrandBirds Club logo

1 évnyi marketing segítség