BrandBirds BLOG

Legfrissebb írásaink

Ezt derítettem ki webinár-ügyben a résztvevőkről

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Tévhitek a márkáról és a márkaépítésről 1. rész

A könyvemben olyan módszereket, stratégiát mutatok, amelyeket kis cégek is tudnak alkalmazni, sőt induló vállalkozók is. Alapvetően a szemléletet mutatja be a könyv – ez pedig nem kerül pénzbe –, valamint olyan eszközöket, amelyek kis költségvetéssel is hatékonyan működnek.

Elegem van az elvárásokból!

Elegem van az elvárásokból!Ez egy “elegem van” blogcikk lesz. Egy olyan témát hozok, amiből évek óta elegem van - és most muszáj végre megírnom. Elegem van abból, hogy fantasztikus emberek rekednek meg az elvárások miatt. Elegem van abból, hogy zseniális ötletek,...

„Nincs időm márkát építeni”

Hány éves vagy? 25? Akkor van még kb. 50-75 éved, és ki tudja, talán az örök életet is feltalálja egy vállalkozó addigra (vagy Te). Ha több vagy, mint 25, akkor sem kell szomorkodnod. Ray Kroc 52 éves volt, amikor csatlakozott a McDonald’s-hoz, és nemzetközi...

Mennyit ér a márka?

53 milliárd dollár különbség egy kis agyi aktivitás miatt. Az InterBrand Best Global Brands 2016-os kutatása szerint ennyi a Coca-Cola és a Pepsi márkák értéke közötti különbség. A kutatás kimutatta, hogy a Pepsi értéke 20, a Coca-Coláé pedig 73 milliárd dollár....

Miért fontos az erős márka?

Az erős márka mindig győz. Emlékezz, hogyan győzedelmeskedett a Coca-Cola a Pepsi felett! Ez mind bevételekben, mind ismertségben nagyon sokat jelent. Jelenleg a Coca-Colának 103 millió, a Pepsinek pedig 36 millió követője van Facebookon. Cikkem erről, "Mennyit ér a...

A vállalkozó szabadsága – és mi köze ennek a márkához?

Csak az utóbbi pár évben jöttem rá, hogy igazából a szabadságot élvezem a legjobban a vállalkozásban. Persze ennek vannak fokozatai, és nem voltam mindig szabad, és még van hova fejlődni… de ezt szeretem benne nagyon. És lelövöm a poént: amit elértem, a #brandizmusnak...

Márkaépítés: így kezdd el

  Az alábbi cikk látszólag azoknak szól, akik most kezdenek vállalkozásba, de ha Te már rutinos vállalkozó vagy, akkor is érdemes elolvasnod, és a cikk végén Neked külön is írok. Titkos recept: végy egy kiló stabil márkahátteret, öntsd egy szép tálba amely...

AJÁNDÉKBA adom Neked a könyvem első 111 oldalát! (kattints a könyvre)

A legnagyobb, legaktívabb magyar márkaépítő vállalkozói közösség

BrandBirds Club logo